Náhradní SIM

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...

Náhradní SIM

Příspěvekod molka » čtv 04. led 2018 15:25:13

Dobrý den, pokouším se objednat novou SIM. Ztratil jsem telefon a potřebuji SIM. Problém je, že při objednání mi to hlásí nejrůznější chyby (nutno zadat e-mail ač jsem přihlášen pomocí PIN, nebo chybějící e-mail) a tak objednávku nemohu dokončit. Prosím, je možné objednat SIM jinak než přes e-shop. Třeba telefonicky?
molka
 
Příspěvky: 7
Registrován: čtv 25. črc 2013 15:35:23

Re: Náhradní SIM

Příspěvekod MaT » čtv 04. led 2018 22:20:34

SIM kvůli výměně jsem objednával zrovna minulý týden, šlo to normálně. Jen jsem si říkal, proč odkaz na eshop není rovnou v uživatelském rozhraní po přihlášení. I když jsem byl přihlášen, šel znovu na odorik.cz, tak jsem pak musel pro odeslání objednávky stejně znovu zadat své "heslo".
MaT
 
Příspěvky: 357
Registrován: pát 29. bře 2013 15:35:14

Re: Náhradní SIM

Příspěvekod xsouku04 » pát 05. led 2018 0:15:41

molka píše:Dobrý den, pokouším se objednat novou SIM. Ztratil jsem telefon a potřebuji SIM. Problém je, že při objednání mi to hlásí nejrůznější chyby (nutno zadat e-mail ač jsem přihlášen pomocí PIN, nebo chybějící e-mail) a tak objednávku nemohu dokončit. Prosím, je možné objednat SIM jinak než přes e-shop. Třeba telefonicky?


Můžete, když nám napíšete na formulář z účtu, ze kterého se má strhnout kredit. Někomu to opravdu zlobí. Zavolat by také mohlo jít, ale doporučuji spíše napsat a když to spěchá pak to urgovat telefonem.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6559
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Náhradní SIM

Příspěvekod molka » pát 05. led 2018 15:26:16

Děkuji za odpověď
molka
 
Příspěvky: 7
Registrován: čtv 25. črc 2013 15:35:23


Zpět na odorik.cz

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků