Stránka 1 z 1

Náhradní SIM

PříspěvekNapsal: čtv 04. led 2018 15:25:13
od molka
Dobrý den, pokouším se objednat novou SIM. Ztratil jsem telefon a potřebuji SIM. Problém je, že při objednání mi to hlásí nejrůznější chyby (nutno zadat e-mail ač jsem přihlášen pomocí PIN, nebo chybějící e-mail) a tak objednávku nemohu dokončit. Prosím, je možné objednat SIM jinak než přes e-shop. Třeba telefonicky?

Re: Náhradní SIM

PříspěvekNapsal: čtv 04. led 2018 22:20:34
od MaT
SIM kvůli výměně jsem objednával zrovna minulý týden, šlo to normálně. Jen jsem si říkal, proč odkaz na eshop není rovnou v uživatelském rozhraní po přihlášení. I když jsem byl přihlášen, šel znovu na odorik.cz, tak jsem pak musel pro odeslání objednávky stejně znovu zadat své "heslo".

Re: Náhradní SIM

PříspěvekNapsal: pát 05. led 2018 0:15:41
od xsouku04
molka píše:Dobrý den, pokouším se objednat novou SIM. Ztratil jsem telefon a potřebuji SIM. Problém je, že při objednání mi to hlásí nejrůznější chyby (nutno zadat e-mail ač jsem přihlášen pomocí PIN, nebo chybějící e-mail) a tak objednávku nemohu dokončit. Prosím, je možné objednat SIM jinak než přes e-shop. Třeba telefonicky?


Můžete, když nám napíšete na formulář z účtu, ze kterého se má strhnout kredit. Někomu to opravdu zlobí. Zavolat by také mohlo jít, ale doporučuji spíše napsat a když to spěchá pak to urgovat telefonem.

Re: Náhradní SIM

PříspěvekNapsal: pát 05. led 2018 15:26:16
od molka
Děkuji za odpověď