gyrus píše:Vymazal jsem druhy sip ucet, ponechal odorika jako jediny a uz se to registruje. Nicmene kazdy prichozi hovor se za 18 s prerusi (napr. 243303791, 243303746, 243303680) a odchozi se vubec neiniciuje. Pritom neni problem v rozeznani DTMF tonu, v logu Zyxelu jsou volana cisla zobrazeny spravne. Co zkusit poladit ted?
BTW sip servisní doména nemohla byt prazdna, tak jsem tam nechal sip.odorik.cz
Vypadá to, že nám od vás nechodí žádný zvuk. Prostě zyxel zapomněl posílat zvuk, a proto to naše ústředna za cca 15 vteřin zavěsí. Je to pojistka proti tomu, aby když někomu přestane fungovat internet během hovoru, tak tam hovor nevisel hodiny.
Vím, že to zní divně, ale možné vysvětlení by prostě mohlo být, že výrobek je, co se VoIP týče, natolik zabagován/nedodělán, že jej nemá odvahu používat ani samo O2. A to má O2 s různými šmejdy sakra velkou trpělivost.