Stránka 1 z 1

Novinky pro rok 2018?

PříspěvekNapsal: pon 29. led 2018 20:15:03
od mymartin
Plánuje Odorik nějaké novinky pro rok 2018?

Re: Novinky pro rok 2018?

PříspěvekNapsal: pon 29. led 2018 20:38:56
od xsouku04
To my plánujeme, ale raději to vždy zveřejníme, až je to hotové.

Co je už nyní téměř hotové, je možnost pro SIP používat vlastní doménu a vlastní SIP jména a hesla. Výhoda je snadná - migrace z vlastní pobočkové ústředny na Odorik a obráceně, protože Odorik se prostě přizpůsobí. Možné je mít Odorik jako záložní, nebo naopak ústřednu jako záložní řešení.

Také je hotová možnost příposlechu k existujícím hovorům.

Dále jsou v plánu velké změny pod kapotou, které nebudou vlastně navenek vidět.

Snad se podaří automatické přidělování a placení zahraničních čísel a českých osmistovek.

Také je v plánu zobrazovat přímo koncovým zákazníkům veškerou SIP komunikaci a statistiky RTP, aby tak mohli s pomocí automatické nápověd odhalit a opravit problémy sami i bez naší podpory.

A kdyby zbyl čas, tak bychom mohli více prozkoumat volání přes web. Je to dobré hlavně pro videa a chatování.

Re: Novinky pro rok 2018?

PříspěvekNapsal: úte 30. led 2018 4:32:20
od skupyy
A snížení VoIP ceny pro delší hovory či snížení ceny na mobil ČR ani v r.2018? ;)

Re: Novinky pro rok 2018?

PříspěvekNapsal: úte 30. led 2018 13:14:58
od informator
skupyy píše:A snížení VoIP ceny pro delší hovory či snížení ceny na mobil ČR ani v r.2018? ;)


Myslím si, že odorik má vynikající ceny VOIP volání a hlavně účtování 1+1 je velmi férové. Srovnejte si ceny volání a způsob účtování s konkurencí.
Jestliže však chcete operátora tlačit k dalšímu zlevňování, pak se také může stát, že postupně půjde kvalita dolů a na nějaké novinky a vývoj můžete zapomenout.

Re: Novinky pro rok 2018?

PříspěvekNapsal: stř 31. led 2018 2:00:11
od watslaw
Prosím, prosím, Nemohl by se do priorit zařadit nákup/obnova/vypnutí datových balíčků přes API (-> aplikaci)?
Díky

Re: Novinky pro rok 2018?

PříspěvekNapsal: stř 31. led 2018 11:13:28
od xsouku04
watslaw píše:Prosím, prosím, Nemohl by se do priorit zařadit nákup/obnova/vypnutí datových balíčků přes API (-> aplikaci)?
Díky


Od dubna po vyčerpání balíčku nepůjdou data vůbec. Tedy přes API nepůjde objednat nový balíček. Spíše to tedy vypadá na telefonické objednání, nebo přes SMS.

Re: Novinky pro rok 2018?

PříspěvekNapsal: stř 31. led 2018 13:51:05
od watslaw
xsouku04 píše:
watslaw píše:Prosím, prosím, Nemohl by se do priorit zařadit nákup/obnova/vypnutí datových balíčků přes API (-> aplikaci)?
Díky


Od dubna po vyčerpání balíčku nepůjdou data vůbec. Tedy přes API nepůjde objednat nový balíček. Spíše to tedy vypadá na telefonické objednání, nebo přes SMS.


Je sice pravda, že od toho dubna ta užitečnost poklesne, ale pokud si vzpomenu před vypršením balíčku nebo budu zrovna chvíli na wifi, bylo by to přes aplikaci o dost komfortnější, než někde lovit nějaké strašné kódy do SMS.

Edit: Ale je vlastně pravda, že v takovém případě můžu použít i web. Tam je jediná vevýhoda, že ovládání z mobilu tam není úplně pohodlné, ale kvůli tomu se teda asi vyvíjet API nevyplatí.

Re: Novinky pro rok 2018?

PříspěvekNapsal: úte 06. úno 2018 17:31:40
od Tydýt
informator píše:
skupyy píše:A snížení VoIP ceny pro delší hovory či snížení ceny na mobil ČR ani v r.2018? ;)


Myslím si, že odorik má vynikající ceny VOIP volání a hlavně účtování 1+1 je velmi férové. Srovnejte si ceny volání a způsob účtování s konkurencí.
Jestliže však chcete operátora tlačit k dalšímu zlevňování, pak se také může stát, že postupně půjde kvalita dolů a na nějaké novinky a vývoj můžete zapomenout.


Souhlasím, pokud někdo provolá málo, tak je to bez konkurenční. A další snižování je cesta do pekel. Z druhé strany, pokud někdo provolá hodně, tak zde chybí nějaké "neomezené" volání. A to jak pro mobilní volání, tak pro pevné linky. Například cca 300,- Kč za měsíc kamkoliv na pevná a mobilní čísla po ČR + pevná sousední zahraniční státy. Bohužel když přepočítám cenu za provolanou minutu u střední firmy, tak to již tak dobře nevychází.
Z druhé strany pokud poskytovatel GSM sítě takovou možnost neposkytne, tak virtuální operátor s tím nic nenadělá. A ČTU je zmanipulované, bohužel ne ve prospěch nás uživatelů ...

Re: Novinky pro rok 2018?

PříspěvekNapsal: úte 06. úno 2018 21:02:58
od EuroTEL *11
Mohli by nabízet týdenní neomezený paušál, volání na VOIP, na mobily, na pevnou linku za poplatek 149,- Kč. ;)

Re: Novinky pro rok 2018?

PříspěvekNapsal: úte 06. úno 2018 21:14:13
od xsouku04
EuroTEL *11 píše:Mohli by nabízet týdenní neomezený paušál, volání na VOIP, na mobily, na pevnou linku za poplatek 149,- Kč. ;)


Na našich SIM nic takového nabízet nemůžeme, tam za každou minutu musíme sami platit a žádná podstatná sleva s vyšším počtem minut se nekoná.

Jediné, co bychom mohli udělat, je nabízet nějaké balíčky minut, nebo nižší minutovou cenu výměnou za paušál u volání z internetu. To by znamenalo zvýhodnění pro více volající, i když ne formou neomezeného volání.