Zoiper osekal kodeky a omezil počet účtů na 1

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...

Zoiper osekal kodeky a omezil počet účtů na 1

Příspěvekod konrad » pon 05. úno 2018 3:15:44

Můj foun musel do servisu a továrního nastavení, záloha se nepovedla podle představ a musel jsem z Play stahovat aktuální aplikace.

Rada pro ty kteří si v Zoiper nevystačí s jedním účtem (můj případ) a nechtějí hledat jiný SIP VOIP Softphohe - neaktualizovat na novu verzi 2.55.
Většina kodeků včetně wideband audio je v ní zamčená, z použitelných zůstaly jen GSM a aLaw, a je možné zaregistrovat jediný účet, přidání dalších je zamčené.
Zoiper se k smutnému konstatování uživatelů vyjadřuje We need to cover the bills somehow. Sorry :( nebo Sorry, we need to pay the bills somehow or stop making the product.

Tuto argumentaci sice chápu, na druhou stranu je množství jiných poskytovatelů SIP VOIP Softphohe kteří poskytují široký standard služeb i svobodné kodeky včetně G.711, G.722, G.729, Opus, Speex.
Na Zoiper jsem si ale zvykl a testovat nastavení u jiných poskytovatelů se mi teď nechtělo, řešil jsem to tedy jako už dřív když aktualizace omezila předchozí nastavení.

Naštěstí tu je uptodown
Pokud jste již aktualizovali a rádi byste se dostali na původní hodnoty, lze předchozí verzi 1.37 stáhnout z https://zoiper.en.uptodown.com/android.
Pro úspěšné stažení je třeba odinstalovat současnou verzi, a v zabezpečení povolit instalaci aplikací z neznámých zdrojů.
Po stažení v Play vypnout (odškrtnout) automatické aktualizace.
Ve verzi 1.37 lze nastavit snad libovolný počet účtů, v mém případě 5, a všechny kodeky jsou odemčené.
A nezapomeňte si zase zakázat instalaci aplikací z neznámých zdrojů.
Z uptodown jsou appky čisté, pro jistotu je vždy projedu několika antiviry (Comodo, Kaspersky)
Uživatelský avatar
konrad
 
Příspěvky: 96
Registrován: ned 29. led 2012 2:41:25
Bydliště: Praha 1

Re: Zoiper osekal kodeky a omezil počet účtů na 1

Příspěvekod xsouku04 » pon 05. úno 2018 13:08:21

Dík za info. Já jsem jednou testoval placenou verzi na desktop a ty věci, za které bych byl ochoten si připlatit navíc, moc nefungovaly. (chatování přes SIP, fax, BLF a podobně) Stále tedy platí, že slušný SIP klient, který by korektně uměl vše, co umí dražší VoIP telefony, stále neexistuje. Ve skutečnosti verze zdarma funguje lépe než ta placená, protože byla lépe otestovaná. To by mohlo vysvětlovat, proč má zoiper i přes výborný marketing problém s financováním. Koupit si placenou verzi v mém případě znamenalo jen trápení navíc.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6542
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno


Zpět na odorik.cz

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 3 návštevníků