Stránka 1 z 1

Nový zákazník - přechod od O2Family

Napsal: čtv 19. dub 2018 11:33:14
od Roma_CZ
Dobrý den,
mám aktuálně číslo od O2Family, smlouva mi končí 1.5.2018. Platím tam pár stovek, neprovolám ani 60 minut, napíšu tak 40 SMS a data mám 200MB / měsíc.
Chtěl bych přejít na Odorik, líbí se mi že máte API na posílání SMS a chtěl bych si nechat stávající tel. číslo.

Píšete, že je možné si nechat původního operátora a u něj využít nějaký laciný tarif k zachování čísla... Ale takovou nabídku u O2 family (na webu) nemají.

Jak nejelegantnnějí přejít k Vám se zachováním současného čísla?

Děkuji,
Roman

Re: Nový zákazník - přechod od O2Family

Napsal: čtv 19. dub 2018 12:51:21
od xsouku04
Roma_CZ píše:Dobrý den,
mám aktuálně číslo od O2Family, smlouva mi končí 1.5.2018. Platím tam pár stovek, neprovolám ani 60 minut, napíšu tak 40 SMS a data mám 200MB / měsíc.
Chtěl bych přejít na Odorik, líbí se mi že máte API na posílání SMS a chtěl bych si nechat stávající tel. číslo.

Píšete, že je možné si nechat původního operátora a u něj využít nějaký laciný tarif k zachování čísla... Ale takovou nabídku u O2 family (na webu) nemají.

Jak nejelegantnnějí přejít k Vám se zachováním současného čísla?

Děkuji,
Roman
Nepíšete, jeslti se jedná o mobilní číslo nebo o pevné číslo přes VoIP. Předpokládám mobilní.
Bohužel nezbývá než zaplatit za portaci, což je u mobilního čísla těch 250 Kč. Jiná možnost je změna čísla. Pokud chcete být i na původním čísle nějakou dobu na příjmu a původní operátor nenabízí nulový tarif, můžete si jej nechat přenést třeba na mujkaktus.cz a tam jej nechat rok spát za 50 kč. Kaktus ale neumí přesměrování hovorů jinam, tak leda že byste využili přímo kaktusí hlasovou schránku a tam přečetli nové číslo - pokus, to kaktus umí.

Re: Nový zákazník - přechod od O2Family

Napsal: čtv 19. dub 2018 13:20:01
od Roma_CZ
Děkuji za rychlou reakci.
Ano, je to mobilní číslo. S poplatkem 250,- jsem smířený.

Můžu poprosit o radu jak tu portaci k Vám technicky provést?

Re: Nový zákazník - přechod od O2Family

Napsal: čtv 19. dub 2018 13:35:07
od xsouku04
Roma_CZ píše:Děkuji za rychlou reakci.
Ano, je to mobilní číslo. S poplatkem 250,- jsem smířený.

Můžu poprosit o radu jak tu portaci k Vám technicky provést?
Získáte ČVOP u opouštěného operátora, pak si u nás koupíte prázdnou simkartu a zadáte do systému a naplánujete datum portoce.