Dobry den, pripravuji IVR na VoIP lince.
MENU ze ktereho jde postupne proklikat na operatora.
Jde tam pak nejak zadat aby...
1) od - do normalne hovor byl spojen na prihlaseneho VoIP klienta
2) od - do (i kdyz je nejaky VoIP klient prihlasen) uz hovory nezvonily ale byla moznost pokracovat hlaskou o nedostupnosti a napriklad nejake MENU co delat v dobe nepritomnosti operatora (info, moznost zanechani vzkazu apod)...
Moc diky
IVR a pracovni doba
Re: IVR a pracovni doba
To nastavíte ve správě hlasových menu v kolonce "bude vytočeno číslo", kam můžete zadat i speciální číslo http://www.odorik.cz/w/specialni_cisla# ... _vyzvaneni V tomto případě se jedná o časově podmíněné vyzvánění. Buď můžete zadat speciální číslo přímo do této kolonky nebo si můžete vytvořit např. sip jméno, které do této kolonky zadáte a dále pak nastavíte jeho směrování v paralelním vyzvánění (tam, bych řekla, to pak budete vidět přehledněji a lépe se tam dělají úpravy).
Re: IVR a pracovni doba
misa píše:To nastavíte ve správě hlasových menu v kolonce "bude vytočeno číslo", kam můžete zadat i speciální číslo http://www.odorik.cz/w/specialni_cisla# ... _vyzvaneni V tomto případě se jedná o časově podmíněné vyzvánění. Buď můžete zadat speciální číslo přímo do této kolonky nebo si můžete vytvořit např. sip jméno, které do této kolonky zadáte a dále pak nastavíte jeho směrování v paralelním vyzvánění (tam, bych řekla, to pak budete vidět přehledněji a lépe se tam dělají úpravy).
Tak jsem to zkusil a funguje.
Ale co stimhle?
Vola nekdo v prac.dobe, hovor se nevyzvedne, v nastaveni nasleduje..
TimeOut cislo napr. - hlasova schranka kde je receno "ze jsou vsichni operatori obsazeni a dalsi informace co delat"
Nekdo vola mimo prac.dobu
hovor nevyzvani (viz vase doporuceni na nastaveni "časově podmíněné vyzvánění", nasleduje vsak
TimeOut cislo - hlasova schranka kde je receno "ze jsou vsichni operatori obsazeni a dalsi informace co delat"
Tam bysme spis potrebovali TimeOut cislo kde bude receno neco jineho, tedy ze "volate mimo nasi prac.dobu a dalsi informace...", moznost zanechani vzkazu atd.
Jde toho nejak docilit?
Dekuji
Re: IVR a pracovni doba
Pošlete prosím na kontakt[zavinac]odorik.cz, o jaké konkrétní údaje se jedná. Kolega se na to podívá.
V tom časově podmíněném vyzvánění by měla jít nastavit hlasová schránka za ten vykřičník, kdy se tam dosadí místo YYYYY další speciální číslo.
*084ABhhmmHHMMXXXXX!YYYYY
V tom časově podmíněném vyzvánění by měla jít nastavit hlasová schránka za ten vykřičník, kdy se tam dosadí místo YYYYY další speciální číslo.
*084ABhhmmHHMMXXXXX!YYYYY