IVR a pracovni doba

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...

IVR a pracovni doba

Příspěvekod skupyy » úte 15. kvě 2018 23:20:10

Dobry den, pripravuji IVR na VoIP lince.
MENU ze ktereho jde postupne proklikat na operatora.
Jde tam pak nejak zadat aby...
1) od - do normalne hovor byl spojen na prihlaseneho VoIP klienta
2) od - do (i kdyz je nejaky VoIP klient prihlasen) uz hovory nezvonily ale byla moznost pokracovat hlaskou o nedostupnosti a napriklad nejake MENU co delat v dobe nepritomnosti operatora (info, moznost zanechani vzkazu apod)...
Moc diky
skupyy
 
Příspěvky: 65
Registrován: stř 27. dub 2016 19:44:27

Re: IVR a pracovni doba

Příspěvekod misa » stř 16. kvě 2018 9:02:33

To nastavíte ve správě hlasových menu v kolonce "bude vytočeno číslo", kam můžete zadat i speciální číslo http://www.odorik.cz/w/specialni_cisla# ... _vyzvaneni V tomto případě se jedná o časově podmíněné vyzvánění. Buď můžete zadat speciální číslo přímo do této kolonky nebo si můžete vytvořit např. sip jméno, které do této kolonky zadáte a dále pak nastavíte jeho směrování v paralelním vyzvánění (tam, bych řekla, to pak budete vidět přehledněji a lépe se tam dělají úpravy).
Uživatelský avatar
misa
 
Příspěvky: 151
Registrován: sob 06. říj 2012 19:48:12
Bydliště: Brno

Re: IVR a pracovni doba

Příspěvekod skupyy » čtv 17. kvě 2018 0:46:00

misa píše:To nastavíte ve správě hlasových menu v kolonce "bude vytočeno číslo", kam můžete zadat i speciální číslo http://www.odorik.cz/w/specialni_cisla# ... _vyzvaneni V tomto případě se jedná o časově podmíněné vyzvánění. Buď můžete zadat speciální číslo přímo do této kolonky nebo si můžete vytvořit např. sip jméno, které do této kolonky zadáte a dále pak nastavíte jeho směrování v paralelním vyzvánění (tam, bych řekla, to pak budete vidět přehledněji a lépe se tam dělají úpravy).



Tak jsem to zkusil a funguje.
Ale co stimhle?

Vola nekdo v prac.dobe, hovor se nevyzvedne, v nastaveni nasleduje..
TimeOut cislo napr. - hlasova schranka kde je receno "ze jsou vsichni operatori obsazeni a dalsi informace co delat"

Nekdo vola mimo prac.dobu
hovor nevyzvani (viz vase doporuceni na nastaveni "časově podmíněné vyzvánění", nasleduje vsak
TimeOut cislo - hlasova schranka kde je receno "ze jsou vsichni operatori obsazeni a dalsi informace co delat"

Tam bysme spis potrebovali TimeOut cislo kde bude receno neco jineho, tedy ze "volate mimo nasi prac.dobu a dalsi informace...", moznost zanechani vzkazu atd.

Jde toho nejak docilit?
Dekuji
skupyy
 
Příspěvky: 65
Registrován: stř 27. dub 2016 19:44:27

Re: IVR a pracovni doba

Příspěvekod misa » čtv 17. kvě 2018 12:22:34

Pošlete prosím na kontakt[zavinac]odorik.cz, o jaké konkrétní údaje se jedná. Kolega se na to podívá.

V tom časově podmíněném vyzvánění by měla jít nastavit hlasová schránka za ten vykřičník, kdy se tam dosadí místo YYYYY další speciální číslo.
*084ABhhmmHHMMXXXXX!YYYYY
Uživatelský avatar
misa
 
Příspěvky: 151
Registrován: sob 06. říj 2012 19:48:12
Bydliště: Brno


Zpět na odorik.cz

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků