Stránka 1 z 1

Volání ve vnitřní síti

Napsal: stř 11. črc 2018 9:24:15
od peekaa
Když volám z Odorika na Odorika na číslo s hvězdičkou na začátku, tak na volaném přístroji s displejem není vidět číslo, kdo volá, což jinak běžně je. Je to vlastnost, nebo se dá nějak nastavit na HT502? Děkuji.

Re: Volání ve vnitřní síti

Napsal: čtv 12. črc 2018 9:03:33
od xsouku04
peekaa píše:Když volám z Odorika na Odorika na číslo s hvězdičkou na začátku, tak na volaném přístroji s displejem není vidět číslo, kdo volá, což jinak běžně je. Je to vlastnost, nebo se dá nějak nastavit na HT502? Děkuji.
Pokud voláte číslo v síti *XXXXXX, tak by volaný měl vidět také číslo v síti s hvězdičkou na začátku. Tedy ne veřejné číslo ale číslo v síti. Pokud nic nevidí, je to možná tím, že adaptér nebo telefon se nezvládl nějak poprat s tou hvězdičkou na začátku.

Pro volání uvnitř sítě a na několik nejčastěji volaných čísel lze doporučit využít rychlé kontakty (rychlou volbu). Můžete tak vytočit celé geografické číslo a problému se tak zbavit.

Re: Volání ve vnitřní síti

Napsal: čtv 12. črc 2018 9:49:28
od peekaa
No já to právě v rychlých kontaktech mám, tedy měl jsem s *. Ale nezobrazovalo se to ani když jsem normálně číslo s hvězdičkou točil. Našel jsem příspěvek, http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?p=26050#p26050, kde je psáno, že je to možná tím, že ústředna neposílá číslo *xxxxxxx ale jméno z rychlých kontaktů, které adapter nebo telefon nedokáže zobrazit. Nakonec i v menu je formát pouze čísla: http://prntscr.com/k5hxe1. Z toho příspěvku 26050 jsem i zkoušel všechny ty volby Caller ID Scheme http://prntscr.com/k5hxpp, ale nepomohlo. Tak to píši jen tak pro pořádek.

Když do rychlých kontaktů dám geografická čísla, tak funguje. Díky.