Stránka 1 z 1

nespíná se obsazený tón

Napsal: úte 24. črc 2018 12:24:31
od lenmus
Dobrý den, prosím o radu. když k nám volají naši klienti a my máme zrovna obsazeno, tak ve sluchátku nejde slyšet obsazený tón, ale pouze vyzvánění, které se po několika vteřinách přeruší. Klienti si tudíž myslí, že nezvedáme telefon. Nedostanou žádnou informaci o obsazenosti linky. Jak toto vyřešit. Děkuji.

Re: nespíná se obsazený tón

Napsal: úte 24. črc 2018 12:36:03
od xsouku04
Pravděpodobně máte nastaveno v paralelním zvonění více čísel, v tom případě volající nikdy nedostane "obsazeno", ale jen zvonění.
Pokud ale všechny hovory na uvedená čísla selžou, vyzvánění záhadně přestane.

Lepší by bylo řešit to konkrétně, abychom mohl navrhnout, jak se nežádoucímu chování vyhnout.
Je zde možnost, že bychom dodělali maximální počet příchozích hovorů pro každé paralelní zvonění a akci, co se má stát, když je tento maximální počet dosažen.
Pak by mohlo být obsazeno, nebo by se hovor mohl nasměrovat do hlasové schránky, nebo na jiné číslo. To bychom ale museli dodělat.

Re: nespíná se obsazený tón

Napsal: úte 24. črc 2018 12:41:34
od lenmus
Dobrá den,

děkuji za odpověď. Máme pouze 1 linku, jedno číslo. Mohl byste mě prosím nějak nasměrovat, jak to mám v nastavení zlepšit.

Re: nespíná se obsazený tón

Napsal: úte 24. črc 2018 13:04:27
od xsouku04
lenmus píše:Dobrá den,

děkuji za odpověď. Máme pouze 1 linku, jedno číslo. Mohl byste mě prosím nějak nasměrovat, jak to mám v nastavení zlepšit.
V tom případě by to mohlo "nevhodným" chováním telefonu, kdy se opravdu může tvářit, že chvíli zvoní a pak si to rozmyslí a hovor odmítne.
Tato funkce se jmenuje "call waiting" - "čekající hovor" a je to standardní chování většiny telefonů, i když většinou nežádoucí. Máte tak možnost se mezi dvěma hovory přepínat, což ale většinou nechcete.
Stačí tuto funkci na telefonu vypnout v závislosti na tom, jaký telefon máte. U gigasetu se tohle překvapivě provádí přímo na sluchátku. http://www.odorik.cz/w/siemens_gigaset_ ... g_na_lince - nevím ale, jak se to zachová, pokud máte více sluchátek a zvoní jich více.
Ideálně mi pošlete přímo id hovoru, kde se tak stalo, pak mohu s jistotou říci, co se stalo a co pomůže.
http://www.odorik.cz/w/hlaseni_problemu