Jak začít u Odorik?

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...

Jak začít u Odorik?

Příspěvekod iphoncik » pon 06. srp 2018 12:52:48

Dobrý den,

na prodejně používáme na příchozí hovory, dotazy zákazníků klasické mobilní číslo Vodafone. Rád bych toto číslo zachoval a přešel k Odorik, na prodejnu pořídil pevný IP telefon, se dvěma sluchátky. Používáme systém simplia, kde by měl jít telefon i propojit s administrací.

Byl jsem na prodejně Odoriku v Praze pro SIM kartu, případně i IP telefon, ale bylo mi řečeno, že do IP telefonů se SIM nevkládá a že mám kontaktovat technickou podporu pro radu, jak to takto zařídit.

Můžete mi s tím prosím poradit?

Děkuji

Tomáš Porazil
iphoncik
 
Příspěvky: 2
Registrován: pon 06. srp 2018 12:17:35

Re: Jak začít u Odorik?

Příspěvekod xsouku04 » pon 06. srp 2018 13:26:58

Do VoIP telefonu opravdu SIM nelze vložit. Do VoIP telefonu se zadává sip doména sip.odorik.cz, přihlašovací jméno a heslo.
Problém ale trochu je, že přijímat příchozí hovory na mobilním čísle lze běžně jen prostřednictvím SIM a jediný způsob jak hovory nasměrovat na VoIP je pomocí přesměrování.
Mobilní číslo lze přesměrovat na geografické nebo nomadické a číslo a to již lze vyřídit pomocí ústředny Odorik a VoIP.

Problém může být, že za takové přesměrování se platí jako za běžný hovor na ono číslo. U odoriku si je možné koupit balíček "neomezené volání v síti", kde je ale jen max. 3000 minut.
Nebo můžete mít nějaký neomezený tarif (odorik nenabízí) a SIM používat pro odchozí hovory (v rámci neomezeného volání) a příchozí hovory mít přesměrovány (zdarma v rámci neomezeného volání). Tohle také není špatná varianta.

Přesměrování lze ale ne vždy měnit online. U odoriku to jde jen v mobilním telefonu. U SIM v síti T-mobile uslyší volající v případě nepodmíněného přesměrování zavádějící hlášku o tom, že hovor je přesměrován. Je tedy nutné použít podmíněné přesměrování, kde tato hláška není a telefon mít pak vypnutý. To může být další nepříjemná komplikace pro reálný provoz.


Nejlepší je pro kontakt eshopu použít pevné číslo, tam všechno tohle odpadá.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6663
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Jak začít u Odorik?

Příspěvekod iphoncik » pon 06. srp 2018 16:59:30

Děkuji za radu. Vychází mi z toho nejlépe to nekomplikovat a použít nové pevné číslo.

Vyzkouším to tak.

Děkuji
iphoncik
 
Příspěvky: 2
Registrován: pon 06. srp 2018 12:17:35

Re: Jak začít u Odorik?

Příspěvekod Pitomec » pon 06. srp 2018 20:43:19

Pevné číslo má i tu výhodu, že v jednom okamžiku lze obsluhovat více zákazníků naráz a nestane se tak, že by jeden zákazník hovořil a druhý musel čekat na lince, až ten první hovor skončí. Jediná mírná komplikace je naučit zákazníky na nové pevné číslo.
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitomec
 
Příspěvky: 1946
Registrován: ned 27. lis 2011 22:26:33
Bydliště: Brno


Zpět na odorik.cz

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků