Dobrý den,
na prodejně používáme na příchozí hovory, dotazy zákazníků klasické mobilní číslo Vodafone. Rád bych toto číslo zachoval a přešel k Odorik, na prodejnu pořídil pevný IP telefon, se dvěma sluchátky. Používáme systém simplia, kde by měl jít telefon i propojit s administrací.
Byl jsem na prodejně Odoriku v Praze pro SIM kartu, případně i IP telefon, ale bylo mi řečeno, že do IP telefonů se SIM nevkládá a že mám kontaktovat technickou podporu pro radu, jak to takto zařídit.
Můžete mi s tím prosím poradit?
Děkuji
Tomáš Porazil
Jak začít u Odorik?
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8159
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak začít u Odorik?
Do VoIP telefonu opravdu SIM nelze vložit. Do VoIP telefonu se zadává sip doména sip.odorik.cz, přihlašovací jméno a heslo.
Problém ale trochu je, že přijímat příchozí hovory na mobilním čísle lze běžně jen prostřednictvím SIM a jediný způsob jak hovory nasměrovat na VoIP je pomocí přesměrování.
Mobilní číslo lze přesměrovat na geografické nebo nomadické a číslo a to již lze vyřídit pomocí ústředny Odorik a VoIP.
Problém může být, že za takové přesměrování se platí jako za běžný hovor na ono číslo. U odoriku si je možné koupit balíček "neomezené volání v síti", kde je ale jen max. 3000 minut.
Nebo můžete mít nějaký neomezený tarif (odorik nenabízí) a SIM používat pro odchozí hovory (v rámci neomezeného volání) a příchozí hovory mít přesměrovány (zdarma v rámci neomezeného volání). Tohle také není špatná varianta.
Přesměrování lze ale ne vždy měnit online. U odoriku to jde jen v mobilním telefonu. U SIM v síti T-mobile uslyší volající v případě nepodmíněného přesměrování zavádějící hlášku o tom, že hovor je přesměrován. Je tedy nutné použít podmíněné přesměrování, kde tato hláška není a telefon mít pak vypnutý. To může být další nepříjemná komplikace pro reálný provoz.
Nejlepší je pro kontakt eshopu použít pevné číslo, tam všechno tohle odpadá.
Problém ale trochu je, že přijímat příchozí hovory na mobilním čísle lze běžně jen prostřednictvím SIM a jediný způsob jak hovory nasměrovat na VoIP je pomocí přesměrování.
Mobilní číslo lze přesměrovat na geografické nebo nomadické a číslo a to již lze vyřídit pomocí ústředny Odorik a VoIP.
Problém může být, že za takové přesměrování se platí jako za běžný hovor na ono číslo. U odoriku si je možné koupit balíček "neomezené volání v síti", kde je ale jen max. 3000 minut.
Nebo můžete mít nějaký neomezený tarif (odorik nenabízí) a SIM používat pro odchozí hovory (v rámci neomezeného volání) a příchozí hovory mít přesměrovány (zdarma v rámci neomezeného volání). Tohle také není špatná varianta.
Přesměrování lze ale ne vždy měnit online. U odoriku to jde jen v mobilním telefonu. U SIM v síti T-mobile uslyší volající v případě nepodmíněného přesměrování zavádějící hlášku o tom, že hovor je přesměrován. Je tedy nutné použít podmíněné přesměrování, kde tato hláška není a telefon mít pak vypnutý. To může být další nepříjemná komplikace pro reálný provoz.
Nejlepší je pro kontakt eshopu použít pevné číslo, tam všechno tohle odpadá.
Re: Jak začít u Odorik?
Děkuji za radu. Vychází mi z toho nejlépe to nekomplikovat a použít nové pevné číslo.
Vyzkouším to tak.
Děkuji
Vyzkouším to tak.
Děkuji
Re: Jak začít u Odorik?
Pevné číslo má i tu výhodu, že v jednom okamžiku lze obsluhovat více zákazníků naráz a nestane se tak, že by jeden zákazník hovořil a druhý musel čekat na lince, až ten první hovor skončí. Jediná mírná komplikace je naučit zákazníky na nové pevné číslo.