Tak to zde čtu a divím se, že člověk, jež pracuje u jistého zahraničního mobilního operátora, nemá v rámci loajality SIM od svého chlebodárce grátis...TomKov píše: Anžto pracuju jako hlavní IT architekt jistého zahraničního mobilního operátora, tak vím, že je to tady standard - a taky to, že se kredit automaticky doplňuje právě před strháváním balíčků. Proto jsem si drze dovolil napsat tento příspěvek.
Ctím Vaši zkušenost, ale žel ji nesdílím. Byl jsem taky kdysi v minulosti po léta u VF CZ a u T-CZ (happily enough už je to pár let zpátky), a nikdy mi nikdo nic neblokoval, přestože jsem měl dost slušný měsíční obrat i roaming. Takže nemohu posuzovat.
Myslím si, že hlavní IT architekt si může dovolit nechat "hnít" pětistovku někde na účtě, když už nestačí upozornění SMS a emailem, že klesl kredit pod nastavenou hodnotu, přičemž těch hodnot/úrovní nastavení může být hned několik.
Přesně, jak zde píše přede mnou někdo jiný, nikdo nikoho nenutí využívat služby Odoriku!