Děkuji za dobrou radu, ale ta je poněkud mimo mísu.Kabek píše:A co takhle navýšit kredit o částku na ty balíčky?! Je-li kredit nízký, tak odečtení ceny za balíčky až po doplnění nic neřeší - budete mít pak "málo peněz" na hovorné..... Pěkný den!
Pro ilustraci - mám obrat u Odoriku kolem 1000 Kč měsíčně (hodně variabilní, zhruba 10 čísel, a ne, nejsem firma, mám holt velkou rodinu), datové balíčky k tomu budou činit něco kolem 500 Kč, možná i víc.
Pokud mi v průběhu měsíce mimořádně klesne kredit tuším pod 10 Kč (jak o tom píšete Vy, že bude "málo peněz na hovorné"), tak je mi při odchozím hovoru oznámeno, že mi kredit stačí již jen na tolik a tolik minut, ergo si kredit dobiji okamžitě , což trvá max. 10 minut, a vše je OK.
Pokud ovšem před dobíjením balíčku je kredit nižší, než oněch 5 stovek (dejme tomu 499 Kč), tak mě nikdo nijak nevaruje a prostě balíčky se nezaplatí.
Samozřejmě cestou by bylo, udržovat kredit tak vysoký, aby k tomu nedošlo, čili nechat tam trvale ležet nadbytečnou reservu dejme tomu o tisícovku vyšší. Pak ale vůbec nepotřebuji funkci dobíjení kreditu, prostě nechám stále na kreditu ležet tučnou reservu. Anebo permanentně explicitně kontrolovat kredit. Což ale tuším není smysl věci. A mě jde o smysluplnost konceptu, ne o to, jestli někam pošlu tisícovku nebo ne.
Zatím jediný konstruktivní návrh tady přišel od pana Soukupa, ovšem chápu, že je tu risiko onoho dvojího inkasa v měsíci. Jako obvykle je to zvažování pro a proti.