Stránka 3 z 3

Re: Automatické doplňování kreditu

PříspěvekNapsal: úte 28. srp 2018 9:17:39
od Kabek
TomKov píše: Anžto pracuju jako hlavní IT architekt jistého zahraničního mobilního operátora, tak vím, že je to tady standard - a taky to, že se kredit automaticky doplňuje právě před strháváním balíčků. Proto jsem si drze dovolil napsat tento příspěvek.
Ctím Vaši zkušenost, ale žel ji nesdílím. Byl jsem taky kdysi v minulosti po léta u VF CZ a u T-CZ (happily enough už je to pár let zpátky), a nikdy mi nikdo nic neblokoval, přestože jsem měl dost slušný měsíční obrat i roaming. Takže nemohu posuzovat.


Tak to zde čtu a divím se, že člověk, jež pracuje u jistého zahraničního mobilního operátora, nemá v rámci loajality SIM od svého chlebodárce grátis...
Myslím si, že hlavní IT architekt si může dovolit nechat "hnít" pětistovku někde na účtě, když už nestačí upozornění SMS a emailem, že klesl kredit pod nastavenou hodnotu, přičemž těch hodnot/úrovní nastavení může být hned několik.

Přesně, jak zde píše přede mnou někdo jiný, nikdo nikoho nenutí využívat služby Odoriku!

Re: Automatické doplňování kreditu

PříspěvekNapsal: úte 28. srp 2018 13:45:44
od TomKov
Kabek píše:
TomKov píše: Anžto pracuju jako hlavní IT architekt jistého zahraničního mobilního operátora, tak vím, že je to tady standard - a taky to, že se kredit automaticky doplňuje právě před strháváním balíčků. Proto jsem si drze dovolil napsat tento příspěvek.
Ctím Vaši zkušenost, ale žel ji nesdílím. Byl jsem taky kdysi v minulosti po léta u VF CZ a u T-CZ (happily enough už je to pár let zpátky), a nikdy mi nikdo nic neblokoval, přestože jsem měl dost slušný měsíční obrat i roaming. Takže nemohu posuzovat.


Tak to zde čtu a divím se, že člověk, jež pracuje u jistého zahraničního mobilního operátora, nemá v rámci loajality SIM od svého chlebodárce grátis...
Myslím si, že hlavní IT architekt si může dovolit nechat "hnít" pětistovku někde na účtě, když už nestačí upozornění SMS a emailem, že klesl kredit pod nastavenou hodnotu, přičemž těch hodnot/úrovní nastavení může být hned několik.

Přesně, jak zde píše přede mnou někdo jiný, nikdo nikoho nenutí využívat služby Odoriku!

Klidně se divte dál, to je mi celkem šuma fu. Samozřejmě mám od svého chlebodárce SIMku zadarmo s neomezenými daty a neomezeným roamingem, nikoli však pro všechny členy své rodiny, kteří se, na rozdíl ode mě, trvale zdržují na území ČR. Ale to jsou mimochodem věci, do kterých Vám nic není. Stejně jako Vám nepředkládám k posouzení, jestli chci někde nechat "hnít" pětistovku čili nic.

Jen mimochodem - nikde nepíšu, že jsem se službami Odoriku nespokojený, naopak (pravda, schopnost porozumět psanému textu nemá každý). Nicméně i spokojený zákazník může mít právo na návrh. Byť se mu na to dostane spousta stupidních komentářů od lidí, kterých se to netýká a kteří houby vědí. Ale to už patří k životu. Od lidí blízkých Odoriku jsem dostal smysluplné reakce, ostatní žvanění posílám do /dev/null.

Děkuji všem za konstruktivní příspěvky a sám se tímto dobrovolně vzdávám dalších komentářů.

Re: Automatické doplňování kreditu

PříspěvekNapsal: sob 01. zář 2018 8:59:43
od nijel
Není problém mít na účtu peníze navíc, problém je, že to nemusí stačit a člověk na to musí na konci měsíce myslet. Což se mi teď nepovedlo a neuvědomil jsem si, že portace dalšího čísla z kreditu něco ukousla. Takže při aktivaci balíčků peníze došly a kromě dobíjení peněz po ránu musím ještě zkoumat co se neaktivovalo, protože se o tom nikde nedozvím.

Jinak poučení pro mě ne změnit limit pro varování o nízkém kreditu tak, aby to vždycky pokrylo balíčky.

Ale inkaso před placením balíčků by to pro mě řešilo mnohem líp :-).

PS: Jenom upřesnění neinformování o tom co se neaktivovalo kvůli nízkému kreditu. O tom, že se nepodařilo aktivovat datový balíček dojde SMS na číslo kterého se to týká, ale o tom, že není aktivní LTE ale nedorazí vůbec nic.