Kombinace "Zpožděné zvonění" a "Časově podmíněné vyzvánění"

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...

Kombinace "Zpožděné zvonění" a "Časově podmíněné vyzvánění"

Příspěvekod GeBu » sob 08. zář 2018 14:17:25

Dobrý den,
poradíte jak nastavit zpožděné, časově podmíněné vyzvánění? Pokud to tedy jde.
Potřebovali bychom, aby napřed zvonil stolní VoIP přístroj a v případě, že ho nikdo do půl minuty nezvedne, tak aby se hovor přesměroval na mobil, ale POUZE V PRACOVNÍ DOBĚ. Mimo pracovní dobu, aby k přesměrování nedošlo.
Pokud to nejde, tak to kriticky nevadí.
GeBu
 
Příspěvky: 500
Registrován: ned 13. úno 2011 0:14:28

Re: Kombinace "Zpožděné zvonění" a "Časově podmíněné vyzváně

Příspěvekod GeBu » sob 08. zář 2018 14:47:19

Tak jsem našel řešení.
Napřed se musí zadat *084 a teprve potom *083 obráceně to nefunguje.
Např. *0841507301530*08320123456789 znamená: ve všední dny (pondělí až pátek) v pracovní době (7:30 - 15:30) pokud do 20s není zvednutý telefon na stole přesměruj na číslo 123456789.
Typické použití pro sekretářku, která vyběhne z kanceláře na poštu apod.
GeBu
 
Příspěvky: 500
Registrován: ned 13. úno 2011 0:14:28


Zpět na odorik.cz

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Majestic-12 [Bot] a 2 návštevníků