Stránka 1 z 1

omezení odchozích hovorů

PříspěvekNapsal: pon 08. dub 2019 15:23:02
od informator
Dobrý den,
plánuji zrušit pobočkovou ústřednu a nahradit ji odorik VOIP čísly. Některé linky ale musejí mít omezení volání pouze pobočkově, tj. dejme tomu do 20ti čísel. Lze nastavit omezení volání například na některé linky ve zkrácené volbě? To znamená, že by šlo vytočit jen určitá čísla, například na pozicích 1-4 zkrácených voleb.

Re: omezení odchozích hovorů

PříspěvekNapsal: pon 08. dub 2019 15:40:28
od xsouku04
Ano, lze to. V menu "Nastavení účtu -> Omezení odchozích hovorů". Lze to provést pro jednotlivé linky nebo celý účet. Lze to dělat i podle ceny, tedy stačí přidat jedno pravidlo, že zakážete všechny hovory s nenulovou cenu. Tak zůstane povoleno volání na tísňové linky, což by mělo.

Jiná možnost je to omezit pomocí dialplánu telefonu.

Re: omezení odchozích hovorů

PříspěvekNapsal: stř 10. dub 2019 20:46:42
od helmut.niederman
xsouku04 píše:Ano lze to. V menu "Nastavení účtu -> Omezení odchozích hovorů". Lze to provést pro jednotlivé linky nebo celý účet. Lze to dělat i podle ceny, tedy stačí přidat jedno pravidlo, že zakážete všechny hovory s nenulovou cenu. Tak zůstane povoleno volání na tísňové linky, což by mělo.

Jiná možnost je to omezit pomocí dialplánu telefonu.


A neuvažujete přidat další pravidlo, že hovory by byly omezeny do určité částky, například bych nastavil částku 5,- Kč, jakmile by se částka 5,- Kč překročila, automaticky by došlo k zavěšení hovoru. Tedy omezit hovory na provolanou částku. A pak podobné pravidlo, omezit hovory na volanou délku. Třeba max. hovor 2 minuty a pak konec šmitec :idea: