Pravidla pro odchozí hovory aplikována i na hovory příchozí

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...

Pravidla pro odchozí hovory aplikována i na hovory příchozí

Příspěvekod Slim » stř 19. čer 2019 0:05:15

Pravidla pro odchozí hovory se mi začaly aplikovat i pro příchozí hovory, takže volající slyší hlášku odoriku „Volaná destinace je na základě uživatelského nastavení blokována“ a následně mu jeho operátor sdělí „Volané číslo neexistuje“. Pokud upravím pravidlo pro odchozí hovory, tak se volající normálně dovolá.
Slim
 
Příspěvky: 2
Registrován: úte 18. čer 2019 23:58:36

Re: Pravidla pro odchozí hovory aplikována i na hovory přích

Příspěvekod misa » stř 19. čer 2019 10:07:49

Slim píše:Pravidla pro odchozí hovory se mi začaly aplikovat i pro příchozí hovory, takže volající slyší hlášku odoriku „Volaná destinace je na základě uživatelského nastavení blokována“ a následně mu jeho operátor sdělí „Volané číslo neexistuje“. Pokud upravím pravidlo pro odchozí hovory, tak se volající normálně dovolá.


O jaký účet, případně číslo, se prosím jedná? (Klidně do mailu na kontakt[zavináč]odorik.cz) A co jste tam konkrétně měl nastaveno? Děkuji.
Uživatelský avatar
misa
 
Příspěvky: 167
Registrován: sob 06. říj 2012 19:48:12
Bydliště: Brno

Re: Pravidla pro odchozí hovory aplikována i na hovory přích

Příspěvekod Kabek » stř 19. čer 2019 10:35:23

V nastavení "Omezení odchozích hovorů" je třeba povolit volání na čísla začínající hvězdičkou (*), pak příchozí hovor bude bez problémů směrován na linku (říkejme jí vnitřní), která má číslo např. *683902 a na kterou je vlastně registrován VoIP telefon.
Příchozí hovor na veřejné telefonní číslo je v nastavení "Paralelní vyzvánění" směrován na vnitřní číslo začínající *, což se jeví již jako odchozí volání na registrovaný VoIP telefon.
Snad jsem to popsal srozumitelně.....
Kabek
 
Příspěvky: 537
Registrován: čtv 03. led 2013 20:44:30

Re: Pravidla pro odchozí hovory aplikována i na hovory přích

Příspěvekod Slim » čtv 20. čer 2019 10:26:38

Kabek píše:V nastavení "Omezení odchozích hovorů" je třeba povolit volání na čísla začínající hvězdičkou (*), pak příchozí hovor bude bez problémů směrován na linku (říkejme jí vnitřní), která má číslo např. *683902 a na kterou je vlastně registrován VoIP telefon.
Příchozí hovor na veřejné telefonní číslo je v nastavení "Paralelní vyzvánění" směrován na vnitřní číslo začínající *, což se jeví již jako odchozí volání na registrovaný VoIP telefon.
Snad jsem to popsal srozumitelně.....


Děkuji moc, nastavení s hvězdičkou pomohlo. Sice to postrádá logiku, ale hlavně, že to funguje.
Slim
 
Příspěvky: 2
Registrován: úte 18. čer 2019 23:58:36

Re: Pravidla pro odchozí hovory aplikována i na hovory přích

Příspěvekod Kabek » čtv 20. čer 2019 19:26:47

Musíte se na to dívat z pozice Odoriku, pak vše, co přichází na Odorik, včetně volání z VoIP telefonu registrovaného u Odoriku, je pro ně příchozí volání, které lze nějak omezovat na začátku (na straně volajícího). Ovšem, co "jde od nich" bez ohledu kam, je pro ně odchozí volání, kde se uplatní nastavená omezení.
Ve staré terminologii je síť Odorik vlastně "pobočková síť" (čísla poboček/linek jsou ta *XXXXXX), kde každá pobočka má "svou odchozí/příchozí linku a svůj účet" a tudíž své veřejné číslo.

Snad jsem to lépe vysvětlil tím přirovnáním.....
Kabek
 
Příspěvky: 537
Registrován: čtv 03. led 2013 20:44:30


Zpět na odorik.cz

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 2 návštevníků