Stránka 1 z 1

Pravidla pro odchozí hovory aplikována i na hovory příchozí

Napsal: stř 19. čer 2019 0:05:15
od Slim
Pravidla pro odchozí hovory se mi začaly aplikovat i pro příchozí hovory, takže volající slyší hlášku odoriku „Volaná destinace je na základě uživatelského nastavení blokována“ a následně mu jeho operátor sdělí „Volané číslo neexistuje“. Pokud upravím pravidlo pro odchozí hovory, tak se volající normálně dovolá.

Re: Pravidla pro odchozí hovory aplikována i na hovory přích

Napsal: stř 19. čer 2019 10:07:49
od misa
Slim píše:Pravidla pro odchozí hovory se mi začaly aplikovat i pro příchozí hovory, takže volající slyší hlášku odoriku „Volaná destinace je na základě uživatelského nastavení blokována“ a následně mu jeho operátor sdělí „Volané číslo neexistuje“. Pokud upravím pravidlo pro odchozí hovory, tak se volající normálně dovolá.
O jaký účet, případně číslo, se prosím jedná? (Klidně do mailu na kontakt[zavináč]odorik.cz) A co jste tam konkrétně měl nastaveno? Děkuji.

Re: Pravidla pro odchozí hovory aplikována i na hovory přích

Napsal: stř 19. čer 2019 10:35:23
od Kabek
V nastavení "Omezení odchozích hovorů" je třeba povolit volání na čísla začínající hvězdičkou (*), pak příchozí hovor bude bez problémů směrován na linku (říkejme jí vnitřní), která má číslo např. *683902 a na kterou je vlastně registrován VoIP telefon.
Příchozí hovor na veřejné telefonní číslo je v nastavení "Paralelní vyzvánění" směrován na vnitřní číslo začínající *, což se jeví již jako odchozí volání na registrovaný VoIP telefon.
Snad jsem to popsal srozumitelně.....

Re: Pravidla pro odchozí hovory aplikována i na hovory přích

Napsal: čtv 20. čer 2019 10:26:38
od Slim
Kabek píše:V nastavení "Omezení odchozích hovorů" je třeba povolit volání na čísla začínající hvězdičkou (*), pak příchozí hovor bude bez problémů směrován na linku (říkejme jí vnitřní), která má číslo např. *683902 a na kterou je vlastně registrován VoIP telefon.
Příchozí hovor na veřejné telefonní číslo je v nastavení "Paralelní vyzvánění" směrován na vnitřní číslo začínající *, což se jeví již jako odchozí volání na registrovaný VoIP telefon.
Snad jsem to popsal srozumitelně.....
Děkuji moc, nastavení s hvězdičkou pomohlo. Sice to postrádá logiku, ale hlavně, že to funguje.