IVR hlasové menu

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...

IVR hlasové menu

Příspěvekod newster » úte 01. říj 2019 18:11:26

Dobrý den,
postupoval jsem podle wiki http://www.odorik.cz/w/ivr:ivr_jak_na_to ale bohužel vždy když si nastavím paralelní vyzvanění na *0081 na vytvořené hlasové menu které má dvě zprávy. Tlačitkové volby 1 - které přesměruje přes dial na jedno číslo a 2 - na druhé číslo. Po vytočení linky kde je paralelně nastavené číslo *0081 se mi přehraje pouze první zprava (po stisknutí 1 se přesměruje na spravnou linku) a na druhou se nedostane - počká to 3s a pak hraje zase ta první zprava dokola.

Co s tím? Na co jsem ještě Zapoměl? Na wiki nic dalšího už není? Na zákaznickou linku jsem dneska volal bez odpovědi. Prosím o radu. Děkuji
newster
 
Příspěvky: 2
Registrován: úte 01. říj 2019 18:06:03

Re: IVR hlasové menu

Příspěvekod xsouku04 » úte 01. říj 2019 18:28:03

Potřebovali bychom číslo linky, nebo podle čeho vás najdeme, abychom se mohli podívat, co tam máte nastaveno, případně to vyzkoušet.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6976
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: IVR hlasové menu

Příspěvekod newster » úte 01. říj 2019 18:30:09

Číslo linky odesláno v soukromé zpravě.

EDIT: Už možná chápu, že ta zvuková hláška musí byt nahraná dohromady se všemi volbami 1 a 2. :) Je to tak?
newster
 
Příspěvky: 2
Registrován: úte 01. říj 2019 18:06:03

Re: IVR hlasové menu

Příspěvekod xsouku04 » úte 01. říj 2019 19:52:17

Ne, chyba byla v tom, že u hlášky 2 v menu 2 máte Nastaveno: Před vytočením čísla bude přehrána hláška: také na hlášku 2, takže si volající myslí, že je opět v menu, ale je to jen hláška, co se přečte vytáčením čísla.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6976
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno


Zpět na odorik.cz

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 6 návštevníků