Stránka 1 z 1

IVR hlasové menu

Napsal: úte 01. říj 2019 18:11:26
od newster
Dobrý den,
postupoval jsem podle wiki http://www.odorik.cz/w/ivr:ivr_jak_na_to ale bohužel vždy když si nastavím paralelní vyzvanění na *0081 na vytvořené hlasové menu které má dvě zprávy. Tlačitkové volby 1 - které přesměruje přes dial na jedno číslo a 2 - na druhé číslo. Po vytočení linky kde je paralelně nastavené číslo *0081 se mi přehraje pouze první zprava (po stisknutí 1 se přesměruje na spravnou linku) a na druhou se nedostane - počká to 3s a pak hraje zase ta první zprava dokola.

Co s tím? Na co jsem ještě Zapoměl? Na wiki nic dalšího už není? Na zákaznickou linku jsem dneska volal bez odpovědi. Prosím o radu. Děkuji

Re: IVR hlasové menu

Napsal: úte 01. říj 2019 18:28:03
od xsouku04
Potřebovali bychom číslo linky, nebo podle čeho vás najdeme, abychom se mohli podívat, co tam máte nastaveno, případně to vyzkoušet.

Re: IVR hlasové menu

Napsal: úte 01. říj 2019 18:30:09
od newster
Číslo linky odesláno v soukromé zpravě.

EDIT: Už možná chápu, že ta zvuková hláška musí byt nahraná dohromady se všemi volbami 1 a 2. :) Je to tak?

Re: IVR hlasové menu

Napsal: úte 01. říj 2019 19:52:17
od xsouku04
Ne, chyba byla v tom, že u hlášky 2 v menu 2 máte Nastaveno: Před vytočením čísla bude přehrána hláška: také na hlášku 2, takže si volající myslí, že je opět v menu, ale je to jen hláška, co se přečte vytáčením čísla.