Stránka 2 z 2

Re: automaticke volani na vecne obsazene cislo

Napsal: úte 08. říj 2019 6:21:20
od Pitomec
xsouku04 píše:Předpokládám, že neuvádíte vše. Z předchozích příspěvků mám pocit, že trpíte nějakou formou duševní nemoci. Velká část příspěvku je normálních, ale některé jsou dost mimo, některé jsou nesmyslně dlouhé a mimo téma. Což byl důvod blokace.
Je ten mauglí vůbec klientem Odoriku? Jeden podobný se občas vyskytuje na telefonujeme.cz, kde zase postuje smyšlené tabulky a ceníky fiktivních operátorů s naprosto nesmyslnými ciframi. Asi by to chtělo dotaz na psychiatra, o jakou duševní poruchu se jedná a jestli je vůbec šance na vyléčení...

Re: automaticke volani na vecne obsazene cislo

Napsal: úte 08. říj 2019 8:23:39
od michaels
Smažte ten žvást od "forum-user-UDFENS" - evidentně troluje ....

Re: automaticke volani na vecne obsazene cislo

Napsal: úte 08. říj 2019 10:02:56
od Jan Telefonista
Treba to ten clovek nema v hlave uplne v poradku, ale privedl me k zamysleni, jestli se na to vztahuje nejake omezeni (at uz ze zakona, nebo ze strany odoriku). Kdyz takhle zkousim skriptem "busit" kazdych 7 sekund do toho obsazeneho cisla a dovolam se tam treba az za 15 minut, tak jestli to nebude necemu/nekomu vadit. Krom toho, ze to plni svou funkci, tak to taky docela plni logy :)

Re: automaticke volani na vecne obsazene cislo

Napsal: úte 08. říj 2019 11:59:14
od Pitomec
Zákon řeší pouze Zlomyslná volání, za což může být pokuta do výše 200.000 Kč, což ale není automatické vytáčení z důvodu obsazené linky na straně volaného.

Re: automaticke volani na vecne obsazene cislo

Napsal: úte 08. říj 2019 12:32:52
od xsouku04
Pitomec píše:Zákon řeší pouze Zlomyslná volání, za což může být pokuta do výše 200.000 Kč, což ale není automatické vytáčení z důvodu obsazené linky na straně volaného.
Zlomyslné volání dokonce ani není, pokud to volaný soustavně nezvedá. Aby si mohl stěžovat a vyžadovat pokutu, musí to minimálně dvakrát zvednout (ideálně vícekrát) a říci, že si nepřeje další volání.
Pokud to ani jednou nezdvednul, stěžovat si ani nemůže, nikdo se tím nebude zabývat. Občas si stěžuje nějaký zákazník, že jej někdo obtěžuje tím, že mu mnohokrát volal. Tak se zeptám, jestli se toho dotyčného zeptal, co chce. Ale on s ním nemluvil, protože mu to nikdy nezvedl. To ale pak není vůbec obtěžování ale spíše neschopnost komunikace.

Věřím, že soud by mohl dojít k jinému názoru, ale to by musela být nějaká extrémní a naprosto evidentní situace. A ne jen nějaká technická chyba nebo několikanásobný omyl.

Re: automaticke volani na vecne obsazene cislo

Napsal: úte 08. říj 2019 15:36:50
od forum-user-UDFENS
Pitomec píše:
forum-user-UDFENS píše:Dobrý den. Mě se stalo, že jsem někomu volal formou plánovaného hovoru a když to ten dotyčný nevzal tak mu to volalo opakovaně dokud to nevzal což jsem nevěděl.
Ten člověk mne udal a státní zástupce a samosoudce rozhodli v mé nepřítomnosti, že jsem spáchal trestný čin nebezpečné pronásledování formou elektronických prostředků založeného na počtu volání. Policie pak pro mne rovnou přijela s tím, že mám nástup do vězení na myslím že to bylo 12 nebo 17 měsíců odnětí svobody a předali mi rozsudek jménem republiky. Během nástupu ale někdo někde hodil stopku a pustili mne na podmínku za to, že je to můj první trestný čin.
Sorry, ale to co píšeš je naprostá lež. Už proto, že napřed by tě musela Policie ČR ztotožnit jako pachatele, tj. by tě předvolala (sebrala) na Podání vysvětlení dle § 158 tr. řádu a až následně může státní zástupce podat obžalobu. K soudu by tě následně nechal soudce předvést, kdyby ses nedostavil a každopádně ti pak musí soud doručit rozhodnutí, vč. toho, že máš možnost podat odvolání. Jedině zbavení svéprávnosti by to vysvětlovalo, ale to pak zase nebudeš odsouzen, max. ti bude nařízena ústavní léčba :P
O lež se nejedná. Věc dostal na stůl státní zástupce. Ten člověk co si podal stížnost si ji podal přímo státnímu zástupci. Z toho co vím, tak se znaj, protože pán podniká a řeší spolu i jiné věci. Státní zástupce pak zaúkoloval policii. Policie přijela a ano vyžádala si totožnost a když se potvrdilo, že to jsem já tak mne vezli přímo k řediteli místní policie a tam byli dva pánové, kteří mi přečetli z čeho jsem obviněn a ptali se na to zda jsem tomu člověku volal já. Což tak bylo, takže jsem to potvrdil. Ale nepotvrdil jsem to, že to bylo v takovém počtu. O věci nerozhodoval soudce ale samosoudce, který určil již dopředu, že ten kdo takto volal je viník. Šlo jen o to zjistit kdo volal a byl jsem podezřelý já, protože to byl můj účet ze kterého se volalo. Pak mi přišel poštou druhý den rozsudek jménem republiky že jsem uznán vinným z toho co jsem psal (nebezpečné pronásledování formou elektronických prostředků na základě počtu volání). Odvolání jsem nemohl udělat, protože jsem byl blokován zase v jiných věcech jinými lidmi na sociální úrovni a když jsem se na podatelnu dostal tak se řešilo to jak nevoním a ne to co zařizuji. Tak jsem byl vykázán přivolanými městskými strážníky z místa. Odkázaný jsem byl na to, že si to můžu vyřídit online ale na internet zkrze ty blokace z jiných stran jsem se nemohl včas dostat. Plus policie mi zabavila notebook zase z pohnutek jiných lidí co se mne snažili odřezávat od hodnot. Pak už to bylo asi promlčené. Každopádně nikdo na to nereagoval. Když jsem nejen v této věci ale i v těch sociálních (blokací z jiných stran) pak kontaktoval ombudsmana e-mailem jak mám ve věci dále postupovat tak 30dnů neodepisoval a po 30ti dnech jsem mu poslal mail znovu a přišla mi automatická odpověď spamového filtru, že můj mail byl umístěn do spamlistu. Kontaktoval jsem pak emailem soud, ústavní soud a soud pro lidská práva v zahraničí a některé další bezpečnostní složky v ČR (policii již ne, ale o něco výše jim postavené). Ty shodně také nereagovali a většině (kde jsem vyhodnotil z informací a reálných výsledků od dalších lidí ve styku s danými subjekty, kteří s nimi něco řeší nebo řešili, že s tím stejně nic neudělají) jsem jim již opakovaně nepsal. Mezitím jsem průběžně byl zde na foru Odoriku a na svém účtu a prohlížel výpisy hovorů a srovnával je s časy a počty a reálným stavem kolikrát jsem volal. Testování jsem pak udělal s člověkem se kterým jsem se domluvil, abychom to vyzkoušeli a tento jev se tím i potvrdil. S tím co jiní neřešili tak jsem pak přišel sem na fórum kde jsem po podání zpětné vazby k problému jak s Odorikem tak problému sociálních věcí se místo nějakého řešení setkal spíše s tím, že na mne lidé začali útočit, aj. Včetně majitele Odoriku nebo adminy/moderátory tohoto fóra (je také asi i majitelem). Ačkoliv jsem popsal proč věci netýkající se Odoriku řeším zde, tak to bylo ignorováno a dělali tak dál do čehož zatahovali i Administrátora tohoto fóra, který nevím proč reagoval tak, že mi zablokoval okamžitě účet, vymazal většinu mých příspěvků a větví včetně příspěvků kde jsem se zeptal proč mi to bylo vymazáno a byl mi účet zablokován znovu včetně pozdějšího nového co jsem si kvůli tomuto jevu vytvořil. Netuším proč takto lidé reagovali, protože jak na úrovni služeb Odoriku tak na úrovni těch sociálních věcí tohle řeší ty lidi co jsou zde taky. Neřeším nic co by neřešili jiní akorát jinde. Sám vidíte uživateli Pitomec, že v oblasti práva se vyznáte asi lépe než já. Proč by na mne měl tady na útočit někteří klidně i s blokováním účtu? V historii mých příspěvků zde si můžete přečíst, že neřeším nic co bych víceméně neřešil i zde. I stejným způsobem ale reakce těch lidí nejsou takové, že by mi s tím chtěli pomoct což na jednu stranu chápu, je to jejich právo. Ale netuším, proč mne začali za to napadat, blokovat mi mé služby, účty, aj. A dodnes jsem na to nedostal odpověď ačkoliv ty otázky na ty lidi tu mám stále dány (z druhého účtu se stejným názvem jako tento ale je na zím ještě číslovak "2"). Neříkám, že toto dělali všichni ale nějaká část lidí zde ano. Snažil jsem se vyřešit jak tu věc ohledně Odoriku tak sociální aspekty blokací ve smyslu poradit se tedy s lidmi zde zda mají s tím nějakou zkušenost a zda-li znají nějaké řešení jak situaci řešit. Nevím proč lidé začali reagovat jako bych vykradl banku včetně oslovování těmi lidmi místních Administrátorů pro mé bezpodmínečné blokování aniž by měl vůbec nějaký čas si ten kdo mi zablokoval účty nějak pročíst, případně se s někým poradit, nebo nad tím nějak zauvažovat případně něco vymyslet nebo někam ty lidi nasměrovat nebo chce-li to řešit jednoduše tak mi nemusel blokovat účet, ale obrátit se na ty lidi co na mne útočili a říci jim, aby to nedělali. Pokud není nějak úplně hloupý tak ví, že jsem to psal na víc témat právě proto, protože se mne ti lidé snažili blokovat, napadat.
Pokud vedení Odoriku tímto způsobem chce řešit situaci tím, že bude blokovat své vlastní zákazníky a nevěnovat se problému jako takovému ale své zákazníky označovat veřejně na internetu, že mají nějakou duševní poruchu, apod. Navíc koukám, ež se za těch 4-5 let co to uročal Admin ostatním porve ani po 4letech nic nezměnilo tak z mého pohledu se nejedná o seriózní společnost. Zejména když spravuje osobní údaje těch lidí o kterých toto veřejně prohlašuje.

Nebo mají místní admini problém, že v minulosti, když jsem jim domluvil v rámci své profese firmy, které měsíčně Odoriku platili a dodnes nejspíš ještě platí měsíčně částky o minimálně čtyřech nulách je to moc málo a tak má potřebu mi tento "vděk" vracet takto? Zajímavé, že to nikdo neřeší například nějakou hromadnou slevou, nebo nějakými výhodami za dodaný počet klientely, nebo jinak aby to bylo vyvážené. Pokud vám, T-Mobile takové věci dělá na poli obchodních zástupců a to i bez nějakého vyžádání těch lidí. Sám se s tím ozve jen aby tomu člověku oznámil že mu to tak může nastavit a zda s tím souhlasí.

Myslím si, že toto co se tu odehrává na poli uživatel a adminů by být nemělo a pokud znáte jiné řešení tak jej navrhněte než to na mne nějak útočit nebo cosi mi vyčítat. To jak v teorii policie fungovat má a jak funguje v praxi již zkušenosti mám a o těch se můžete hádat nebo debatovat do aleluja. Já se snažím si na něčem dělat a ne řešit věci, kde nějaký komplikant spíše stát nebo policii v různých úrovních zneužívá pro dosahování nějakých svých likvidačních zájmů než aby vykonávala pouze to k čemu je určena. Já tu nejsem od toho, abych vám něco vnucoval nebo něco prodával, tak mne nestavte do pozice, abych vás o tom přesvědčoval. Děláte to vy osobně uživateli Pitomec již delší dobu zde na fóru včetně i dalších věcí když řeším věci týkající se Odoriku. Co jsem četl vaše jiné příspěvky jak se chováte k ostatním lidem, tak s nimi takto nejednáte. Netuším zda máte nějaký svůj komplex méněcennosti a máte asi potřebu si ho na někom hojit. Ale já s tím nesouhlasím a a vyzývám vás, abyste tohoto jednání okamžitě zanechal. Pokud máte problém s nějakým vnímáním reality chcete-li praxe, opakovaně vám doporučuji, abyste více chodil ven a méně trávil čas na úrovních teorie včetně těchto nesmyslných debat o tom co se kde píše a co se kde děje. Z logiky věci můžete dojít k tomu, že to co se děje předbíhá vždy to co kde kdo někdo napsal jak na úrovni textů v zákoně nebo textů ohledně zdrojového kódu software a je třeba takzvaně aktualizovat. Stejně tak služby nebo věci i zde nejen v oblasti technických věcí na straně ústředny operátora. Tu přidanou nepsanou hodnotu tomu dávají ti jednotlivci. Buď směrem ke zlepšení a k dobrému nebo směrem ke zhoršení a ke špatnému. Tu hodnotu ke špatnému tomu dávají většinou nějací starousedlici zhrzelí životem co mají čas k tomu co je si vymýšlet nebo domýšlet nějaké virtuální nadstavby toho aby to co je někde psáno zlikvidovali nebo narušili včetně těch, kteří nic neporušují nebo nenarušují a jednají podle toho. Já na nějaké přehánění, nebo domýšlení, aj. čas opravdu nemám nemám a bohatě mi stačí to co je než abych si něco vymýšlel. Jsem ve věku studenta a snažím se sám analyzovat co se to vůbec kolem děje. Nějak objektivně k tomu přistupovat a v rámci možností to i řešit. Za to, že tito starousedlíci mají potřebu se nad mladšími povyšovat někde ze zadku pohodlí nebo dělat jiné blbosti vážně zodpovědnost přebírat nebudu a to ani od místního Admina s jeho veřejným vyjadřováním názoru o jednom z jeho zákazníků, že jsem psychicky nemocný, aj. Aniž by třeba i jen na vteřinu bral v úvahu to co tu řeším asi už 6 let v oblasti nahlášených a vyřešených chyb a chytá se pouze toho, čím jsem se tu tak šíleně provinil. Plus Odorik ignoroval i to, že jsem mu sám nabídl nějakou možnost technologického vývoje v nedávných příspěvcích čímž se akorát připravuje o peníze on, že to má tendenci si nějak asi dohánět asi na tomhle jsem opravdu nečekal.

Pokud toto budete pane xusoku04 číst, stačilo mi v tom tématu jen odpovědět, že nemáte o to zájem. Když se tu na Odoriku zeptám, zda plánujete nějaké technologické novinky, tak nereagujete. Když nějakou spolupráci tak nereagujete, když si vám tu někdo postěžuje na nějaký BUG, tak vás o tom div ne musí přesvědčovat a když to poškodí víc lidí a stěžujíc si, tak teprve něco děláte a ještě sám pak alespoň napíšete, že už je to vyřešené a hromadu smailíků jak dobrá spolupráce proběhla. Když vás vedení ústředny nebaví, tak to dejte někomu mladšímu a iniciativnějšímu. už jsem vám to zde jednou psal. Nemyslím tím mě ale komu chcete, protože s vaším přístupem vaše firma (pokud jste její majitel) se dostává postupně někam, kde nebude mít už ani co nabídnout.

Na ten návrh použít přelomovou koncepci v úrovni komunikace skrze komunikaci mezi Messengerem, Viberem, aj. a Odorikem stále neuvažujete? Čekáte na co? Převodní doplňky pro ústřednu včetně dalších věcí se válí na internetu v podobě OpenSource a stačí to jen stáhnout, propojit a domluvit s majiteli dalších telekomunikačních služeb aby vám povolili přístup přes API, aj.. API jsem za vás zjišťoval a to povolují, protože mají zájem nabízet i oni širší koncepci svých služeb právě tímto způsobem a snaží se integrovat s dalšími sociálními sítěmi. Pravděpodobně když fungujete na bázi telekomunikací a máte k tomu převodní moduly tak vás do prčic nepošlou ještě když si mohou o těch převodních modulech něco sami zjistit zkrze to že jsou opensource. V tom tématu se vám snažil dát ještě další uživatel o něco lepší řešení než jsem našel já. Z toho co jsem si nechal vypočítat hodnotu tohoto nápadu je cena okolo 6ti miliard Euro a to jen v té základní úrovni nápadu bez využití dotací, aj. Jistě víte jak se to dá vypočítat, pokud ne zeptejte se vašeho marketingového poradce případně se zapojte do některé takzvaně burzy nápadů a bezplatně ji vám ocení někteří ze špiček akciového trhu v Evropě a USA. Možná z vašich úvah a rozhodování kdo vůbec smí někde mít účet, aj. a kdo je jak šíleně psychicky nemocnej tím nedostanete svět nebo minimálně vaši firmu na dno a nebudete pak žadonit za pár let i vy u ostatních, že nemáte ani na chleba. Stejně tak uživatel Pitomec a další místní starousedlíci upřednostňující mít za co na někoho útočit než si na něčem reálně dělat.

Pokud toto bude číst někdo z nějakého ministerstva tak budu velmi rád, když pana hejtmana Libereckého kraje Martina Půtu dáte už někam pryč s některými lidmi pod ním/spolupracujícím z řad úředníků. Nebo si zjistíte věci jak se vůbec do funkce a přes jakou organizaci dostal. Možná pomine tohle demolování nejen mě. Děkuji
Já jsem neplánoval o něm něco zjišťovat ale zajímal jsem se o jinou osobu, kterou mi nejen tito lidé oblbovali, unášeli a dosazovali kam se komu jak zachtělo. Dnes se setkávám jen s tím, že po mne na ulici nahodile střílí lidi z těchto kruhů, abych se situací nemohl nic udělat a ohrožují i tu osobu nebo mi škodí jinými způsoby i na internetu a v reálném životě přes nejen tyto jevy vyskytující se nejen zde o kterých předem věděli a mezi které mne doslova narvali (odříznutím od fungujících věcí) na základě znalosti sociologie, politologie a psychologie. A tito asi lidé vidíte jak reagují. Na vlastní podnikání a funkčnost služeb jak ze strany majitele tak ze strany uživatelů spíše kašlou a upřednostňují nebo hledají jak mít někoho omezovat, napadat nebo demolovat v rámci jejich možností. Kde i když 4 roky celkem dost často to nahlašuji kybernetické policii, tak nikdo nejedná ani v úrovni, když to přejde přes zjišťování mých osobních údajů místa výskytu až do fyzického mého vyhledávání a napadání mne na ulici těmi lidmi. Vyzvat je, aby toho nechali jak nejen zde ale i na místě kde pak pochůzková policie nebo jiní lidé musí zasahovat nefunguje a Admini co s tím mohou v té úrovni něco udělat a jsou u toho je spíše podporují nebo sedí na zadku a nejednají než aby minimálně těm lidem řekli, aby se tu uvedeným způsobem nechovali. Plus mi mažou některé příspěvky, řešící daný problém. Ať problém se službami Odoriku nebo problémy na úrovni sociálních věcí. Aniž bych si vůbec někoho všímal, někoho nějak označoval, nebo napadal. Pouze jsem dal do placu, že s danou problematikou bych potřeboval poradi tnebo pomoct. Sám se snažím o její vyřešení ale bohužel, zkrze tyto a jim podobné lidi s věcí nic udělat nemohu. Jak se službami Odoriku (nemám přístup na ústřednu, nebo nejsou ty funkce, kterými bych si to mohl nastavit sám dostupné ve webovém rozhranní, abych s tím něco udělal sám, případně se podílel na rozvoji formou návrhů vylepšování zdrojového kódu, přidávání nových funkcí, aj. hojně a k tomu účelu využívané služby například GitHub, aj.). Stejně tak v sociálních věcech (nemám pravomoci o věcech rozhodovat nebo je řešit takové, jako mají ti, kteří mi škodí a fungující věci a lidi demolují, kradou, nebo unáší, a také lidi usmrcují dle podobných schémat z vlastního rozhodování jako provozuje nebo provozoval například místní Admin nebo moderátor s mým účtem a mými příspěvky nebo celými větvemi příspěvků co jsem na to téma založil).

Re: automaticke volani na vecne obsazene cislo

Napsal: úte 08. říj 2019 19:31:49
od Pitomec
Záležitosti týkající se Odoriku mně nepřísluší komentovat a pokud jde o trestní řízení, tak je ve zdejším právním státě jasně daný postup, který vypadá poněkud jinak, než tebou popisovaný: http://www.nsz.cz/index.php/cs/prubeh-r ... -vecech/53

Re: automaticke volani na vecne obsazene cislo

Napsal: úte 08. říj 2019 22:38:53
od forum-user-UDFENS
Pitomec píše:Záležitosti týkající se Odoriku mně nepřísluší komentovat a pokud jde o trestní řízení, tak je ve zdejším právním státě jasně daný postup, který vypadá poněkud jinak, než tebou popisovaný: http://www.nsz.cz/index.php/cs/prubeh-r ... -vecech/53
To se nevylučuje. Předpokládám, že to jak je to popsáno na tom odkazu zpracovává i nějaký software mající kontrolní mechanismy hlídající vyplněné údaje a pokud tento údaj chybí tak "nepustí" toho dotyčného úředníka dál. Stejně jako sdělí nějaká úřednice někde občanovi když jí něco nedonese.
Jak jsem uvedl před čtyřmi roky v těch příspěvcích problém není až tolik v tom co je někde psáno ale v tom co psáno není. Což jsou určité můstky, které jednotlivé části, které jsou psány propojují a tím lze veškerý význam věci nebo dějů otáčet. Z pozitivního na negativní nebo vynechávat pozitivní a řešit pouze negativní, aj.

V praxi se to projevuje například tak, že policistovi je dle postupů zaměstnavatelem definováno jak třeba 20ti způsoby člověka pacifikovat ale ani jeden způsob jak člověku pomoct (bez toho aniž by musel někoho pacifikovat). Například když bude na místě, kde se někdo topí a nedosáhne na něj aby ho chytl za ruku, tak aby vzal obušek a pomocí něj ho z té vody vytáhl ale je to na vlastním uvážení toho policisty zda použije obušek pro to, aby tonoucího vytáhl. V praxi je problém právě v tom, že co nemá policista nebo jiný přímo definováno těmi postupy tak jakoby neexistovalo a tak i když o tom, že se někdo topí policista ví a má ho na dosah mu pomoct tak místo aby vytáhl obušek a podal mu ho a má tedy postupovat podle zákona, tak vytáhne vysílačku a dalších max. 15 minut všichni čekají až přijedou hasiči a záchranka aby ho vytáhli. Když se utopil, tak v čem je problém, když všichni postupovali podle zákona tak jak mají?... Ve výsledku je mrtvola nebo jinak zbytečně postižený jedinec aniž by bylo proč ho takto demolovat.

A na druhé straně některých úřadů a některých úředníků se toho zneužívá...

V praxi se to projevuje například tím, že nevím jak přesně je to psáno v zákoně nebo jinde ale v praxi se setkávám a setkával jsem se s tím, že se lidé snažili uměle vytvořit nějakou trestnou podstatu v mém konání o kterém věděli a ví, že je správé ale snažili se ho otáčet na negativní aby jej mohli likvidovat. V konkrétní situaci se to projevuje tak, že když potkám některého pracovníka úřadu, který mi škodí tak když si ho nevšímám tak si stěžuje na okolí, že si ho nevšímám včetně takových osobních výčitků mě. Až mne zkrze restrikce nebo pocit provinilosti donutí, abych si té osoby všímal minimálně na úrovni pozdravu. Pokud si ji začnu všímat, tak se snaží před ostatními v místě výskytu před cizími lidmi kolem vystupovat, jakože co si ji dovoluji všímat. Takže toho pak nechám a děje se to zase dokola. Vždy oslovují jiné lidi. Případně lidi, co jsou na tom mentálně tak zle, že si toho ani nevšimnou že to jsou dvě protichůdné aktivty nebo o tom rozhoduje to, že z toho že takto mohou jednat mají zisk na úrovni třeba platu nadřízeným. Když pak jednoho dne zazvoním u nich doma a zeptám se proč toto dělají tak svolají další záškodníky ve svém dosahu na místo a snaží se provokovat a vyvolat napadení z mé strany. Když se jim ti nepovede a dám se na ústup přesto volají pracovníky státní policie a do telefonu jim říkají z fleku mé jméno, příjmení a že byli mnou surově napadeni a aby okamžitě přijeli aniž bych jim údaje o tom jak se jmenuji já kdy poskytl. Policistům do telefonu tykají. Asi z toho, protože v práci si mezi sebou tykají (jsou to úředníci v rámci své profese spolupracující i s policií ČR) a volají těmto členům policie přímo do auta na jejich osobní mobil. Ty pak přijedou, začnou střílet nebo jinak zasahovat pouze a jen dle toho co jim řekne nebo vyvolá dojem dotyčný úředník. Mě se nikdo na nic ani neptá a když něco říct chci je to jen "nechceme nic slyšet, oni říkali". Ani to mne nevyprovokovalo, abych na ně nějak útočil a snažil jsem se zjistit, proč se takto ty osoby chovají. V odbornosti těchto úředníků pak nacházím, že zaměstnavatel jim ani jinak jednat neumožňuje a nedovoluje zkrze tržní systém působící v právní oblasti aby jednali v souladu s těmi občany. Proto pak dochází k jednání touto formou a alarmu policie i když k tomu není reálný důvod.
Z toho co dlouhodobě vidím tak nejde anitak o to, že bych jim nějak vadil ale o to, že jejich nadřízený je vede k tomu, aby za každou cenu měli práci a ta spočívá v tom hledat na lidech chyby a mít si na co nebo koho stěžovat a odměňuje je za to, že na někom nebo něčem hledají vady a když tam nejsou tak si je snaží vytvářet. Plus kolem zjišťují osobní informace o těch lidech bez jejich souhlasu, které běžně ani veřejně dostupné nejsou. Když se to pak nějak řeší tak to dopadá buď tak, že mne právě dají zase na úroveň kde mne likviduje někdo jiný (odřezáváním od přátel, nebo jiných hodnot) aniž by bylo za co nebo proč a je to jen na popud toho, že je oslovil někdo s pravomocí nebo vybudil takový dojem zkrze sociologii, politologii a psychologii a mezitím co já čelím těmto co se nechali snadno obelstít nebo vyprovokovat a psychologické úrovni k útokům oni si mezitím mezi sebou domlouvají způsoby jak to udělat, aby to bylo právně podle zákona nebo podle těch postupů. Když pak ty co na mne bezhlavě útočí včetně policie si to pak pozjišťují a zjistí, že jsem opravdu nic nezpůsobil tak už to mají udělané tak, že dokáží vždy situaci hrát na dvě strany a pro cizího člověka se pak jeví, že situace která je se jeví, že to tak být může a nemusí a mohou to dělat akorát zas. Těch situací dělají víc klidně i se stejnými lidmi a mnohokrát za sebou. Proto to řeším takovou dobu (celkem 7 let) kde mne po dvou letech dostali na ulici a tak nějak přežívám. Velký vliv na to má ale to co se děje i zde ve formě, že je větší pravděpodobnost, že mne každý pošle s tím do háje nebo o tom bude rozhodovat co si kdo domyslí, obecný dojem, předpoklady, aj. než aby fungoval v dané struktuře. Globálně lze říci, že to k čemu přistupují a funguje tak likvidují, zkrze ty postupy a boj o moc jejich okolím. (V praxi se to projevuje třeba zde tak, že jinak bude ke mě někdo přistupovat když si budeme psát soukromě a jinak když zde v komentářích veřejně. Soukromě nebudete mít tendenci mne demolovat.) Později když to rozbíjí a ten člověk na to dostatečně upozorní nebo si někde dupne tak otočí a ti lidé se pak zase prezentují, že lidem pomáhají za což se berou opět peníze což normálně pomáhají ale nemají problém mezi tyto lidi hodit i lidi, kterým škodí a nikdo už nevidí to, že sami tuto situaci kdy někomu pomáhají sami vytvořili (když se nikdo nedíval že jim škodili). Ukázkově jste to mohl vidět i zde kdy probíhal stejný proces. Vznikla ta témata, lidé mne bez nějakého důvodu začali napadat a snažili se mi zablokovat účet přes lidi s vyšší mocí, abych se nemohl nějak bránit a při tom ještě vymazali témata kde jsem se snažil toto řešit a škodit mi i jinak. A účet mi byl obnoven v době kdy dotyční věděli, že s tím už nic neudělám. Jak vidíte i když to jen zmíním jako věc minulou hned jsou snahy administrátora mne svým způsobem sesazovat. Stále netuším proč. Nejde mi o nějaké odškodné, ani vymáhání nějakého dluhu a navazuje to na téma co tu lidi probírali. Nějakou část lidí těmito postupy doženou i spáchat sebevraždu, nebo ho vyprovokovat, aby se neovládl a někoho zabil, nebo napadl. Ve výsledku je mrtvola nebo jinak zbytečně postižený jedinec aniž by bylo proč ho takto demolovat.

V obou případech není nijak vyrovnáno nebo vyváženo, aby se toto nedělo ať už formou nějaké metodologie na úrovni teroie i praxi nebo na místě kde i když lidi v okolí místa v situaci kdy se střílí o tom ví, že se to děje, tak nic nepodnikají pro to, aby se to nedělo. A velmi často i některými z okolí je útočeno na toho kdo se brání než aby byl ten co se brání nějak podpořen, nebo zvýhodněn. Často kvůli jejich strachu z těch kdo mají ty pravomoce nebo střílí. A často se jim pak snaží nějak zalíbit a očekávají nějaké výhody od těch, kdo toto dělají. Nejen tady mezi místními si však někteří z uživatelů vyskakují, jako kdyby byli šéfové celého Odorik fóra, včetně jeho služeb a všech dalších uživatelů na něm. Kdyby si tu Admini nenechali nějak kakat na hlavu, tak je dost pravděpodobné, že místo toho aby se tu mohli ti dotyční povyšovat by byli první, kdo by si ještě sami zrušili účet.

Stejně tak můžete tedy nemusíte posílat postup mě jak probíhá nějaký proces stádia trestního řízení ale můžete ho směřovat na admina, protože spíše ten má v rámci řešení zdejších lidí pravomoci situaci prověřit, vyšetřit, a pak případně někoho zablokovat. aj. Proč to nedělá a uživatele rovnou zablokuje netuším. Mě je tento postup k ničemu, protože já podle něj jako občan postupovat sice můžu, ale když ho ostatní koukají jak obejít v rámci nějakého boje o moc snadnější cestou přeskočení všech postupů rovnou blokováním nebo vyčleňováním ostatních, aj. tak s tím nic moc jak jsem uvedl neudělám (na úrovni tohoto fóra nemám přístupy do zpráv uživatelů, aj. a pravomoc k tomu, abych tohle směl dělat a nějak pak ty uživatele oslovit s tím tohle není ok, tohle je ok, .Jinak blokuje se, když si nějaký děti hrají, nebo si spambot zakládá účty, (ne když je podezření ale když je to potvrzené) nebo se zveřejňují soukromé něčí informace, nebo když je to přímo proti serveru například hacker ovládá nebo se snaží nabourat na server, apod.). A to má dělat ten kdo ty pravomoci má což je místní Admin případně koho si na tu pozici dodá, ať už dalšího admina nebo moderátora. K čemu pak tyto funkce fóra a pravomoci má když je nevyužívá ale rovnou blokuje účet už jen "protože za ním někdo jde a protože to po něm někdo chce"? Paradoxní na tom všem je, že Admin většinu z těch lidí co ho oslovili ani nezná.

To samé ohledně stejné nebo podobné reakce jednání i na dalším diskuzním fóru kde jsem řešil pouze a jen technický stav služby (UPC služeb na UPC Zone), které řeším za některého z mých klientů. Opět místní na onom fóru začali dělat to co se tu dělo před čtyřmi lety. Začali mne po zveřejnění BUGu napadat a oslovovat adminy toho fóra (zároveň jsou i zaměstnanci UPC na pozici techniků). Cca měsíc tam mám zablokován účet. Řešilo se to, že UPC dodává některé zařízení svým klientům a tato zařízení kvůli postupným aktualizacím SW mají zhhoršené vlastnosti jako reakční doby po vyvolání některé funkce, aj. Konkrétně Mediabox a funkce přepínání kanálů, prohlížení zpětného zhlédnutí pořadů z archivu, aj. Bylo tam větší množství lidí stěžující si na tyto prodlevy a a technik jim odpovídal, aby si zavolali na UPC podporu a dostanou zdarma formou výměny výkonnější mediabox jako nový kus. Já jsem tu diskuzi pročítal a přišlo mi to celkem jako dost plýtvání (těch lidí mohlo být kolem tisícovky), tak jsem se zajímal co s tím aby to lidem fungovalo optimalizovaně i na stávajících zařízení, protože dříve s tím lidé problém neměli i po celkem dost velkém počtu aktualizací. Když jsem s jedním klientem udělal rozbor co se vlastně za tu dobu kdy to fungovalo plynule a mezi tím co byl software aktualizován tak co se tam změnilo od té doby kdy si lidi začali ve velkém počtu stěžovat tak jsem našel vlastnosti těch aktualizací, které to zařízení dost zpomalují. To jsem jim pak poslal do toho fóra s dotazem zda by bylo možné ty aktualizace optimalizovat nebo se vrátit k těm aktualizacím, kdy to lidem fungovalo bez toho zasekávání a prodlev. Lidé začali automaticky útočit a oslovovat Admina fóra a Admin mi okamžitě smazal příspěvek včetně celé té větve kde to ty lidi řešili a zablokovali mi účet. A vymazal mi ještě další technické věci co jsem tam kdy řešil včetně celých větví. Snažil jsem se k tomu něco napsat a opět získat odpověď na to proč takto začali ty lidi jednat. Odpověď jsem nedostal a skončilo to jak jsem uvedl. Včetně blokace toho si vytvořit i účet nový. Nejednalo se o nějaké velké množství chyb nebo něco závažného, pouze byl problém s vykreslováním kdy zařízení vykreslovalo za sebou jednotlivé prvky několikrát formou překrývání. Například logo TV stanic při každém přepnutí kanálu nebo v archivu při listování v timeline, aj. (v původní verzi (při hard resetu zařízení) se načítala loga TV stanic jako jeden obrázek a po těch aktualizacích kdy si lidé začali stěžovat se načítalo logo v několika vrstvách a velikostech za sebou a ještě v různých bitových hloubkách a stejně tak se načítají i další prvky jako posuvník hlasitosti, aj., což rapidně brzdí provoz zařízení. Proč to do aktualizace dali netuším, ale lidé si na fórech ohledně UPC jak v ČR tak v zahraničí na problém s logy TV stanic nestěžovali a nenašel jsem ani nic, že by to mělo být kvůli těm novým zařízením nebo jiným formátům zobrazování grafiky. Technici mi dali vyjádření, že to opodstatnění nemá ani na nějakých jiných zařízení a ani neví proč to tam je a vývojáře toho SW pro ty mediaboxy se mi kontaktovat nepodařilo. Jinak nějaké lepší funkce ty novější boxy než ty starší nemají. Dle specifikace na internetu mají pouze rychlejší procesor.

Z toho co mi na UPCZone nechali si můžete přečíst zde: https://www.upczone.cz/topic/12669-pod% ... A1n%C3%AD/
Jsem tam jako user303. Nejedná se o souvislou diskuzi formou příspěvků, protože některé příspěvky z té diskuze vymazali.
Co se týká této větve tak v té jsem v návaznosti na to co jsem popisoval jsem reagoval na to, že tamní admin "David - UPC" reagoval na na pochvalu některého ze zákazníků po tom co mi dělal to co jsem popisoval. A nesouhlasil jsem s tím, že když něco řeší ohledně UPC služeb a má s něčím problém na trochu jiné úrovni než ostatní tak jsou mu mazány příspěvky jako by problém nebyl místo aby jej se snažil vyřešit nebo ho tedy předal dál. A když vyjádří někdo se službami spokojenost, tak se sám technik ozve s tím, že toto poděkování předá vedení. Neragoval jsem sprostě ani arogantně ale zeptal jsem se na to proč to tak je... proč když někdo něco řeší 3 roky tak to člověk nepředá někam dál ale když jim tam někdo vyjádří pochvalu, tak ji předá takřka okamžitě hned v následujícím příspěvku. Reakce byla opět mazání mých příspěvků a zablokování mého účtu včetně toho, abych se mohl k účtu přihlásit (nemám pouze omezeno přispívat ale i se k němu přihlásit). Co se týká UPCzone tak většina zákazníků neví o nějakém UPCZone a k technikům ani formou zákaznické linky se tato informace nedostane. Již jsem takový požadavek měl na zákaznické lince Aby mne přepojili na technika, aby mi potvrdil nebo vyvrátil, zda o tomto problému ví nebo ne v době kdy mne s tím oslovil můj klient pro kterého to vyřizuji. O problému v UPC nikdo nevěděl ani pracovnice co to tam přijímá. Takže jsem se o to začal zajímat víc na UPCZone a těch lidí jsem našel s tímto problémem hodně a řešení jaké se jim dávalo mi nepřišlo moc ok, to s tou výměnou celého zařízení za nové když šlo jen o ne úplně dobře povedenou aktualizaci.

Re: automaticke volani na vecne obsazene cislo

Napsal: stř 09. říj 2019 9:18:06
od xsouku04
A kdy se to tedy mělo stát? Můžete poslat nějaké id hovoru? http://www.odorik.cz/w/hlaseni_problemu
Jinak je hrozně zvláštní, že přestože zpětné volání pravidelně používá nebo používalo něco k 10 tisícům lidí včetně některých callcenter, tak se tohle stalo zrovna vám. Jinak jsem podobný případ nezaznamenal. To mi připadá že to nemůže být náhoda. Není ale úplně jisté co budu moci dohledat, pokud už je to delší dobu.

Prosím stručně.

Re: automaticke volani na vecne obsazene cislo

Napsal: čtv 10. říj 2019 1:00:22
od forum-user-UDFENS
xsouku04 píše:A kdy se to tedy mělo stát? Můžete poslat nějaké id hovoru? http://www.odorik.cz/w/hlaseni_problemu
Jinak je hrozně zvláštní, že přestože zpětné volání pravidelně používá nebo používalo něco k 10 tisícům lidí včetně některých callcenter, tak se tohle stalo zrovna vám. Jinak jsem podobný případ nezaznamenal. To mi připadá že to nemůže být náhoda. Není ale úplně jisté co budu moci dohledat, pokud už je to delší dobu.

Prosím stručně.
Ok. Číslo linky ze které bylo voláno by mělo být 685841. Případně měl jsem před ním u vás ještě jeden účet na zkoušku ale ten již nevyužívám a měl stejný CLIP. Nepamatuji si zda to bylo z toho čísla linky nebo z toho staršího.
Zkoušel jsem si vyfiltrovat historii hovorů z té doby ale poslední co mi to vypsalo bylo z roku 2014.
Číslo na které bylo voláno a ze kterého bylo voláno (jako CLIP) vám posílám do SZ. Jinak já to k ničemu nepotřebuji. Reagoval jsem tak lidem řešící nějaký problém na který jsem reagoval. Každopádně pokud se vám podaří najít příčinu tohoto jevu tak mi to nevadí a budu rád, když mi napíšete přes SZ nebo sem do fóra čím to bylo způsobeno. Těch hovorů dle spisu státního zástupce/policie bylo kolem 300-1 200 v jednom milníku co jsem volal. Reálný počet hovorů (milníků) byl kolem 14-30ti s časovým rozestupem kolem 1-3 týdnů.
Lidsky řečeno dá se říci, že v období každý 1-6 týdnů jsem celkem 14-30x volal na to volané číslo formou objednání hovoru. Ty hovory se pak opakovali bez mého plánování nebo povelu. Do jaké doby (čím se ta smyčka ukončila) se to vytáčelo nevím. Na to jsem se v historii hovorů nedíval. Díval jsem se v pouze na ty hovory které jsem uskutečnil a pak jsem viděl, že za tím následovali další a ukončili se po mnoha dalších volání a jednotlivé hovory ukončilo buď odmítnutí hovoru/vyzvánění tím volaným nebo samo. Každopádně u těch hovorů bylo myslím to, že to vyzvánělo jen kolem 3-5 vteřin. Zda to přestalo po čase samo nebo ta "smyčka" skončila tím, že to volaný nakonec zvedl netuším, protože jsem se na to zpětně už tak detailně nekoukal a když jsem viděl jak to stoupalo tak jsem jen věděl, že jsem v háji ale živej a nezavřenej a něco jsem se řešit snažil ale nebylo to funkční i když jsem to řešil asi správně. Tak jsem to dál neřešil a v tu dobu nejen mne ohrožovali a dodnes ohrožují závažnější věci co jsem se snažil řešit asi správně ale řeším je vesměs dodnes (asi 7 let) a to se již Odoriku nebo jeho služeb netýká ale lidí ano. Proto jsem se to snažil řešit zde.

Jinak nevím jak to bylo nebo je nastavené na ústředně ale vím, že v té době to fungovalo tak, že když jsem si zadal číslo ODKUD svoje a KAM toho komu jsem chtěl zavolat tak mě to zavolalo a pak vyzvánělo dokud jsem to nevzal a pak to teprve začalo volat té druhé straně. Používal jsem to tedy tak, že když jsem v té době volal lidem, tak jsem se některým nemohl dovolat. Tak jsem používal právě to objednání hovoru s tím, že jsem otočil to ODKUD a KAM a na místo ODKUD jsem dal číslo komu jsem chtěl zavolat a na místo KAM jsem dal své číslo. I když to bylo za dvojnásobnou cenu, tak bylo lepší to v tom, že když to někdo zvedl tak mi to pak zavolalo zpátky. Když ne, tak jsem považoval to, že ten hovor člověk odmítne nebo je nedostupný tak mu to už nezavolá a vytočím to třeba zase jindy. Bylo to lepší, protože jsem pak vyřešil víc věcí za kratší dobu. Ve výpisu se to pak i tak ukazovalo, že to volá na jednu stranu a pak i na druhou. Těch volání tomu dotyčnému tam bylo ale mnoho a mě to nevolalo. Jinak v tu dobu kdy jsem volal lidem jsem na tyhle podrobné výpisy nekoukal ale jen na ty roční, měsíční, hovory do ČR, pevná, mobil, apod. přehledy.