Přesměrování linky na tel. číslo Vodafone

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...

Přesměrování linky na tel. číslo Vodafone

Příspěvekod venturecorp » stř 30. říj 2019 14:14:13

Dobrý den,
mohl by mi prosím někdo poradit, jak úspěšně nastavit přesměrování linky na telefonní číslo mobilního telefonu? Pokud na tom záleží, jedná se o Vodafone.
Děkuji za pomoc, F.
venturecorp
 
Příspěvky: 2
Registrován: stř 30. říj 2019 14:08:42

Re: Přesměrování linky na tel. číslo Vodafone

Příspěvekod xsouku04 » stř 30. říj 2019 15:26:44

Na odoriku se nastavuje, kde má veřejné číslo nebo sip jméno zvonit v paralelním zvonění. Tedy v menu linky, kliknete na telefonní číslo nebo SIP jméno, které chcete nastavit.
Pokud linka nemá veřejné číslo ani přiřazené sip jméno, nastavit to nelze. V tom případě si můžete nastavit jen tzv. záložní číslo, které se použije, jen pokud příchozí internetový hovor na číslo linky selže
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6962
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Přesměrování linky na tel. číslo Vodafone

Příspěvekod venturecorp » čtv 31. říj 2019 15:27:28

Děkuji za rady. Přesměrování jsem nastavil, ale asi ne úplně správně.
Zkusím Vám laicky vysvětlit můj problém. Přesměrování má fungovat při vytočení čísla 57xxxxx69 (CLIP), jenže tam nemám možnost nastavení paralelního vyzvánění (to beru jako přesměrování), které jde nastavit jen u Veřejného telefonního čísla (57xxxxx46). Co dělám špatně?

Obrázek
Obrázek
venturecorp
 
Příspěvky: 2
Registrován: stř 30. říj 2019 14:08:42

Re: Přesměrování linky na tel. číslo Vodafone

Příspěvekod xsouku04 » čtv 31. říj 2019 15:55:51

To číslo 57xxxxx69 CLIP je naše nebo nějakého jiného operátora?
Pokud je naše, tak má nějakou svoji linku, kde to můžete nastavit, pokud je nějakého jiného operátora, tak musíte ono přesměrování nastavit u něj, nebo si hovory poslat na odorik pomocí regisrace cizího operátora na nějaké SIP jméno a na něm nastavit paralelní zvonění.

CLIP je identita pro odchozí hovory zpravidla u čísla, které původně patří jinému operátorovi. Tam se opravdu příchozí hovory nenastavují.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6962
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno


Zpět na odorik.cz

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník