Dobrý den,
naše společnost má od Odoriku 2 čísla v ČR. Vlastníme i pobočku na Slovensku, kde máme VoIP od Imaxex, sip.imafex.sk. Přečetl jsem si Vaše fórum, avšak jsem to moc nepochopil.
1.) Je možné použít Odorik na příchozí, ale i odchozí hovory, aby se zobrazovalo SK číslo?
2.) Komu se pak hovory platí, Odoriku, nebo Imafexu?
3.) V nastavení u Vás dám přidat další číslo, ale to si musím založit další České, na kterém to bude běžet a Vy u něj nastavíte zobrazování SK čísla?
4.) Co pak nastavím ve VoIP bráně, jaké údaje?
5.) Co nastavím v položce "kam směrovat". Píšete, že si založím sip. jméno, jak? Netuším.
6.) Hovor mezi naším SK a CZ číslem se pak platí, nebo to je zdarma?
Chtěl bych zkrátka mít i naše SK číslo pod účtem Odorik, ale aby zaměstnanci s telefonem běžně volali (zobrazovalo se SK číslo) a i hovory přijímali, fungovali e-mailové upozornění na zmeškaný hovor, stejně jako přesměrování hovoru ve VoIP bráně (stejně jako to máme v ČR).
Předem děkuji za Vaší odpověď.
Mirek
Slovenské číslo
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Slovenské číslo
Je potřeba, abyste u nás měli k tomu volnou linku. Na ní vám zřídíme slovenské číslo na požádání přes formulář. Aby fungovaly příchozí hovory, nastavíte sip doménu, jméno a heslo slovenského operátora podle přiloženého návodu.
Pak bude fungovat všechno, jako by číslo bylo u nás. Jen si musíte pohlídat, aby vám slovenský operátor číslo neodpojil, když na něm budou jen příchozí hovory a žádné útraty.
Pak bude fungovat všechno, jako by číslo bylo u nás. Jen si musíte pohlídat, aby vám slovenský operátor číslo neodpojil, když na něm budou jen příchozí hovory a žádné útraty.
- Přílohy
-
- cislo_od_ciziho_operatora.png (89.17 KiB) Zobrazeno 6126 x