Slovenské číslo

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...
Odpovědět
mirasro
Příspěvky: 1
Registrován: pát 20. pro 2019 16:56:20

Slovenské číslo

Příspěvek od mirasro »

Dobrý den,

naše společnost má od Odoriku 2 čísla v ČR. Vlastníme i pobočku na Slovensku, kde máme VoIP od Imaxex, sip.imafex.sk. Přečetl jsem si Vaše fórum, avšak jsem to moc nepochopil.

1.) Je možné použít Odorik na příchozí, ale i odchozí hovory, aby se zobrazovalo SK číslo?
2.) Komu se pak hovory platí, Odoriku, nebo Imafexu?
3.) V nastavení u Vás dám přidat další číslo, ale to si musím založit další České, na kterém to bude běžet a Vy u něj nastavíte zobrazování SK čísla?
4.) Co pak nastavím ve VoIP bráně, jaké údaje?
5.) Co nastavím v položce "kam směrovat". Píšete, že si založím sip. jméno, jak? Netuším.
6.) Hovor mezi naším SK a CZ číslem se pak platí, nebo to je zdarma?

Chtěl bych zkrátka mít i naše SK číslo pod účtem Odorik, ale aby zaměstnanci s telefonem běžně volali (zobrazovalo se SK číslo) a i hovory přijímali, fungovali e-mailové upozornění na zmeškaný hovor, stejně jako přesměrování hovoru ve VoIP bráně (stejně jako to máme v ČR).

Předem děkuji za Vaší odpověď.

Mirek
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Slovenské číslo

Příspěvek od xsouku04 »

Je potřeba, abyste u nás měli k tomu volnou linku. Na ní vám zřídíme slovenské číslo na požádání přes formulář. Aby fungovaly příchozí hovory, nastavíte sip doménu, jméno a heslo slovenského operátora podle přiloženého návodu.
Pak bude fungovat všechno, jako by číslo bylo u nás. Jen si musíte pohlídat, aby vám slovenský operátor číslo neodpojil, když na něm budou jen příchozí hovory a žádné útraty.
Přílohy
cislo_od_ciziho_operatora.png
cislo_od_ciziho_operatora.png (89.17 KiB) Zobrazeno 6094 x
Odpovědět