Stránka 1 z 1

Slovenské číslo

Napsal: pát 20. pro 2019 16:59:51
od mirasro
Dobrý den,

naše společnost má od Odoriku 2 čísla v ČR. Vlastníme i pobočku na Slovensku, kde máme VoIP od Imaxex, sip.imafex.sk. Přečetl jsem si Vaše fórum, avšak jsem to moc nepochopil.

1.) Je možné použít Odorik na příchozí, ale i odchozí hovory, aby se zobrazovalo SK číslo?
2.) Komu se pak hovory platí, Odoriku, nebo Imafexu?
3.) V nastavení u Vás dám přidat další číslo, ale to si musím založit další České, na kterém to bude běžet a Vy u něj nastavíte zobrazování SK čísla?
4.) Co pak nastavím ve VoIP bráně, jaké údaje?
5.) Co nastavím v položce "kam směrovat". Píšete, že si založím sip. jméno, jak? Netuším.
6.) Hovor mezi naším SK a CZ číslem se pak platí, nebo to je zdarma?

Chtěl bych zkrátka mít i naše SK číslo pod účtem Odorik, ale aby zaměstnanci s telefonem běžně volali (zobrazovalo se SK číslo) a i hovory přijímali, fungovali e-mailové upozornění na zmeškaný hovor, stejně jako přesměrování hovoru ve VoIP bráně (stejně jako to máme v ČR).

Předem děkuji za Vaší odpověď.

Mirek

Re: Slovenské číslo

Napsal: pát 20. pro 2019 17:22:54
od xsouku04
Je potřeba, abyste u nás měli k tomu volnou linku. Na ní vám zřídíme slovenské číslo na požádání přes formulář. Aby fungovaly příchozí hovory, nastavíte sip doménu, jméno a heslo slovenského operátora podle přiloženého návodu.
Pak bude fungovat všechno, jako by číslo bylo u nás. Jen si musíte pohlídat, aby vám slovenský operátor číslo neodpojil, když na něm budou jen příchozí hovory a žádné útraty.