Stránka 3 z 3

Re: Telidoo

Napsal: pon 10. úno 2020 9:32:09
od Pitomec
U Telidoo jdou ovšem tyto ztráty na účet jejich. Což si pak kompenzují třeba tarifikací 60+1

Re: Telidoo

Napsal: pon 10. úno 2020 14:42:38
od 5uch
Kejikl:

Jak řekl Pitomec... pokud chcete řešit i drobné za dobu vyzvánění, pak Telidoo je na tom lépe než Odorik (ale kompenzuje si to tou tarifikací 60+1 v případě, že se dovoláte).

Tip:
callback u Odorika si lze objednat i s vyzváněním v opačném pořadí (prohození čísel v objednávce callbacku). Nejdřív bude zvonit u volaného (zdarma), a poté, co to volaný vezme, to začne zvonit i u vás. Vy to čekáte, takže hovor berete prakticky okamžitě. Tedy za dobu vyzvánění platíte řádově haléř (nebo dva).

Nevýhoda: volaný by na to měl být připraven - i když vy příchozí hovor vezmete rychle, volaný uslyší ve sluchátku buď ticho (po dobu než se vytočí a spojí druhý hovor na vás), nebo i vyzváněcí tón. To ho může dost zmást nebo dokonce vyděsit. Většina volaných čeká, že po zvednutí a jejich "haló" se na druhé straně někdo okamžitě ozve. Nikdo nečeká, že po zvednutí příchozího hovoru uslyší, že někam (zdánlivě) volá sám.

Re: Telidoo

Napsal: pon 24. úno 2020 16:32:10
od xtonda
Zavítal sem po čase sem na forum a tahle aplikace mě zaujala, vyzkoušel sem ji a něco mají vychytané, něco už ne tolik. Hovor se skutečně spoji když vypnu wifi i data, ale déle to trvá. Pokud jsou data, proběhne vyvolání callbacku rychle přes data.

Píší přímo ve FAQ, že se nejedná o VoIP a že hovory jsou spojeny přes mobilní síť, v jednom místě je přímo použit výraz call back loop, mají to v systému celkem zamaskované. V případě SMS rovněž nejsou schopni dostat telefonní číslo do odesilatele, takže k ničemu.

Je to česká firma (nebo se tak aspoň tváří) s kontaktní adresou v Brně.

Naopak velmi otravné je, že aplikace musí být zaregistrována v Androidu jako výchozí aplikace pro volání i SMS. Díky tomu sice asi jsou schopni zachytit hovor a vyvolat callback přes DTMF i bez dat, ale pokud mám data a nechci je používat na SMS kvůli absenci identifikace, tak je to značně otravné. Jako výchozí SMS aplikace to musí být nastaveno i když SMS přes ně nechci používat, bez toho se totiž v aplikaci nejde nikam dostat.

A co je úplně matoucí, je při odchozím volání ten dialog s odpočtem. Naskočí dialog, kde běží odpočet 7 sekund a kde je možnost vybrat spojení hovoru přes Telidoo nebo přes SIM, ovšem automatická volba volání přes SIM proběhne daleko dříve a já dostanu vyzváněcí tón ještě než než ten odpočet doběhne a já tak nevím přes co se to vlastně spojilo. Nastavení jako výchozí aplikace pro volání změní i obrazovku pro příjem hovoru.

Takže našlápnuto mají, ale výše popsané chování mi vadí. Cena je taky pěkná, callback mobil-mobil vyjde o 19 hal./min levněji než s Odorikem a neplatí se čekání na spojení. Za to je tam prvních 60 s. celých a vyšší ceny na speciální čísla a do zahraničí.

Už dlouho je na trhu callbacková služba klikniavolej.cz, ale ti to nemají tak uživatelsky vychytané a účtují si 1,5 Kč/min.

Celkově si myslím, že callback má na trhu místo. Volám málo, takže se mi nevyplatí jakýkoliv hovorový paušál, ale občas to prostě je potřeba a sazby za hovor u tarifů, kde se platí podle konzumace nejdou pod 1,8 Kč/min, takže cena 0,99 Kč/min za callback je fajn.

Nicméně dokud nevyřeší co sem napsal, tak je nejspíš nebudu používat.

Re: Telidoo

Napsal: úte 25. úno 2020 1:10:44
od 5uch
xtonda píše:...SMS s absencí identifikace... Jako výchozí SMS aplikace to musí být nastaveno i když SMS přes ně nechci používat, bez toho se totiž v aplikaci nejde nikam dostat.
To není ideální. Šlo by to jednoduše vyřešit nastavením preference způsobu odeslání SMS (vždy volba Telidoo, vždy síťový operátor, volba odložená na okamžik před odesláním). To samé u hovorů.

Zajímavé, že se tahle služba nejvíc diskutuje na fóru Odoriku, kde není vhodná cílová skupina... Mně vyhovuje na soukromá volání kombinace Odoriku na "pevné" VoIP doma, VF s tarifem Odepiš a aplikací pro zpětné volání s Odorikem. Nebudu to pro pár halířů měnit a předplácet si někde další kredit.

Re: Telidoo

Napsal: stř 26. úno 2020 10:26:15
od alfi
xtonda píše:Celkově si myslím, že callback má na trhu místo. Volám málo, takže se mi nevyplatí jakýkoliv hovorový paušál, ale občas to prostě je potřeba a sazby za hovor u tarifů, kde se platí podle konzumace nejdou pod 1,8 Kč/min, takže cena 0,99 Kč/min za callback je fajn.
Callback neřeším a stejně volám za 2x příchozí hovor, tj. cca 1,2 Kč - stačí u Odoriku přidat jedno VoIP číslo, trvale přesměrovat na ústřednu. A do telefonu stáhnout aplikaci Prefixer (např. https://prefixer.en.aptoide.com/, google bohužel vyhodil z vlastního obchodu) - která před volané číslo (které není u Odoriku) přidá to VoIP číslo a po spojení přes dmtf vyťuká příjemce. Do seznamu volání uloží původní číslo. Spojení sice chvíli trvá, ale funguje téměř bezúdržbově. Bonusem je, že si můžu vybrat i linku - odchozí číslo. Kdo volá hodně, zapne si některý odorik balíček a platí jen půlku ceny. Asi jediná nevýhoda je, že to nedává smysl v roamingu.