Scheduler pro telefonní linku

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...

Scheduler pro telefonní linku

Příspěvekod info@gsit.cz » pát 23. říj 2020 11:55:24

Snažil jsem se najít odpověď na foru i wifi, ale zatím bez úspěchu a proto se chci zeptat zdali je možné:
nastavit nějaký scheduler pro linku - např. ve smyslu že mimo prac dobu spustím hlášku IVR - voláte mimo prac dobu a dá obsazeno , v době od 7 do 10 např. zahlásí jinou hlášku a zase dá obsazeno ale odchozí hovory jsou povoleny a pošlu si telefonní číslo mailu - popř. od 10 - 12 nastavím hlasové menu a po zmáčnutí např. č 2 propustí a začne vyzvánet a od 12:01 do 17:00 bude normáně vyzvánět a po 17 zase zpět bude hlásit mimo prac dobu a zavěsí
Chtěl bych prsotě scheduler k lince kombinovat se zvukovými hláškami a tlačítky a taky právě automatické zavěšení.
Díky moc JG
info@gsit.cz
 
Příspěvky: 1
Registrován: pát 23. říj 2020 11:49:53

Re: Scheduler pro telefonní linku

Příspěvekod pe.havel » pát 23. říj 2020 16:51:37

Až na to časové omezení odchozích volání se dá nastavit tuším vše.

Na stránce http://www.odorik.cz/w/specialni_cisla naleznete:
  • "Časově podmíněné vyzvánění - nový způsob" - bude se muset časovačů udělat více a zřetězit za sebou
  • "Jen uvítání bez hlasové schránky" - pro zaslání mailu s číslem volajícího
  • "Hlasové menu (IVR)"
  • "Přečtení informace pro volaného"
  • "Obsazeno/zavěsit"

Vše zkombinovat do paralelního zvonění veřejných čísel a vlastních SIP jmen.
pe.havel
 
Příspěvky: 49
Registrován: pát 02. zář 2016 10:34:20


Zpět na odorik.cz

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků