Postup při úmrtí
Postup při úmrtí
Chtěl bych se zeptat, jak postupovat v případě úmrtí osoby, která měla na sebe s Odorikem uzavřenou smlouvu o poskytování elektronických komunikací, tj. jestli je možné tuto smlouvu přímo převést na osobu jinou (v tomto případě by se jednalo o manželku) a jestli je možné kromě zachování tel. čísla i poskytnout údaje pro přístup do webové samoobsluhy.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Postup při úmrtí
V takových případech postupujeme hodně individuálně. Když to nejde jinak, tak ptát se můžeme různé věci, které by měl vědět jen opravdový příbuzný. Většinou ale dotyční chtěli smlouvu jen ukončit, případně vrátit zbývající kredit. Kdyby byl přístup k emailu, nebo byla k dispozici ona SIMkarta, bylo by to jednodušší.
Jinak majitelem účtu je ten, kdo zná přihlašovací údaje, tedy převod na někoho jiného možný je.
Jinak majitelem účtu je ten, kdo zná přihlašovací údaje, tedy převod na někoho jiného možný je.
Re: Postup při úmrtí
Úmrtní list lze pochopitelně dodat a jednalo by se o pevné číslo. Je tam tedy na účtu tuším i jedna SIM Odorik, ale ta není zásadní, jde hlavně o to pevné číslo a účet jako takový.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Postup při úmrtí
To je ideální.Pitomec píše:Úmrtní list lze pochopitelně dodat a jednalo by se o pevné číslo. Je tam tedy na účtu tuším i jedna SIM Odorik, ale ta není zásadní, jde hlavně o to pevné číslo a účet jako takový.
Re: Postup při úmrtí
OK, za necelý měsíc ten úmrtní list budu mít, pak to začnu řešit.