Stránka 1 z 1

Postup při úmrtí

PříspěvekNapsal: čtv 11. úno 2021 21:26:57
od Pitomec
Chtěl bych se zeptat, jak postupovat v případě úmrtí osoby, která měla na sebe s Odorikem uzavřenou smlouvu o poskytování elektronických komunikací, tj. jestli je možné tuto smlouvu přímo převést na osobu jinou (v tomto případě by se jednalo o manželku) a jestli je možné kromě zachování tel. čísla i poskytnout údaje pro přístup do webové samoobsluhy.

Re: Postup při úmrtí

PříspěvekNapsal: čtv 11. úno 2021 21:44:28
od xsouku04
V takových případech postupujeme hodně individuálně. Když to nejde jinak, tak ptát se můžeme různé věci, které by měl vědět jen opravdový příbuzný. Většinou ale dotyční chtěli smlouvu jen ukončit, případně vrátit zbývající kredit. Kdyby byl přístup k emailu, nebo byla k dispozici ona SIMkarta, bylo by to jednodušší.
Jinak majitelem účtu je ten, kdo zná přihlašovací údaje, tedy převod na někoho jiného možný je.

Re: Postup při úmrtí

PříspěvekNapsal: čtv 11. úno 2021 22:05:51
od Pitomec
Úmrtní list lze pochopitelně dodat a jednalo by se o pevné číslo. Je tam tedy na účtu tuším i jedna SIM Odorik, ale ta není zásadní, jde hlavně o to pevné číslo a účet jako takový.

Re: Postup při úmrtí

PříspěvekNapsal: pát 12. úno 2021 17:49:25
od xsouku04
Pitomec píše:Úmrtní list lze pochopitelně dodat a jednalo by se o pevné číslo. Je tam tedy na účtu tuším i jedna SIM Odorik, ale ta není zásadní, jde hlavně o to pevné číslo a účet jako takový.

To je ideální.

Re: Postup při úmrtí

PříspěvekNapsal: pát 12. úno 2021 18:13:23
od Pitomec
OK, za necelý měsíc ten úmrtní list budu mít, pak to začnu řešit.