Callback - blacklistovaná čísla
Napsal: pon 22. úno 2021 15:22:46
Chci se zeptat ohledně callbacku (u mě vyvolaného z Android aplikace verze 2, ale na tom asi nezáleží): Je nějaký důvod, proč volá pokaždé z jiného čísla? Důvod je zřejmě zmíněný v jiném vlákně (viewtopic.php?f=7&t=4017), že když mám CLIP nastavený stejné jako volané mobilní číslo, tak to někteří operátoři blokovali.
Nicméně nastavá problém, že čísla z kterých ten callback volá mě na mobil jsou vesměs na blacklistu služby "můžu to zvednout" (u mě naposled 910121291, 910127110, 910129811). Asi to jsou obecná čísla z kterých se volá, když někdo nemá koupené číslo, což zneužívají markeťáci. Nicméně u callbacku to volání pak mnohým lidem zařízne rovnou ta aplikace. A jelikož jde pokaždé o jiné číslo, nelze nastavavit. Řešením by asi bylo buď
- volat z veřejného čísla dané linky (je-li nastaveno), nebo
- volat ze systémového čísla, ale vždy jen jednoho, aby šla v aplikaci nastavit výjimka, nebo
- callback iniciovat z čísel, které nepoužívá nikdo na telemarketing
Nicméně nastavá problém, že čísla z kterých ten callback volá mě na mobil jsou vesměs na blacklistu služby "můžu to zvednout" (u mě naposled 910121291, 910127110, 910129811). Asi to jsou obecná čísla z kterých se volá, když někdo nemá koupené číslo, což zneužívají markeťáci. Nicméně u callbacku to volání pak mnohým lidem zařízne rovnou ta aplikace. A jelikož jde pokaždé o jiné číslo, nelze nastavavit. Řešením by asi bylo buď
- volat z veřejného čísla dané linky (je-li nastaveno), nebo
- volat ze systémového čísla, ale vždy jen jednoho, aby šla v aplikaci nastavit výjimka, nebo
- callback iniciovat z čísel, které nepoužívá nikdo na telemarketing