při callbacku se číslo musí vyťukávat opakovaně
Napsal: pon 12. črc 2021 17:01:16
Dobrý den, píší zde, protože při volání přes callback mi systém opakovaně (už se to děje delší dobu) odmítá vytočit některá čísla, především pražské pevné linky začínající na 2.
Vypadá to tak, že většinou musím dané číslo vytukat klidně třikrát nebo čtyřikrát, než se zbavím chybové hlášky "Odorik neumožňuje..." a číslo se začne vytáčet, což je opravdu velice nepříjemné. S kreditem to nesouvisí, také číslo je vždy prokazatelně celé vyťukané na klávesnici, a děje se mi to na více mobilech. Nechápu, jak je možné, že při jednom pokusu systém číslo neakceptuje a při opakovaném pokusu ho normálně vytočí.
Jednak to samozřejmě nepříjemně zdržuje a taky mne to už stálo zbytečně hodně peněz navíc, které mi asi nikdo nevrátí. Nakonec se potom vlastně téměř stírá ta cenová výhoda a prakticky volám za ceny běžné predplacenky, jenom se k tomu navíc rozčiluju.
Myslím si, že se to určitě musí stávat i jiným uživatelům. Můžete to potvrdit?
A je možné tuto závadu callbacku odstranit? Díky
Vypadá to tak, že většinou musím dané číslo vytukat klidně třikrát nebo čtyřikrát, než se zbavím chybové hlášky "Odorik neumožňuje..." a číslo se začne vytáčet, což je opravdu velice nepříjemné. S kreditem to nesouvisí, také číslo je vždy prokazatelně celé vyťukané na klávesnici, a děje se mi to na více mobilech. Nechápu, jak je možné, že při jednom pokusu systém číslo neakceptuje a při opakovaném pokusu ho normálně vytočí.
Jednak to samozřejmě nepříjemně zdržuje a taky mne to už stálo zbytečně hodně peněz navíc, které mi asi nikdo nevrátí. Nakonec se potom vlastně téměř stírá ta cenová výhoda a prakticky volám za ceny běžné predplacenky, jenom se k tomu navíc rozčiluju.
Myslím si, že se to určitě musí stávat i jiným uživatelům. Můžete to potvrdit?
A je možné tuto závadu callbacku odstranit? Díky