Pitomec píše:Aplikaci "Odorik.exe" je třeba stahovat kliknutím pravým tlačítkem myši a dát "Uložit odkaz jako..." a pak vybrat "Zachovat". Holt jakési rádoby zabezpečení v Chrome.
Spíš je to problém Odoriku. Tenhle odkaz ze zabezpečených stránek přihlášeného uživatele (https) stahuje soubor přes nezabezpečené připojení (http) a to prohlížeče dnes vidí nerady (a dobře dělají), pokud odkaz na nezabezpečené spojení odkazuje zabezpečená stránka. Tohle fórum běží na http (což je dnes taky na pováženou), takže odkaz na http projde. Dnes by se cokoli, kde záleží na zaručenosti obsahu a komunikace, mělo stahovat přes http
s.
A to, že přihlašovací údaje k tomuto fóru se zadávají na nezabezpečené http stránce... to je velké "proboha, fuj!".
Minimálně to kazí pověst Odoriku jako bezpečné komunikační firmy.
Ano, chápu, že je to jen fórum, kde nejde o peníze (přihlášení a stránky zákaznického účtu naštěstí zabezpečené jsou).
katzz píše: ...na
https://www.odorik.cz/ucet/rychle_kontakty.html. Ze stejné stránky zkouším i CallBack, kde mi to napíše "Zpětné volání bylo úspěšně objednáno. Očekávejte hovor." a to je vše. Zkoušel jsem i z mobilu, kde mám uložené čísla, ale také nefunguje.
Možná vás mate, že se tomu říká "zpětné volání". Ve skutečnosti je to spíš "objednávka propojení hovoru mezi dvěma libovolnými čísly".
Nebude problém s tím, k jakému číslu se účet se stránkou rychlých kontaktů váže? Ono je jedno, na jakém přístroji na tu stránku zavítáte a kliknete na objednávku hovoru (jde to i z jakéhokoli PC, které nemá telefonní číslo, mikrofon a reproduktor). U mne jedna strana objednávky tohoto zjednodušeného zpětného volání z této vždy stránky směřuje na moje VoIP čísla u Odorika (tedy "pevnou" linku) - viz výklopný seznam nahoře na té stránce - a zde to nejde libovolně měnit, lze si vybrat jen VoIP linky na účtu. Druhá strana zpětného volání je samozřejmě to číslo, na které chci volat a na které jsem kliknul na té stránce. Tam to ale začne zvonit až poté, co zvednu "pevnou". Pokud vám objednané zpětné volání nejprve zvoní na vašem VoIP čísle, které nemáte fyzicky v provozu... pak se nikam samozřejmě nedovoláte.
Pro plnohodnotnou objednávku zpětného volání je nutné použít
https://www.odorik.cz/ucet/nastaveni_volani.html
- volba Volání z vašeho mobilu
- nebo volba přednastavené zpětné volání.
U přednastaveného zpětného volání prozváněním je nutné mít na paměti, že v jeho definici uvádíte čtyři čísla:
- číslo, ze kterého prozvoníte
- první číslo, které má být spojeno (na kterém hovor začne vyzvánět - typicky váš mobil)
- druhé číslo, které má být spojeno (na kterém hovor začne vyzvánět poté, co to zdvihne první číslo - typicky číslo volaného)
- "smluvené prozváněcí" číslo, které jednoznačně "pojmenovává" kombinaci těch tří předchozích čísel.
Samozřejmě to pak funguje tak, že pokud prozvoníte "smluvené prozváněcí" číslo z jiného telefonu, tak se nejspíš nestane nic (v lepším případě), případně spojíte hovor mezi jinými dvěma čísly, než čekáte (pokud má kombinace prozvánějící "mobil + prozváněné číslo" na ústředně Odoriku přiřazeno nějaké volání).