Stránka 3 z 4

Re: Blokování hovorů

Napsal: pon 25. úno 2013 10:39:20
od Hooonza
Pigom píše:Ona jim ten mobil stejně musí nabít, aby mohli dát o sobě vědět, když jsou mimo domov.
např. +, některé Nokie umožňují volat jen na povolená čísla, na C7-00 jsem to taky našel.

Re: Blokování hovorů

Napsal: pon 25. úno 2013 12:14:29
od Pitomec
To umí snad všechny telefony, protože to je vlastnost SIM karty.

Re: Blokování hovorů

Napsal: čtv 28. úno 2013 12:35:33
od Pigom
Tak ať si ti jejich kámoši pořídí taky odorika telfon a budou si volat zadara :) Nebo jinak - ta 2102 má 2 výstupy, tak jim udělat jejich účet, natáhnout telefoní kabel k nim do pokoje, tam jim píchnout telefon a budou mít oddělenej kredit. Sestře už potom na telefon nepolezou když jim přikáže voalt jen z jejich účtu. Ona jim potom může převádět kredit ze svýho účtu.
Předpokládám, že asi v rámci jednoho účtu se ten kredit dělit na jednotlivá čísla nedá co? Mít hafo přihlášení na několik čísel není moc praktický. Využil bych to i u sebe. Mám společný účet s mamkou a každý má svoje číslo. Bylo by celkem praktický mít rozdělený kredit pod jedním přihlášením. Měla by větší přehled kolik provolá.

Re: Blokování hovorů

Napsal: čtv 28. úno 2013 13:32:54
od xsouku04
Předpokládám, že asi v rámci jednoho účtu se ten kredit dělit na jednotlivá čísla nedá co? Mít hafo přihlášení na několik čísel není moc praktický. Využil bych to i u sebe. Mám společný účet s mamkou a každý má svoje číslo. Bylo by celkem praktický mít rozdělený kredit pod jedním přihlášením. Měla by větší přehled kolik provolá.
Dokonalý přehled o tom kdo kolik provolá máte ve statistikách hovorů. Myslím že na tvrdo někoho omezovat není úplně běžné. Vyrovnat se můžete vždy později. Pokud to vyžadujete použijte jinou registraci. Kdybychom povolili všechny tyto možné kombinace, pro většinu zákazníků by to bylo jen další zesložitění již složitého systému. Jednodušší a čistější je, když chcete mít kredit zvlášť mít zvlášť účet.

Re: Blokování hovorů

Napsal: čtv 28. úno 2013 20:21:13
od jirka
V rámci statistik hovorů můžete zvolit nejen období za jaké chcete zjistit provolaný kredit, ale máte i možnost zvolit provolaný kredit pro jednotlivá čísla, což je z hlediska přehledu naprosto vyčerpávající.

Re: Blokování hovorů

Napsal: pát 01. bře 2013 8:56:17
od Pigom
V rámci statistik hovorů můžete zvolit nejen období za jaké chcete zjistit provolaný kredit, ale máte i možnost zvolit provolaný kredit pro jednotlivá čísla, což je z hlediska přehledu naprosto vyčerpávající.
Ano máte pravdu pro mě plně dostačující já si ty filtry naklikám a vidím vlastní hovory včetně ceny. Ale po matce to chtít nemohu natož po babičce, který je 86 let a bez internetu nemůže být :D .
Já jsem s tímto systémem nastavování seznámen a po delším používání si zvyknu.

Neberte to tak, že bych chtěl na systému něco měnit, to opravdu ne. Chápu, že to co může být pro mně výhodný, tak naopak pro ostatní to může být složitý. Postupně jsem přesvědčil cca 11 známých a příbuzných, aby telefonovali přes VOIP momentálně u ha-loo. Tito lidé jsou schopni tak akorát zkontrolovat stav kreditu. Pokud ho mají nízký tak zavolají a já jim ho doplním přes kartu a oni se se mnou vyrovnají (u odoriku velká výhoda přesouvání kreditu na jiná čísla). Momentálně se snažím všechny přesunout k Odoriku. Čekám jen jak u ha-loo provolají kredit. Pro mně by byl ideální stav přihlásit se něco jako admin, který by viděl všechny tyto čísla a jejich nastavení včetně kreditu na nich. Ostatní by se přihlásili pod svým loginem a viděli by jen svoje číslo a kredit. Momentálně si musím znovu zapamatovat hafo přístupů, abych byl schopen nastavit jejich číslo podle jejich požadavků :( .

Re: Blokování hovorů

Napsal: pát 01. bře 2013 9:06:31
od Kabek
Tito lidé jsou schopni tak akorát zkontrolovat stav kreditu.......

Pak u ODORIKu se nemusí nikde přihlašovat a stačí "vytočit" NULU!!! Ale musí mít každý svou vlastní registraci, aby to nehlásilo společný kredit. Pak to stejné.... (Pokud ho mají nízký tak zavolají a já jim ho doplním přes kartu a oni se se mnou vyrovnají ...)

Nic jednoduššího asi nikdo nevymyslí.

Přeji Vám pěkný den!

Re: Blokování hovorů

Napsal: pát 01. bře 2013 9:14:52
od Pigom
Pro ně to jednoduchý je, ale já musím dohledat jejich login a heslo přihlásit se jim do účtu a doplnit. A většinou se ozvou, když jsou na nule chtějí volat a já nejsem u PC kde mam uložený hesla. Velká výhoda pro mě bude u odoriku jim přesunout peníze z mého čísla na jejich. To opravdu oceňuji. Ale při změně nastavení stejně se budu muset přihlásit pod jejich číslem.

Re: Blokování hovorů

Napsal: pát 01. bře 2013 9:31:36
od ViR
Pigom píše:Pro ně to jednoduchý je, ale já musím dohledat jejich login a heslo přihlásit se jim do účtu a doplnit.
Zásada jeden plátce => jeden účastník => jedny přístupové údaje je naprosto logická. Nemyslím, že lze po operátorovi "spravedlivě požadovat", aby z ní ustupoval. Že pod jedním účastníkem může být více uživatelů společného účtu, to je také v pořádku. Jinak telefonní čísla těch lidí snad znáte, a zbytek PINu/hesla můžete mít pro ně třeba jednotný...
Pigom píše: A většinou se ozvou, když jsou na nule chtějí volat a já nejsem u PC kde mam uložený hesla.
A co takhle nastavit si u nich upozornění na nízký kredit mailem? Ten mail přeci může jít kamkoli. A pak není problém dobití řešit včas. A v podmínkách, které mi vyhovují...
Pigom píše: Velká výhoda pro mě bude u odoriku jim přesunout peníze z mého čísla na jejich. To opravdu oceňuji. Ale při změně nastavení stejně se budu muset přihlásit pod jejich číslem.
Když je to samostatný účastník s vlastní smlouvou (volající na své náklady), tak to těžko řešit z pohledu bezpečnosti na straně operátora nějak jinak...

Re: Blokování hovorů

Napsal: pát 01. bře 2013 9:55:28
od Pigom
Zásada jeden plátce => jeden účastník => jedny přístupové údaje je naprosto logická. Nemyslím, že lze po operátorovi "spravedlivě požadovat", aby z ní ustupoval. Že pod jedním účastníkem může být více uživatelů společného účtu, to je také v pořádku. Jinak telefonní čísla těch lidí snad znáte, a zbytek PINu/hesla můžete mít pro ně třeba jednotný...
Já ani nechci, aby ustupoval ze svých zásad. Od začátku jsem uvedl, že nechci aby se něco měnilo. Prostě se s tím musím poprat tak jak je to momentálně nastavený.
A co takhle nastavit si u nich upozornění na nízký kredit mailem? Ten mail přeci může jít kamkoli. A pak není problém dobití řešit včas. A v podmínkách, které mi vyhovují...
Jako by jste neznal lidi dokud to jde tak je vše OK. Až není kredit začnu řešit. S tímto přístupen stejně u mně narazí a prostě si budou muset počkat.
Když je to samostatný účastník s vlastní smlouvou (volající na své náklady), tak to těžko řešit z pohledu bezpečnosti na straně operátora nějak jinak...
Souhlas.