Stránka 2 z 3

Re: Různá zvonění podle veřejného čísla na které se volá ?

Napsal: sob 12. kvě 2012 20:34:38
od vanas
xsouku04 píše: To bylo asi nějaké neopakovatelné aukro ?
Aukro ne, ale inzerát na internetovém bazaru. Nemůžu si stěžovat. Sice ty C47H jsou pomalejší na reakci z klávesnice (nevim proč), ale zvuk mají super.

Každopádně, do firmy bych bral radši SPA9x2, Cisco 7905 nebo PAP2 + analogové telefony + asterisk.

Re: Různá zvonění podle veřejného čísla na které se volá ?

Napsal: pon 28. kvě 2012 13:42:07
od Jan Telefonistan
Chci se jen optat, zda nemate alespon nejakou predstavu, kdy by mohlo byt to Alert-Info implementovano? Diky.

Re: Různá zvonění podle veřejného čísla na které se volá ?

Napsal: čtv 14. čer 2012 12:47:37
od xsouku04
Nyní jsem měl telefonát od jednoho zákazníka, který by také potřeboval různá zvonění. Bohužel má telefony gigaset, které to nezvládají. Společně jsme pak ale přišli na to, že informaci o tom, na jakou linku je voláno můžeme
poslat společně s hovorem. A to v poli callername. V poli Callername na odorik.cz je přenášeno číslo volajícího (jméno není známo). Není to ale potřeba, protože je to zdvojená informace.
Chtěl bych tedy tuhle možnost umožnit spolu s možností různého zvonění.

Také jsem byl upozorněn na zkutečnost, že pokud jde o příchozí hovor od jiného operátora, číslo volajícího se přenáší jen v poli callername (s prefixem uri_), takže nejde najít pak v historii některých telefonů.

Ještě jsme probírali zkutečnost, jak na mobilu poznat, že se jedná o přesměrovaný hovor.
Bohužel telefony s běžným androidem příznak o přesměrování nijak nezobrazí. Je na to třeba svobodná verze androida. U nokii pak někdy bohužel existuje varianta, kdy se informace o tom, že je hovor přesměrován zobrazí jen na cca 3 vteřiny na začátku zvonění. Takže než jej stihnu vytáhnout z kapsy, informace je už pryč.

A co je nejhorší, ve výpise zmeškaných hovorů se informace o tom, jestli byl hovor přesměrován nebo ne ztrácí úplně. Otázka je jestli je vůbec technicky možné napsat android aplikaci, která by to mohla ošetřit. Přinejhorším by informace o zmeškaných hovorech musela stahovat přes api.

Re: Různá zvonění podle veřejného čísla na které se volá ?

Napsal: pon 18. čer 2012 15:48:33
od simi
Zdravím,
ještě k příchozím hovorům od jiného operátora - jedná se o to, že to takto má fungovat nebo se jedná o chybu, když nastavím směřování na linku, která nemá vlastního přihlášeného sip klienta ale má nastavené další přesměrování a odložená zvonění, že to volajícímu řekne, že volaná linka není dostupná?

Cizí operátor nasměrován na Nějaké naše centralní nové číslo inforlinky
centrální číslo infolinky nemá sip telefon ale má další přesměrování na již fyzicky přihlášené sip telefony

Jinak co jsem si zkoušel dnes hrát ještě s přesměrováním, tak ##číslo z adresáře fungovalo ok, ale **číslo z adresáře nic nedělala

Re: Různá zvonění podle veřejného čísla na které se volá ?

Napsal: pon 18. čer 2012 16:22:31
od xsouku04
simi píše:Zdravím,
ještě k příchozím hovorům od jiného operátora - jedná se o to, že to takto má fungovat nebo se jedná o chybu, když nastavím směřování na linku, která nemá vlastního přihlášeného sip klienta ale má nastavené další přesměrování a odložená zvonění, že to volajícímu řekne, že volaná linka není dostupná?

Cizí operátor nasměrován na Nějaké naše centralní nové číslo inforlinky
centrální číslo infolinky nemá sip telefon ale má další přesměrování na již fyzicky přihlášené sip telefony

Jinak co jsem si zkoušel dnes hrát ještě s přesměrováním, tak ##číslo z adresáře fungovalo ok, ale **číslo z adresáře nic nedělala
Linka, tedy číslo ve tvaru *XXXXXX nemůže mít nastaveno další přesměrování, proto pokud není přihlášeno a je to jediné zařízení přečte to hlášku že volaná linka je nedostupná.

Naproti tomu veřejné číslo. Tedy geografické, nomadické nebo osmistovka a pod nemůže mít přihlášené sip zařízení, ale vždy se u něj musí nastavit paralelní vyzvánění pomocí kterého se urči kde vlastně to má zvonit.

Pravda, pokud mám příchozí hovor, zmáčknu ## a dále po vyzvání zadám třeba 1# což má být rychlý kontakt, tak mi to řekne tato pozice zkrácených voleb není obsazena a to je chyba. ** funguje.

Re: Různá zvonění podle veřejného čísla na které se volá ?

Napsal: pon 18. čer 2012 19:16:30
od simi
Tedy jediny způsob jak tyto původní čísla nechat zvonit bez přihlášení sipu na více číslech je aby se přenesly k vám? když nefunguje přesměrování na centrální infolinku která má pak další směrování?

Jaký je tedy správný zápis pro přesměrování? Co jsem zkoušel, tak to nefunguje moc dobře. Jsem nyní vyvolal chybu číslo je obsazeno a u dalšího testu už to pípá tonově do druhého telefonu a váš systém na to nereaguje... co se mě před zápisem rychlého kontaktu ##58# zkoušel jen ##58 a počkal tak k přesměrování nakonec došlo....Jaký je správný zápis všech kláves pro ** ? u této varianty se mě žádné přesměrování zatím nepovedlo. Funkce přesměrování hovoru by byla velice užitečná ale muselo by nám to kvalitně fungovat.

Re: Různá zvonění podle veřejného čísla na které se volá ?

Napsal: úte 19. čer 2012 9:14:09
od xsouku04
Prosím pošlete mi na email kontakt na odorik.cz o jaký účet se jedná a jak docílím toho, abych si daný problém mohl vyzkoušt, aby jsme se mohli bavit konkrétněji.

Co se týče přepojování pomocí ** , to jsme opravili.

Re: Různá zvonění podle veřejného čísla na které se volá ?

Napsal: úte 19. čer 2012 11:17:59
od simi
Jaký je kontakt přímo na vás?

Re: Různá zvonění podle veřejného čísla na které se volá ?

Napsal: úte 19. čer 2012 12:30:22
od xsouku04
simi píše:Jaký je kontakt přímo na vás?
kontakt zavináč odorik.cz třeba. Jinak přístup mám ke všem správám, jen občas odpovídá i někdo jinej.

Re: Různá zvonění podle veřejného čísla na které se volá ?

Napsal: úte 19. čer 2012 15:30:19
od xsouku04
Tak jsme se spojili po telefonu a problémy jsou vyřešeny. Pokud někdo chce přesměrovávat je třeba ** zmáčknout rychle za sebou. (tedy dvakrát klávesu hvězdička rychle za sebou) Není to chyba, je to tak dobře, eliminuje se tím nechtěné přepojení.

Co se týče nastavení směrování hovorů. Pokud si nastavím směrování na *XXXXXX a daná linka je nepřihlášena, je korektní chování to, že mi to přečte hlášku "volaný účastník není dostupný". Pokud chci, aby se uplatnila ony směrovací pravidla, musím číslo od jiného operátora nasměrovat na nomadická nebo geografické čísla uvnitř sítě Odorik. Na nich si mohu nastavit paralelní vyzvánění jak je libo.

Ještě bych chtěl poprosit, hlásit případné problémy co nejkonkrétněji co to jde. Jedině tak se dá poznat v čem je chyba. Je nutné abychom zvládli chybový stav zopakovat.