Zpetne volani - callback

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...

Re: Zpetne volani - callback

Příspěvekod pm81 » pát 29. dub 2022 16:28:10

Zkusil jsem smazat úplně svoje číslo mobilní a dát jej tam znovu a beze změny, písnu na podporu.
pm81
 
Příspěvky: 11
Registrován: ned 06. bře 2022 0:03:27
Bydliště: Ostrava!!!

Re: Zpetne volani - callback

Příspěvekod helmut.niederman » pon 23. kvě 2022 23:34:47

Prosím o opravu chyby. U jednoho geografického čísla mám nastaveno paralelní zvonění ve tvaru *0855000*číslo linky*číslo hlásky a když dám objednat zpětné volání na záložce Služby z webu a zadám ODKUD mobilní telefon a KAM geografické číslo tak po objednání mi telefon zavolá se CLIP číslem geografického čísla a po zvednutí hovoru se mi přehraje zvuková hláška a tady se dostáváme k té chybě, po přečtení zvukové hlášky systém vyzve příjemce telefonního hovoru k zadání telefonního čísla a to by být nemělo. Správně by to mělo být tak, že by se hovor měl ukončit.

Když na to geografické číslo volám přímo ze svého mobilu tak se přehraje zvuková hláška a po jejím přehrátí se hovor ukončí, ale u zpětného volání se pokračuje dál. Což může být nebezpečné pro majitele účtu. Neboť volaný si tak může zavolat třeba do Nigerie nebo na nějaké nejdražší mezinárodní číslo bez vědomí majitele účtu a toho kdo sestavil zpětný hovor. Např. ODKUD zadám telefonní číslo nějakého svého kamaráda či známého a KAM zadám své geografické číslo, které se pak přesměruje na přečtení zvukové hlášky a jakmile se přečte, tak pak hovor pokračuje kde vyzve toho kamaráda či známého aby vytočil hovor jako kdyby se dovolal na linku 822 333 444 akorát bez PINU to je ten rozdíl :roll:
Uživatelský avatar
helmut.niederman
 
Příspěvky: 961
Registrován: stř 10. črc 2013 21:40:28

Re: Zpetne volani - callback

Příspěvekod xsouku04 » čtv 26. kvě 2022 8:44:26

helmut.niederman píše:Prosím o opravu chyby. U jednoho geografického čísla mám nastaveno paralelní zvonění ve tvaru *0855000*číslo linky*číslo hlásky a když dám objednat zpětné volání na záložce Služby z webu a zadám ODKUD mobilní telefon a KAM geografické číslo tak po objednání mi telefon zavolá se CLIP číslem geografického čísla a po zvednutí hovoru se mi přehraje zvuková hláška a tady se dostáváme k té chybě, po přečtení zvukové hlášky systém vyzve příjemce telefonního hovoru k zadání telefonního čísla a to by být nemělo. Správně by to mělo být tak, že by se hovor měl ukončit.

Když na to geografické číslo volám přímo ze svého mobilu tak se přehraje zvuková hláška a po jejím přehrátí se hovor ukončí, ale u zpětného volání se pokračuje dál. Což může být nebezpečné pro majitele účtu. Neboť volaný si tak může zavolat třeba do Nigerie nebo na nějaké nejdražší mezinárodní číslo bez vědomí majitele účtu a toho kdo sestavil zpětný hovor. Např. ODKUD zadám telefonní číslo nějakého svého kamaráda či známého a KAM zadám své geografické číslo, které se pak přesměruje na přečtení zvukové hlášky a jakmile se přečte, tak pak hovor pokračuje kde vyzve toho kamaráda či známého aby vytočil hovor jako kdyby se dovolal na linku 822 333 444 akorát bez PINU to je ten rozdíl :roll:


Bohužel pro vás, takto funguje zpětné volání objednané z webu. Objednání zpětného volání bez této vlastnosti je možné jen přes API, kde je na to parametr.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 7631
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Zpetne volani - callback

Příspěvekod helmut.niederman » sob 28. kvě 2022 22:24:06

xsouku04 píše:
helmut.niederman píše:Prosím o opravu chyby. U jednoho geografického čísla mám nastaveno paralelní zvonění ve tvaru *0855000*číslo linky*číslo hlásky a když dám objednat zpětné volání na záložce Služby z webu a zadám ODKUD mobilní telefon a KAM geografické číslo tak po objednání mi telefon zavolá se CLIP číslem geografického čísla a po zvednutí hovoru se mi přehraje zvuková hláška a tady se dostáváme k té chybě, po přečtení zvukové hlášky systém vyzve příjemce telefonního hovoru k zadání telefonního čísla a to by být nemělo. Správně by to mělo být tak, že by se hovor měl ukončit.

Když na to geografické číslo volám přímo ze svého mobilu tak se přehraje zvuková hláška a po jejím přehrátí se hovor ukončí, ale u zpětného volání se pokračuje dál. Což může být nebezpečné pro majitele účtu. Neboť volaný si tak může zavolat třeba do Nigerie nebo na nějaké nejdražší mezinárodní číslo bez vědomí majitele účtu a toho kdo sestavil zpětný hovor. Např. ODKUD zadám telefonní číslo nějakého svého kamaráda či známého a KAM zadám své geografické číslo, které se pak přesměruje na přečtení zvukové hlášky a jakmile se přečte, tak pak hovor pokračuje kde vyzve toho kamaráda či známého aby vytočil hovor jako kdyby se dovolal na linku 822 333 444 akorát bez PINU to je ten rozdíl :roll:


Bohužel pro vás, takto funguje zpětné volání objednané z webu. Objednání zpětného volání bez této vlastnosti je možné jen přes API, kde je na to parametr.


A nešlo by to nějak ošetřit respektive deaktivovat když člověk objednává zpětné volání objednané z webu ODORIK ? Přes API, to stejně využijí nějací ajťáci, ne obyčejný člověk :roll:
Uživatelský avatar
helmut.niederman
 
Příspěvky: 961
Registrován: stř 10. črc 2013 21:40:28

Předchozí

Zpět na odorik.cz

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků