Simky od O2 klidně volat mohou. Ale je u nich problém s CallBackem prozvoněním. O2 pravděpodobně úmyslně příslušná čísla ( +42123388988X) blokuje (případně nepřenáší CLI).Šetřílek píše:Callback nepoužívám, ale obrátila se na mne s žádostí o vyzkoušení dcera, která má SIM od O2 - a já také. Když mně volala, tak v telefonu slyšela, že volané číslo neexistuje. Mám vtabletu od T-Mobila datovou kartu, a na ni callbak v pohodě fungoval. Takže je to zřejmě o tom, že ze simky O2 mohu volat, ale ne do vlastní sítě.
Jde to obejít tím, že si pořídíte jakékoli české číslo (či čísla) mimo síť O2, z nichž je s jistotou přenášeno původní CLI, které na to slovenské "prozváněcí" přesměrujete.
Příklad použití - všechna čísla jsou vymyšlená
Nastavíte
Číslo z kterého prozvoníte: = Číslo z kterého chcete volat: => +420602123123
Číslo na které prozvoníte: => +421233889888
Číslo na které chcete spojit: => +420720123231
"Pomocné" číslo u operátora IPVOX => +420554149999
1. Účastník se SIM O2 s číslem +420602123123 zavolá na číslo IPVOXu +420554149999, kde bude (v rozhraní IPVOXu!) nastaveno přesměrování na +421233889888, nechá zazvonit a zavěsí.
2. Systém zavolá zpět na váš mobil a propojí jeden hovor mezi ústřednou a číslem +420602123123
3. Systém zavolá a propojí druhý hovor mezi ústřednou a číslem +420720123231
A to je vše, přátelé