Zpetne volani - callback

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...

Zpetne volani - callback

Příspěvekod Zedna » úte 09. říj 2012 22:50:58

Mam dotaz.

http://www.odorik.cz/w/callback
U callbacku pres SMS nebo prozvonenim je psano, ze nefunguje u O2.
OPRAVA: v IB/navody a nastaveni/zpetne volani (callback)/volani z vaseho mobilu je uvedeno, ze nefunguje u O2.

Ale v IB/navody a nastaveni/zpetne volani (callback)/prednastavene zpetne volani
o tomto omezeni (nefunkcnost pro O2) neni ani zminka.

Takze dotaz:
Prednastavene zpetne volani bude fungovat i s cisly u operatora O2?
Uživatelský avatar
Zedna
 
Příspěvky: 736
Registrován: stř 04. dub 2012 0:57:53

Re: Zpetne volani - callback

Příspěvekod xsouku04 » stř 10. říj 2012 10:28:25

Problém je, že to jestli to funguje nebo ne se mění v čase. Takže nejlepší je to vyzkoušet. Já osobně O2 nemám.
To jestli O2 blokuje ony čísla nebo ne nemůžeme přímo nijak ovlivnit, leda stížností. Existují ale i jiné způsoby volání a O2 má naprostá menšina našich zákazníků, proto to nepovažuji za až tak důležité.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 7632
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Zpetne volani - callback

Příspěvekod Návštěvník » stř 10. říj 2012 11:37:53

tak přejdi někam jinam ze svým číslem Vodafone t-mobile
cena hovoru tě snad nezajímá volaš přes odorika
Zedna píše:Mam dotaz.

http://www.odorik.cz/w/callback
U callbacku pres SMS nebo prozvonenim je psano, ze nefunguje u O2.
OPRAVA: v IB/navody a nastaveni/zpetne volani (callback)/volani z vaseho mobilu je uvedeno, ze nefunguje u O2.

Ale v IB/navody a nastaveni/zpetne volani (callback)/prednastavene zpetne volani
o tomto omezeni (nefunkcnost pro O2) neni ani zminka.

Takze dotaz:
Prednastavene zpetne volani bude fungovat i s cisly u operatora O2?
Návštěvník
 

Re: Zpetne volani - callback

Příspěvekod ViR » stř 10. říj 2012 12:51:51

xsouku04 píše:Problém je, že to jestli to funguje nebo ne se mění v čase. Takže nejlepší je to vyzkoušet. Já osobně O2 nemám.

Mně to bez problémů fungovalo několik let.

xsouku04 píše:To jestli O2 blokuje ony čísla nebo ne nemůžeme přímo nijak ovlivnit, leda stížností. Existují ale i jiné způsoby volání a O2 má naprostá menšina našich zákazníků, proto to nepovažuji za až tak důležité.

Stížnost by asi nebyla nic platná. O2 většinou používá jednoduchý figl, že prostě nepřenese při volání na "podezřelá" zahraniční čísla CLIP. A to bohužel podle zákona nemusí.

Nicméně, tento jeho jednoduchý fígl jsem u známého obešel jiným jednoduchým fíglem, a to přesměrováním. Stačilo prostě zřídit české geo "pomocné číslo" a (tehdy u IPVOXu) zatrhnout v uživatelském rozhraní, aby se přenášel CLI přesměrovaného mobilu. A na takové prozvonění slovenského čísla pak už odoričí systém reagoval korektně.
ViR
 
Příspěvky: 1327
Registrován: sob 30. črc 2011 10:50:06

Re: Zpetne volani - callback

Příspěvekod Zedna » čtv 11. říj 2012 0:46:21

xsouku04 píše:Problém je, že to jestli to funguje nebo ne se mění v čase. Takže nejlepší je to vyzkoušet. Já osobně O2 nemám.
To jestli O2 blokuje ony čísla nebo ne nemůžeme přímo nijak ovlivnit, leda stížností. Existují ale i jiné způsoby volání a O2 má naprostá menšina našich zákazníků, proto to nepovažuji za až tak důležité.


Vyzkousim to az po avizovanem zlevneni.
S tim malym zastoupenim O2 u Odorika to je pro mne dost prekvapujici, protoze naopak v mem okoli je naprosta vetsina lidi (i ti co maji Odorik) vcetne mne u O2. I ciste statisticky je to prekvapujici, cekal bych podobny pomer O2/TM/Vodafone u Odorika jako je jejich pomer u operatoru.

Prechod k jinym operatorum take zatim neni na poradu dne. Data v mobilu nemam, takze zadne jine zpusoby bohuzel nejsou, protoze SMS callback vyjde velmi draho (pro kratke hovory).

Takze pokud to skutecne u O2 nefunguje, tak to vnimam jako velky handicap Odorika,
protoze callback bude po avizovanem zlevneni velmi atraktivni sluzbou pro ty, kteri nemaji internet v mobilu.
Uživatelský avatar
Zedna
 
Příspěvky: 736
Registrován: stř 04. dub 2012 0:57:53

Re: Zpetne volani - callback

Příspěvekod xsouku04 » čtv 11. říj 2012 8:18:09

Zedna píše:Vyzkousim to az po avizovanem zlevneni.
S tim malym zastoupenim O2 u Odorika to je pro mne dost prekvapujici, protoze naopak v mem okoli je naprosta vetsina lidi (i ti co maji Odorik) vcetne mne u O2. I ciste statisticky je to prekvapujici, cekal bych podobny pomer O2/TM/Vodafone u Odorika jako je jejich pomer u operatoru.

Prechod k jinym operatorum take zatim neni na poradu dne. Data v mobilu nemam, takze zadne jine zpusoby bohuzel nejsou, protoze SMS callback vyjde velmi draho (pro kratke hovory).

Takze pokud to skutecne u O2 nefunguje, tak to vnimam jako velky handicap Odorika,
protoze callback bude po avizovanem zlevneni velmi atraktivni sluzbou pro ty, kteri nemaji internet v mobilu.


Je to dáno tím, že naši zákazníci jsou stále převážně cizinci žijící v ČR. A ti mají téměř vždy vodafone. Způsoby jak používat zpětné volání z O2 existují, ale není možné je zveřejňovat. O2 občas čtou naše stránky a mohli by upravit ono blokování.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 7632
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Zpetne volani - callback

Příspěvekod LMN » čtv 11. říj 2012 12:56:33

Callback u Odorika je velmi užitečná služba, nedávno mě přišla v hod, ale přimluvil bych se za drobnou úpravu ve výpisu hovorů a to ve smyslu, že je to tam zbytečně chaotické. Prostě z hovor z čísla A na číslo B, poznámka třeba (c), délká, cena za hovor, cena za jednotku 3.18, vše.. Nevím, zdali někoho zajímá, jak dlouho ,,mlčel s Odorikem ", nebo jak to dlouho u protistrany vyzvánělo, pokud se tedy hovor uskutečnil.. Věřím, že by to uvítalo více zákazníků, z mého okruhu známých co to používají tedy určitě.
LMN
 
Příspěvky: 18
Registrován: čtv 19. črc 2012 14:13:36

Re: Zpetne volani - callback

Příspěvekod jirka » čtv 11. říj 2012 14:40:30

LMN píše:Callback u Odorika je velmi užitečná služba, nedávno mě přišla v hod, ale přimluvil bych se za drobnou úpravu ve výpisu hovorů a to ve smyslu, že je to tam zbytečně chaotické. Prostě z hovor z čísla A na číslo B, poznámka třeba (c), délká, cena za hovor, cena za jednotku 3.18, vše.. Nevím, zdali někoho zajímá, jak dlouho ,,mlčel s Odorikem ", nebo jak to dlouho u protistrany vyzvánělo, pokud se tedy hovor uskutečnil.. Věřím, že by to uvítalo více zákazníků, z mého okruhu známých co to používají tedy určitě.

No to asi nebude tak jednoduché. Vy neplatíte 3,18Kč/min, ale dva hovory nestejné délky (platíte i zvonění ústředna- druhé číslo) a dokonce nestejné ceny 1,59Kč/min+1,59Kč/min volání z mobilu na mobil, 1,59Kč+např.0,59Kč/min při volání z mobilu na pevnou linku, takže sčítat tak jednoduše nelze. Zpětné volání prostě není jeden hovor. Je pravda že ve výpisu hovorů je to míň přehledné. Otázka co na to Odorik, zda by pro větší přehlednost šlo u těchto hovorů alespoň dát ve výpisu příznak zpětného volání, nebo nějaký jiný nápad?
jirka
 
Příspěvky: 87
Registrován: stř 09. lis 2011 13:02:03

Re: Zpetne volani - callback

Příspěvekod xsouku04 » čtv 11. říj 2012 14:49:39

jirka píše: No to asi nebude tak jednoduché. Vy neplatíte 3,18Kč/min, ale dva hovory nestejné délky (platíte i zvonění ústředna- druhé číslo) a dokonce nestejné ceny 1,59Kč/min+1,59Kč/min volání na mobil, 1,59Kč+např.0,59Kč/min při volání z mobilu na pevnou linku, takže sčítat tak jednoduše nelze. Zpětné volání prostě není jeden hovor. Je pravda že ve výpisu hovorů je to míň přehledné. Otázka co na to Odorik, zda by pro větší přehlednost šlo u těchto hovorů alespoň dát ve výpisu příznak zpětného volání, nebo nějaký jiný nápad?


Děkuji, přesně tak. Jediné, co bychom mohli udělat, je označit tyto hovory, že se jedná o zpětné volání a nějak je přiřadit k sobě. O tom by se dalo uvažovat. Nyní plánujeme zpětné volání interně trochu modernizovat, takže bychom to mohli snad udělat při této příležitosti. Obecně lze zpětné volání totiž použít ke spojení dvou libovolných čísel na světě, takže zjednodušit to nelze, jen zpřehlednit.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 7632
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Zpetne volani - callback

Příspěvekod jana » ned 04. lis 2012 19:33:49

Tak opravdu to nefunguje u O2. Hlásí to, že volaný účastník není dostupný a že mám volat na linku 1181 -informace o mezinárodních číslech...
Tak to mě štve..
jana
 

Další

Zpět na odorik.cz

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků