Stránka 11 z 11

Re: Zpetne volani - callback

Napsal: pát 29. dub 2022 16:28:10
od pm81
Zkusil jsem smazat úplně svoje číslo mobilní a dát jej tam znovu a beze změny, písnu na podporu.

Re: Zpetne volani - callback

Napsal: pon 23. kvě 2022 23:34:47
od helmut.niederman
Prosím o opravu chyby. U jednoho geografického čísla mám nastaveno paralelní zvonění ve tvaru *0855000*číslo linky*číslo hlásky a když dám objednat zpětné volání na záložce Služby z webu a zadám ODKUD mobilní telefon a KAM geografické číslo tak po objednání mi telefon zavolá se CLIP číslem geografického čísla a po zvednutí hovoru se mi přehraje zvuková hláška a tady se dostáváme k té chybě, po přečtení zvukové hlášky systém vyzve příjemce telefonního hovoru k zadání telefonního čísla a to by být nemělo. Správně by to mělo být tak, že by se hovor měl ukončit.

Když na to geografické číslo volám přímo ze svého mobilu tak se přehraje zvuková hláška a po jejím přehrátí se hovor ukončí, ale u zpětného volání se pokračuje dál. Což může být nebezpečné pro majitele účtu. Neboť volaný si tak může zavolat třeba do Nigerie nebo na nějaké nejdražší mezinárodní číslo bez vědomí majitele účtu a toho kdo sestavil zpětný hovor. Např. ODKUD zadám telefonní číslo nějakého svého kamaráda či známého a KAM zadám své geografické číslo, které se pak přesměruje na přečtení zvukové hlášky a jakmile se přečte, tak pak hovor pokračuje kde vyzve toho kamaráda či známého aby vytočil hovor jako kdyby se dovolal na linku 822 333 444 akorát bez PINU to je ten rozdíl :roll:

Re: Zpetne volani - callback

Napsal: čtv 26. kvě 2022 8:44:26
od xsouku04
helmut.niederman píše:Prosím o opravu chyby. U jednoho geografického čísla mám nastaveno paralelní zvonění ve tvaru *0855000*číslo linky*číslo hlásky a když dám objednat zpětné volání na záložce Služby z webu a zadám ODKUD mobilní telefon a KAM geografické číslo tak po objednání mi telefon zavolá se CLIP číslem geografického čísla a po zvednutí hovoru se mi přehraje zvuková hláška a tady se dostáváme k té chybě, po přečtení zvukové hlášky systém vyzve příjemce telefonního hovoru k zadání telefonního čísla a to by být nemělo. Správně by to mělo být tak, že by se hovor měl ukončit.

Když na to geografické číslo volám přímo ze svého mobilu tak se přehraje zvuková hláška a po jejím přehrátí se hovor ukončí, ale u zpětného volání se pokračuje dál. Což může být nebezpečné pro majitele účtu. Neboť volaný si tak může zavolat třeba do Nigerie nebo na nějaké nejdražší mezinárodní číslo bez vědomí majitele účtu a toho kdo sestavil zpětný hovor. Např. ODKUD zadám telefonní číslo nějakého svého kamaráda či známého a KAM zadám své geografické číslo, které se pak přesměruje na přečtení zvukové hlášky a jakmile se přečte, tak pak hovor pokračuje kde vyzve toho kamaráda či známého aby vytočil hovor jako kdyby se dovolal na linku 822 333 444 akorát bez PINU to je ten rozdíl :roll:
Bohužel pro vás, takto funguje zpětné volání objednané z webu. Objednání zpětného volání bez této vlastnosti je možné jen přes API, kde je na to parametr.

Re: Zpetne volani - callback

Napsal: sob 28. kvě 2022 22:24:06
od helmut.niederman
xsouku04 píše:
helmut.niederman píše:Prosím o opravu chyby. U jednoho geografického čísla mám nastaveno paralelní zvonění ve tvaru *0855000*číslo linky*číslo hlásky a když dám objednat zpětné volání na záložce Služby z webu a zadám ODKUD mobilní telefon a KAM geografické číslo tak po objednání mi telefon zavolá se CLIP číslem geografického čísla a po zvednutí hovoru se mi přehraje zvuková hláška a tady se dostáváme k té chybě, po přečtení zvukové hlášky systém vyzve příjemce telefonního hovoru k zadání telefonního čísla a to by být nemělo. Správně by to mělo být tak, že by se hovor měl ukončit.

Když na to geografické číslo volám přímo ze svého mobilu tak se přehraje zvuková hláška a po jejím přehrátí se hovor ukončí, ale u zpětného volání se pokračuje dál. Což může být nebezpečné pro majitele účtu. Neboť volaný si tak může zavolat třeba do Nigerie nebo na nějaké nejdražší mezinárodní číslo bez vědomí majitele účtu a toho kdo sestavil zpětný hovor. Např. ODKUD zadám telefonní číslo nějakého svého kamaráda či známého a KAM zadám své geografické číslo, které se pak přesměruje na přečtení zvukové hlášky a jakmile se přečte, tak pak hovor pokračuje kde vyzve toho kamaráda či známého aby vytočil hovor jako kdyby se dovolal na linku 822 333 444 akorát bez PINU to je ten rozdíl :roll:
Bohužel pro vás, takto funguje zpětné volání objednané z webu. Objednání zpětného volání bez této vlastnosti je možné jen přes API, kde je na to parametr.
A nešlo by to nějak ošetřit respektive deaktivovat když člověk objednává zpětné volání objednané z webu ODORIK ? Přes API, to stejně využijí nějací ajťáci, ne obyčejný člověk :roll:

Re: Zpetne volani - callback

Napsal: stř 29. lis 2023 14:42:08
od Karel
Zdravím, funguje vám zpětné volání na tmobil čísla? Konkrétně se nedovolám na číslo od kaktusu. Hlásí to, že je nedostupné
ID hovoru 557199721 557199590

Re: Zpetne volani - callback

Napsal: stř 29. lis 2023 15:26:01
od xsouku04
Karel píše: stř 29. lis 2023 14:42:08 Zdravím, funguje vám zpětné volání na tmobil čísla? Konkrétně se nedovolám na číslo od kaktusu. Hlásí to, že je nedostupné
ID hovoru 557199721 557199590
Děkuji za nahlášení. Prosím zkuste to znovu, mělo by to už jít, u včerejších změn jsem zapomněl na callback.

Pokud hovor přijde ze zahraničí, je tam fakt falešná hláška o nedostupnosti.

Re: Zpetne volani - callback

Napsal: čtv 30. lis 2023 13:59:11
od Karel
Tak bohužel nefunguje stále i když mám nastaveno aby se zobrazilo nomadické číslo, když neprojde CLIP. Stále to hlásí že volaný není dostupný
Id hovoru 557320366 557319702

Re: Zpetne volani - callback

Napsal: stř 06. pro 2023 12:53:57
od xsouku04
Karel píše: čtv 30. lis 2023 13:59:11 Tak bohužel nefunguje stále i když mám nastaveno aby se zobrazilo nomadické číslo, když neprojde CLIP. Stále to hlásí že volaný není dostupný
Id hovoru 557320366 557319702
Omlouvám se, už je to opraveno.