Re: Zpetne volani - callback
Napsal: pát 29. dub 2022 16:28:10
Zkusil jsem smazat úplně svoje číslo mobilní a dát jej tam znovu a beze změny, písnu na podporu.
Váš poskytovatel telefonních služeb
https://forum.odorik.cz/
Bohužel pro vás, takto funguje zpětné volání objednané z webu. Objednání zpětného volání bez této vlastnosti je možné jen přes API, kde je na to parametr.helmut.niederman píše:Prosím o opravu chyby. U jednoho geografického čísla mám nastaveno paralelní zvonění ve tvaru *0855000*číslo linky*číslo hlásky a když dám objednat zpětné volání na záložce Služby z webu a zadám ODKUD mobilní telefon a KAM geografické číslo tak po objednání mi telefon zavolá se CLIP číslem geografického čísla a po zvednutí hovoru se mi přehraje zvuková hláška a tady se dostáváme k té chybě, po přečtení zvukové hlášky systém vyzve příjemce telefonního hovoru k zadání telefonního čísla a to by být nemělo. Správně by to mělo být tak, že by se hovor měl ukončit.
Když na to geografické číslo volám přímo ze svého mobilu tak se přehraje zvuková hláška a po jejím přehrátí se hovor ukončí, ale u zpětného volání se pokračuje dál. Což může být nebezpečné pro majitele účtu. Neboť volaný si tak může zavolat třeba do Nigerie nebo na nějaké nejdražší mezinárodní číslo bez vědomí majitele účtu a toho kdo sestavil zpětný hovor. Např. ODKUD zadám telefonní číslo nějakého svého kamaráda či známého a KAM zadám své geografické číslo, které se pak přesměruje na přečtení zvukové hlášky a jakmile se přečte, tak pak hovor pokračuje kde vyzve toho kamaráda či známého aby vytočil hovor jako kdyby se dovolal na linku 822 333 444 akorát bez PINU to je ten rozdíl
A nešlo by to nějak ošetřit respektive deaktivovat když člověk objednává zpětné volání objednané z webu ODORIK ? Přes API, to stejně využijí nějací ajťáci, ne obyčejný člověkxsouku04 píše:Bohužel pro vás, takto funguje zpětné volání objednané z webu. Objednání zpětného volání bez této vlastnosti je možné jen přes API, kde je na to parametr.helmut.niederman píše:Prosím o opravu chyby. U jednoho geografického čísla mám nastaveno paralelní zvonění ve tvaru *0855000*číslo linky*číslo hlásky a když dám objednat zpětné volání na záložce Služby z webu a zadám ODKUD mobilní telefon a KAM geografické číslo tak po objednání mi telefon zavolá se CLIP číslem geografického čísla a po zvednutí hovoru se mi přehraje zvuková hláška a tady se dostáváme k té chybě, po přečtení zvukové hlášky systém vyzve příjemce telefonního hovoru k zadání telefonního čísla a to by být nemělo. Správně by to mělo být tak, že by se hovor měl ukončit.
Když na to geografické číslo volám přímo ze svého mobilu tak se přehraje zvuková hláška a po jejím přehrátí se hovor ukončí, ale u zpětného volání se pokračuje dál. Což může být nebezpečné pro majitele účtu. Neboť volaný si tak může zavolat třeba do Nigerie nebo na nějaké nejdražší mezinárodní číslo bez vědomí majitele účtu a toho kdo sestavil zpětný hovor. Např. ODKUD zadám telefonní číslo nějakého svého kamaráda či známého a KAM zadám své geografické číslo, které se pak přesměruje na přečtení zvukové hlášky a jakmile se přečte, tak pak hovor pokračuje kde vyzve toho kamaráda či známého aby vytočil hovor jako kdyby se dovolal na linku 822 333 444 akorát bez PINU to je ten rozdíl
Děkuji za nahlášení. Prosím zkuste to znovu, mělo by to už jít, u včerejších změn jsem zapomněl na callback.