Stránka 10 z 11

Re: Zpetne volani - callback

Napsal: ned 22. čer 2014 21:44:00
od GeBu
Myslím si, že nabídnou. Já jsem dokonce na půl roku dostal 30 volných minut kamkoliv bez jakéhokoliv měsíčního poplatku.

Re: Zpetne volani - callback

Napsal: ned 22. čer 2014 23:00:23
od ViR
v.kopp píše:Tento tarif sice Vodafone již oficiálně nemá, ale pokud řeknete, že číslo úplně rušíte, tak vám ho nejspíš sami nabídnou - stejně jako mně.
Ten tarif normálně ve vodafoní nabídce je, akorát není propagován. A z Odepiš se na něj hladce nechá přejít ve VF samoobsluze, stejně jako třeba z "Karty do všech sítí".

Stačí se přihlásit a jít na Služby -> Váš tarif -> změnit tarif (v pravé horní části obrazovky) -> Tarif na míru (pod RED tarify dole).

Re: Zpetne volani - callback

Napsal: pon 23. čer 2014 12:44:32
od Petr-II
Potvrzuji, že to jde - v pátek 20.6. jsem tři tarify Odpeiš převedl na Nulový tarif na míru.

Re: Zpetne volani - callback

Napsal: sob 23. dub 2022 14:50:19
od pm81
Zdravím, jestliže mám dvě linky, jednu používám já (na volání přes net, zpětné volání call back) a druhou mamka, která ji využívá občas na volání přes net me. Aby mohla využívat i callback ze svého čísla - to nelze? Koukal jsem do nastavení, u její linky a co se týká callback z mobilu, tak je tam uvedené to mé číslo, že z toho prozvonit call backové číslo. Dá se to po technické stránce, aby i ona prozvonila nějaké číslo a volal zpět automat, kde zadá to číslo, na které chce volat? Vím, o možnosti nastavení v aplikaci, atd. jednalo by se mě jen čistě, aby mohla i ona call back využívat ze svého čísla, ne dle tel.seznamu. Díky.

Re: Zpetne volani - callback

Napsal: sob 23. dub 2022 19:27:53
od jlo
pm81 píše:Zdravím, jestliže mám dvě linky, jednu používám já (na volání přes net, zpětné volání call back) a druhou mamka, která ji využívá občas na volání přes net me. Aby mohla využívat i callback ze svého čísla - to nelze? Koukal jsem do nastavení, u její linky a co se týká callback z mobilu, tak je tam uvedené to mé číslo, že z toho prozvonit call backové číslo. Dá se to po technické stránce, aby i ona prozvonila nějaké číslo a volal zpět automat, kde zadá to číslo, na které chce volat? Vím, o možnosti nastavení v aplikaci, atd. jednalo by se mě jen čistě, aby mohla i ona call back využívat ze svého čísla, ne dle tel.seznamu. Díky.
U callbacku můžete nastavit naprosto cokoliv, co chcete (jako vážně). V uživatelském rozhraní pro „linky - zpětné volání (callback) – přednastavené zpětné volání“ uvidíte tabulku, kde se nastavuje:
telefonní číslo, ze kterého prozvoníte; telefonní číslo, které prozvoníte; z jakého čísla chcete spojit hovor; (volitelně) na jaké číslo chcete spojit hovor; jaký se má použít CLIP.
Můžete tam mít (prakticky) tolik možností, kolik je „prozváněcích linek“ Odoriku – tuším, že nejméně deset, ale možná jich je víc (já znám 910111000 a 910111081-91).
Takže tam prostě ten řádek s vaším číslem smažte a přidejte tam řádek s parametry, které potřebujete – nebo klidně i víc, může volat od sousedky, nebo co já vím...

Re: Zpetne volani - callback

Napsal: ned 24. dub 2022 14:30:20
od pm81
Díky za reakci, ale toto znám, a uvádím to ve svém příspěvku kromě aplikace/tel.seznamu. Jde mě o to, že nemusí mít všechna čísla, na která volává v seznamu a bude mít nějaké číslo, co tam nebude mít a bude chtít levněji volat (nejsem vždy na příjmu), tak by prozvonila jakoby ústřednu a ta zavolá a ona si tam naťuká číslo tak, jako to dělám já. Ale v systému, je pouze možnost, prozvonění ústředny mým číslem. Chtěl bych, aby já i ona prozvonili ústřednu a ta zavolá, samozřejmě každýmu na jeho číslo. Souhlasím jinak, Odorik má spoustu možností. ;)

Re: Zpetne volani - callback

Napsal: ned 24. dub 2022 15:22:45
od Pitomec
V samoobsluze u volby "Přednastavené zpětné volání" mám na výběr z 99 čísel (konkrétně po rozkliknutí u položky "Číslo, na které prozvoníte:") a mohu zvolit libovolné jiné pro každou linku.

Re: Zpetne volani - callback

Napsal: pát 29. dub 2022 0:43:36
od jlo
pm81 píše: Chtěl bych, aby já i ona prozvonili ústřednu a ta zavolá, samozřejmě každýmu na jeho číslo.
:) No vždyť. To „telefonní číslo, ze kterého prozvoníte“ může být v každém řádku tabulky jiné – když tam ten řádek přidáte. V jednom řádku bude vaše, v jiném maminky... (A to „telefonní číslo, na jaké chcete spojit hovor“ bude samozřejmě nevyplněné, protože se vždy naťuká.)

Re: Zpetne volani - callback

Napsal: pát 29. dub 2022 14:11:52
od pm81
Děkuji přátelé Odoriku. :) Nastavil jsem dle doporučení a mám opět dotaz, prozvonil jsem to číslo 910111xxx a volalo mě nazpět jiné číslo ve tvaru 91012162x, zkoušel jsem to 2x a pokaždé volalo toto číslo. CLIP mám na mobilu. Čiže, takto to má být? Abych věděl, co si mám uložit do seznamu. Já myslel, když prozvoním 910111xxx, že toto číslo zavolá mě nazpět a já si tam pak namačkám, kam chci volat. Jde mě o to, ať tu mamku neplete, jak tam bude mít více čísel. (číslo, co prozvoní a číslo, co volá nazpět). Vyzkoušel jsem variantu, ale to u ní nepřipadá v úvahu, protože volává s CLIPEM na jiná čísla. Když jsem u sebe vypnul Clip a prozvonil 910111xxx, tak mě nazpět volalo moje nomandické číslo. Děkuji.

Re: Zpetne volani - callback

Napsal: pát 29. dub 2022 15:09:41
od Pitomec
Nazpět by mělo volat číslo linky účastníka, ze které se zpětný hovor realizoval. Tady bych to tipl, že ono 91012162x je původní číslo, na které je přiřazený CLIP čísla mobilního.