Dobrý den! Pokusím se Vám se svými skromnými zkušenostmi pomoci, ale nedělám si patent na rozum...
Předpokládám, že u Odoriku máte protokol SIP aktivní (IAX neaktivní), NAT keep-alive neaktivní, G729 spíše zakázat (máte-li dobré připojení...). Vaše zařízení má dobře nasteveny údaje v Networku. Jste za NATem?
Já osobně bych nejprve nastavil jen ty parametry funkcí, které jsou zcela nezbytné.
Service Domain: sip.odorik.cz, SIP Port: 5060, SIP Authentication dle mého je správně, ale Line ID nemá být též 685603?? DNS???
QoS SIP (DSCP) nastavujeme na 46, Keep Alive Interval nastavujeme 15 s.
RTP Packet QoS 46 (to už ale souvisí s hlasem...), kodeky v pořadí PCMA, PCMU, G729 (je-li u Odoriku zakázán, pak už ne), RTP Port od 16386 do 16618 (na těch nám to chodí zcela spolehlivě, ale to se týká hlasové cesty, tyto porty hojně využívá linksys/cisco)
Proxy server nastavujeme sip.odorik.cz, ale to je asi jedno (Vaše zadání je totožné)
Měli jsme problém s přenosem hlasu - zapnuli jsme STUN (stunserver.org, port 3478), bylo po problémech.
Také se koukněte sem: (je to tam dost pěkně srozumitelně popsáno)
http://www.earchiv.cz/l223/gifs/P11_27.pdfPřeji Vám hodně trpělivosti a úspěšný pokus, ať to maká k Vaší spokojenosti!