antr píše:Děkuji za vysvětlení, za hvězdičku tedy vložím 6-ti místné číslo linky?
Volání přes jinou linku
Re: Volání přes jinou linku
Mě to takto nefunguje.
Re: Volání přes jinou linku
Z trochu jiného soudku. Je nějaký problém, přiřadit společný CLIP trvale více linkám? Tedy tak, aby volaný viděl jedno číslo (typicky číslo ústředny/spojovatelky), ale aby ve výpisu hovorů bylo zřejmé, z které interní odoričí linky byl hovor veden?
Sice je mi jasné, že společný CLIP řeší vícenásobná registrace (někdy velmi výhodná funkce), ale zde je jednak ta potřeba rozlišení odkud hovor šel, a jednak naopak není ve většině případů žádoucí přímá zpětná dovolatelnost té linky z PSTN (na číslo, předávané CLI). Jde o kabinety a sborovny ve škole, kdy se odchozí hovory odehrávají převážně o přestávkách (učitelé), ale příchozí je potřeba ve většině případů odbavovat průběžně někým jiným na ústředně, neb učitelé učí....
Sice je mi jasné, že společný CLIP řeší vícenásobná registrace (někdy velmi výhodná funkce), ale zde je jednak ta potřeba rozlišení odkud hovor šel, a jednak naopak není ve většině případů žádoucí přímá zpětná dovolatelnost té linky z PSTN (na číslo, předávané CLI). Jde o kabinety a sborovny ve škole, kdy se odchozí hovory odehrávají převážně o přestávkách (učitelé), ale příchozí je potřeba ve většině případů odbavovat průběžně někým jiným na ústředně, neb učitelé učí....
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volání přes jinou linku
Není to problém jen to nelze naklikat a je nutné nás o to požádat emailem.ViR píše:Z trochu jiného soudku. Je nějaký problém, přiřadit společný CLIP trvale více linkám? Tedy tak, aby volaný viděl jedno číslo (typicky číslo ústředny/spojovatelky), ale aby ve výpisu hovorů bylo zřejmé, z které interní odoričí linky byl hovor veden?
Sice je mi jasné, že společný CLIP řeší vícenásobná registrace (někdy velmi výhodná funkce), ale zde je jednak ta potřeba rozlišení odkud hovor šel, a jednak naopak není ve většině případů žádoucí přímá zpětná dovolatelnost té linky z PSTN (na číslo, předávané CLI). Jde o kabinety a sborovny ve škole, kdy se odchozí hovory odehrávají převážně o přestávkách (učitelé), ale příchozí je potřeba ve většině případů odbavovat průběžně někým jiným na ústředně, neb učitelé učí....
Re: Volání přes jinou linku
Děkuji, předpokládal jsem to . Jakmile se to stane aktuální, pošlu mail.xsouku04 píše:Není to problém jen to nelze naklikat a je nutné nás o to požádat emailem.
Re: Volání přes jinou linku
Ani mně to takto nefunguje. Zadám telefonní čislo ve tvaru 777xxxxxx*684819 a nic, jen ticho...GeBu píše:Mě to takto nefunguje.antr píše:Děkuji za vysvětlení, za hvězdičku tedy vložím 6-ti místné číslo linky?
Re: Volání přes jinou linku
Zdravim,
takovy hovor jsme neobdrzeli, zrejme bude potreba upravit dialplan, nejak tak http://www.odorik.cz/w/volani_pres_jinou_linku.
Testoval jsem to a funguje mi to, jak XXXXXXXXX*XXXXX tak XXXXXXXXX*X, jeste jsem musel tu novou cast diaplanu xx.*xx. dat na zacatek, jinak mi to sezralo jine pravidlo a poslalo pouze XXXXXXXXX. Pozor na to.
PS: je to udelane tak, ze kdyz prijde hovor a nema nadefinovanou identitu na webu tak pokracuje dal se stavajici identitou jako by nic. Takze jeli ticho, stagnuje vase zarizeni.
takovy hovor jsme neobdrzeli, zrejme bude potreba upravit dialplan, nejak tak http://www.odorik.cz/w/volani_pres_jinou_linku.
Testoval jsem to a funguje mi to, jak XXXXXXXXX*XXXXX tak XXXXXXXXX*X, jeste jsem musel tu novou cast diaplanu xx.*xx. dat na zacatek, jinak mi to sezralo jine pravidlo a poslalo pouze XXXXXXXXX. Pozor na to.
PS: je to udelane tak, ze kdyz prijde hovor a nema nadefinovanou identitu na webu tak pokracuje dal se stavajici identitou jako by nic. Takze jeli ticho, stagnuje vase zarizeni.
Re: Volání přes jinou linku
Po úpravě dialplanu mi to funguje. Děkuji.
Re: Volání přes jinou linku
Při úpravě dialplanu na: (xx.*xx.|**xx.|0|00|[2-9]xxxxxxx|00xxxxxxxxxxx.|x.) mi to stále nefunguje. A může nějak vadit skutečnost, že jsem to zkoušel pomocí VOIP brány, která je registrována na odoričí linku 682676, na které není žádné veřejné číslo? Za volané číslo jsem dle syntaxe po * zadával linku 684819, která má veřejné číslo, ale stále se jako příchozí hovor zobrazovalo číslo 910119999. Ve výpisu volání je vidět, že hovor byl stále z linky 682676, zařízení ignorovalo číslo linky za *
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volání přes jinou linku
Je třeba to nejdříve povolit zde.cowok píše:Při úpravě dialplanu na: (xx.*xx.|**xx.|0|00|[2-9]xxxxxxx|00xxxxxxxxxxx.|x.) mi to stále nefunguje. A může nějak vadit skutečnost, že jsem to zkoušel pomocí VOIP brány, která je registrována na odoričí linku 682676, na které není žádné veřejné číslo? Za volané číslo jsem dle syntaxe po * zadával linku 684819, která má veřejné číslo, ale stále se jako příchozí hovor zobrazovalo číslo 910119999. Ve výpisu volání je vidět, že hovor byl stále z linky 682676, zařízení ignorovalo číslo linky za *
http://www.odorik.cz/ucet/sdilene_identifikace_linky
Bohužel je to stále nedodělané, takže se na to nedá doklikat ale musíte jít přes odkaz výše.
Re: Volání přes jinou linku
Povolil som volanie cez inú linku na http://www.odorik.cz/ucet/sdilene_identifikace_linky
nastavil VoIP na svojom telefóne, avšak volanie cez inú linku (pomocou * a čísla linky) nefunguje. Skúšal som to aj cez desktopovú aplikáciu Odorik.exe a ani tu to nefunguje - hlási "špatnú délku telefonního čísla".
Vedeli by ste poradiť v čom môže byť chyba?
(Nepoužívam VoIP ústrednňu)
nastavil VoIP na svojom telefóne, avšak volanie cez inú linku (pomocou * a čísla linky) nefunguje. Skúšal som to aj cez desktopovú aplikáciu Odorik.exe a ani tu to nefunguje - hlási "špatnú délku telefonního čísla".
Vedeli by ste poradiť v čom môže byť chyba?
(Nepoužívam VoIP ústrednňu)