Volání přes jinou linku

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...
Odpovědět
GeBu
Příspěvky: 553
Registrován: sob 12. úno 2011 23:14:28

Re: Volání přes jinou linku

Příspěvek od GeBu »

Mě to takto nefunguje.
antr píše:Děkuji za vysvětlení, za hvězdičku tedy vložím 6-ti místné číslo linky?
ViR
Příspěvky: 1327
Registrován: sob 30. črc 2011 10:50:06

Re: Volání přes jinou linku

Příspěvek od ViR »

Z trochu jiného soudku. Je nějaký problém, přiřadit společný CLIP trvale více linkám? Tedy tak, aby volaný viděl jedno číslo (typicky číslo ústředny/spojovatelky), ale aby ve výpisu hovorů bylo zřejmé, z které interní odoričí linky byl hovor veden?

Sice je mi jasné, že společný CLIP řeší vícenásobná registrace (někdy velmi výhodná funkce), ale zde je jednak ta potřeba rozlišení odkud hovor šel, a jednak naopak není ve většině případů žádoucí přímá zpětná dovolatelnost té linky z PSTN (na číslo, předávané CLI). Jde o kabinety a sborovny ve škole, kdy se odchozí hovory odehrávají převážně o přestávkách (učitelé), ale příchozí je potřeba ve většině případů odbavovat průběžně někým jiným na ústředně, neb učitelé učí....
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8157
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Volání přes jinou linku

Příspěvek od xsouku04 »

ViR píše:Z trochu jiného soudku. Je nějaký problém, přiřadit společný CLIP trvale více linkám? Tedy tak, aby volaný viděl jedno číslo (typicky číslo ústředny/spojovatelky), ale aby ve výpisu hovorů bylo zřejmé, z které interní odoričí linky byl hovor veden?

Sice je mi jasné, že společný CLIP řeší vícenásobná registrace (někdy velmi výhodná funkce), ale zde je jednak ta potřeba rozlišení odkud hovor šel, a jednak naopak není ve většině případů žádoucí přímá zpětná dovolatelnost té linky z PSTN (na číslo, předávané CLI). Jde o kabinety a sborovny ve škole, kdy se odchozí hovory odehrávají převážně o přestávkách (učitelé), ale příchozí je potřeba ve většině případů odbavovat průběžně někým jiným na ústředně, neb učitelé učí....
Není to problém jen to nelze naklikat a je nutné nás o to požádat emailem.
ViR
Příspěvky: 1327
Registrován: sob 30. črc 2011 10:50:06

Re: Volání přes jinou linku

Příspěvek od ViR »

xsouku04 píše:Není to problém jen to nelze naklikat a je nutné nás o to požádat emailem.
Děkuji, předpokládal jsem to :-). Jakmile se to stane aktuální, pošlu mail.
cowok
Příspěvky: 27
Registrován: pon 03. pro 2012 23:57:00

Re: Volání přes jinou linku

Příspěvek od cowok »

GeBu píše:Mě to takto nefunguje.
antr píše:Děkuji za vysvětlení, za hvězdičku tedy vložím 6-ti místné číslo linky?
Ani mně to takto nefunguje. Zadám telefonní čislo ve tvaru 777xxxxxx*684819 a nic, jen ticho...
Uživatelský avatar
kovik
Příspěvky: 505
Registrován: stř 16. lis 2011 11:07:52

Re: Volání přes jinou linku

Příspěvek od kovik »

Zdravim,
takovy hovor jsme neobdrzeli, zrejme bude potreba upravit dialplan, nejak tak http://www.odorik.cz/w/volani_pres_jinou_linku.

Testoval jsem to a funguje mi to, jak XXXXXXXXX*XXXXX tak XXXXXXXXX*X, jeste jsem musel tu novou cast diaplanu xx.*xx. dat na zacatek, jinak mi to sezralo jine pravidlo a poslalo pouze XXXXXXXXX. Pozor na to.

PS: je to udelane tak, ze kdyz prijde hovor a nema nadefinovanou identitu na webu tak pokracuje dal se stavajici identitou jako by nic. Takze jeli ticho, stagnuje vase zarizeni.
GeBu
Příspěvky: 553
Registrován: sob 12. úno 2011 23:14:28

Re: Volání přes jinou linku

Příspěvek od GeBu »

Po úpravě dialplanu mi to funguje. Děkuji.
cowok
Příspěvky: 27
Registrován: pon 03. pro 2012 23:57:00

Re: Volání přes jinou linku

Příspěvek od cowok »

Při úpravě dialplanu na: (xx.*xx.|**xx.|0|00|[2-9]xxxxxxx|00xxxxxxxxxxx.|x.) mi to stále nefunguje. A může nějak vadit skutečnost, že jsem to zkoušel pomocí VOIP brány, která je registrována na odoričí linku 682676, na které není žádné veřejné číslo? Za volané číslo jsem dle syntaxe po * zadával linku 684819, která má veřejné číslo, ale stále se jako příchozí hovor zobrazovalo číslo 910119999. Ve výpisu volání je vidět, že hovor byl stále z linky 682676, zařízení ignorovalo číslo linky za *
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8157
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Volání přes jinou linku

Příspěvek od xsouku04 »

cowok píše:Při úpravě dialplanu na: (xx.*xx.|**xx.|0|00|[2-9]xxxxxxx|00xxxxxxxxxxx.|x.) mi to stále nefunguje. A může nějak vadit skutečnost, že jsem to zkoušel pomocí VOIP brány, která je registrována na odoričí linku 682676, na které není žádné veřejné číslo? Za volané číslo jsem dle syntaxe po * zadával linku 684819, která má veřejné číslo, ale stále se jako příchozí hovor zobrazovalo číslo 910119999. Ve výpisu volání je vidět, že hovor byl stále z linky 682676, zařízení ignorovalo číslo linky za *
Je třeba to nejdříve povolit zde.
http://www.odorik.cz/ucet/sdilene_identifikace_linky

Bohužel je to stále nedodělané, takže se na to nedá doklikat ale musíte jít přes odkaz výše.
repy
Příspěvky: 13
Registrován: čtv 27. zář 2012 15:28:16

Re: Volání přes jinou linku

Příspěvek od repy »

Povolil som volanie cez inú linku na http://www.odorik.cz/ucet/sdilene_identifikace_linky
nastavil VoIP na svojom telefóne, avšak volanie cez inú linku (pomocou * a čísla linky) nefunguje. Skúšal som to aj cez desktopovú aplikáciu Odorik.exe a ani tu to nefunguje - hlási "špatnú délku telefonního čísla".
Vedeli by ste poradiť v čom môže byť chyba?
(Nepoužívam VoIP ústrednňu)
Odpovědět