možná by bylo záhodno zavést někde dokumentaci hlasové schránky - informace na http://www.odorik.cz/w/specialni_cisla jsou poměrně kusé...
Takže pro všechny kdo budou mít problém nastavit hlasovou schránku:
- U linky, na kterou se směruje MUSÍ být v nastavení linky nastaven e-mail na hlasové zprávy, pokud není nastaven, neví to kam zprávu poslat, nepřehraje ani uvítání a hovor skončí hláškou "hovor se nepodařilo spojit"
- Poté se hovor do hlasové schránky pošle jako paralelní vyzvánění na spec. číslo *0851XX*číslo_linky_kam_poslat_vzkaz, XX je doba po kterou se má falešně vzvánět, pokud se zadá jenom *0851*číslo, hovor spadne do schránky ihned
- *0852 a *0853 se mi nepodařilo rozchodit (náhrada za *0853 je *0851)
- *08550 a *08551 (přehrání hlásky a hláska podmíněná voláním z mobilu) rovněž ke své funkci potřebují vyplněný e-mail na hlasové zprávy u příslušné linky, jinak se ozve akurát "hovor se nepodařilo spojit"