Zdravím,
jen si chci ověřit: účet jiného SIP operátora není možné zadat do více účtů Odorik? Ani v případě, že by byl aktivní pouze jeden?
To, že není možné účet zaregistrovat do více účtů Odorik současně je logické, ale ta druhá věc tj. že by údaje byly ve více účtech vyplněny a jenom jeden aktivní by se hodila při přepínání mezi účty, aby člověk nemusel všechno v původním účtu mazat a do nového zapisovat. Např. při odjezdu na dovolenou, abych mohl konkrétní SIP účet přesměrovat na konkrétní účet Odorik (ne na jinou linku).
SIP účet jiného operátora ve více účtech
SIP účet jiného operátora ve více účtech
Naposledy upravil(a) GeBu dne pát 09. srp 2013 16:39:30, celkem upraveno 1 x.
Re: SIP účet jiného operátora ve více účtech
Teď jsem vyzkoušel přesměrovat SIP účet jiného operátora na linku, která není v mém účtu a jde to - to stačí.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8177
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: SIP účet jiného operátora ve více účtech
Pokud chcete, aby to zvonilo zároveň na více místech, přesměrujte si čísla na nějaké k tomu vyhrazené nomadické číslo a tam si pak v paralelním zvonění můžete zapínat, kde všude to má/nemá vyzvánět. Plně to nahradí onu možnou vícenásobnou registraci. Navíc naprostá většina SIP operátorů vícenásobnou registraci ani nepodporuje, takže to by byla cesta k problémům. Dočasně deaktivovat přihlášení,by se někdy mohlo hodit.GeBu píše:Teď jsem vyzkoušel přesměrovat SIP účet jiného operátora na linku, která není v mém účtu a jde to - to stačí.
Re: SIP účet jiného operátora ve více účtech
Děkuji za odpověď. Vícenásobnou registraci nepotřebuji (daný operátor ji umožňuje). Šlo mi o to, aby byly údaje předvyplněné ve více účtech a vždy by se na konkrétním místě zapnuli/vypnuli, ale jak už jsem psal. Lze to jednoduše udělat změnou čísla linky i do jiného účtu a to mi stačí.