Mám dotaz jakým způsobem je nastaveno ukončení hovoru v síti Odorik.Když volám z čísla A na číslo B tak pokud ukončí hovor pouze číslo B není automaticky ukončen hovor na číslu A (čas délky hovoru stále běží). Proč?
Neukončení hovoru by mělo smysl u zpětného volání, kdy se může vytočit další číslo, ale u přímého volání by mělo spojení být ukončeno celé i při ukončení hovoru pouze z volaného nebo volajícího čísla.
Ukončení hovoru Odorik
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8162
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ukončení hovoru Odorik
Chtělo by to popsat jaký konkrétní hovor máte na mysli. Pošlete mi konkrétní hovor zkopírovaný z výpisu hovorů. Jaké bylo A číslo (volající)jaké B číslo (volaný) ?
Re: Ukončení hovoru Odorik
xsouku04 píše:Chtělo by to popsat jaký konkrétní hovor máte na mysli. Pošlete mi konkrétní hovor zkopírovaný z výpisu hovorů. Jaké bylo A číslo (volající)jaké B číslo (volaný) ?
Obě čísla jsou Odorik a na jeden účet.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8162
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ukončení hovoru Odorik
Tak to samozřejmě když ukončí A nebo B tak se ukončí celý hovor. Jediné zdržení je, pokud voláte pevnou linku a volající vám zavěsí tak to nějakou dobu trvá cca minutu než to zavěsí.
Pokud nedojde k zavěšení hovoru tak je někde chyba. Jaké zařízení/program používáte? Doufám že to není žádný Well a pod
Pokud nedojde k zavěšení hovoru tak je někde chyba. Jaké zařízení/program používáte? Doufám že to není žádný Well a pod
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8162
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ukončení hovoru Odorik
Tak už se to vysvětlilo. ravok volal mezi analogovým telefonem připojeným přes pap2 a nokíí E51 přes VoIP.
Analogový telefon nijak nepozná, že hovor skončil a je opravdu nutné zavěsit sluchátko podobně jak už třeba před padesáti lety. Volající to pozná podle toho že neslyší volaného případně podle pípání. Pokud sluchátko nezavěsí, má stále obsazeno.
A nokia E51 má nějakou signalizační vadu, takže když jako první zavěsí druhá strana, nokia pořád volá a volá.
Není to ale vážné, protože volající by měl vždy myslet na to, že na konci hovoru by měl zavěsit a nespoléhat na to, že zavěsí druhá strana. Možná to vyřeší nová verze proxy, ale i tak to není žádný problém. V každém případě všechny ostatní Sip teleofny nobo programy ukončení hovoru správně rozpoznají.
Analogový telefon nijak nepozná, že hovor skončil a je opravdu nutné zavěsit sluchátko podobně jak už třeba před padesáti lety. Volající to pozná podle toho že neslyší volaného případně podle pípání. Pokud sluchátko nezavěsí, má stále obsazeno.
A nokia E51 má nějakou signalizační vadu, takže když jako první zavěsí druhá strana, nokia pořád volá a volá.
Není to ale vážné, protože volající by měl vždy myslet na to, že na konci hovoru by měl zavěsit a nespoléhat na to, že zavěsí druhá strana. Možná to vyřeší nová verze proxy, ale i tak to není žádný problém. V každém případě všechny ostatní Sip teleofny nobo programy ukončení hovoru správně rozpoznají.