http://access-pointy.heureka.cz/tp-link ... ecifikace/
je nutné přes telnet provést následující příkaz
Kód: Vybrat vše
ip nat service sip sw off
Nat Sip v2 running!
usage: ip nat service sip sw [on|off]
TP-LINK> ip nat service sip sw off
Nat Sip v2 switch Off!
TP-LINK> ip nat service sip sw
Nat Sip v2 not running!
Teprve poté začnou sip zařízení za tímto ADSL modemem fungovat správně
Na zařízení se příhlásíte pomocí příkazu
Kód: Vybrat vše
telnet ip
Původní zdroj informace.
http://forums.whirlpool.net.au/archive/1528057
Podobnými obtížemi trpí ADSL modem Zyxel P-660R-63C a jiné ....
Funkce, která způsobuje tyto problémy se jmenuje SIP ALG a je dobré ji vždy, pokud na ni narazíte vypnout.
http://www.telefonujeme.cz/about4452.html
jde o to, že snaží zasahovat do SIP hlaviček a tím komunikaci kazí.
Zde je obrázkový návod jak pracovat s programem telnet
http://www.zyxel.de/web/faq.php?x=&mod_ ... =38&id=267
Dalsi alternativni moznost jak so vyhnout AGL je nastavit jiny port nez 5060, odorik ciha na portech 5060,443 a 6688
Zmenit ho lse na telefonu UCET/Proxy server: namisto sip.odorik.cz -> 81.31.45.51:6688