Netuším, čím to je, nijak hluboce jsem po tom nepátral, je to možné. Vůbec netvrdím, že si odečítáte špatnou částku, nebo že účtujete jinak, než jak inzerujete. Ona ani ve statistice celková částka nesedí a to zase ještě jinak. Jde prostě o zjištění, že různé přehledy v účtu o stejných věcech vypovídají nijak významně, ale přesto rozdílně, působí to zajímavě, snižuje to vypovídací hodnotu a říká si o nápravu.xsouku04 píše:A nemůže to být tím, že ve statistice hovorů prostě nějaké hovory chybí a proto součet ze statistik nedává přesně úbytek kreditu ? To jsme objevili minulý týden. Není to ale chyba účtování, ale chyba ve výpisu statistik. Měli bychom to nyní opravit.
Výpis hovorů - přehlednost a chyby
Re: Výpis hovorů - přehlednost a chyby
Re: Výpis hovorů - přehlednost a chyby
Nešlo by do spodní části výpisu hovorů dát sumu ceny (příp. i sumu délky tam kde to má smysl) ? Zajímalo by mě třeba kolik celkem provolala konkrétní linka za minulý měsíc, sčítat ručně nebo ze statistiky podle typu hovoru a nebo z exportu do excelu se mi nechce...
Re: Výpis hovorů - přehlednost a chyby
V horní roletce si překlikněte na statistiku hovorů. Nastavení formulářů (linka, období) je tam sdílené s výpisem hovorů, takže tam naleznete údaje, které vás zajímají.
Re: Výpis hovorů - přehlednost a chyby
Podle mě by bylo nejideálnější kompletně předělat přehled volání - sjednotit výpisy všech částek ovlivňující výši kreditu. Bylo by to komplexní, a přitom snadno použitelné, pro BFU samozřejmě volitelné. Nebyl by problém tam zapracovat snad všechny návrhy a toužebná přání všech uživatelů z tohoto fóra, vyjít každému vstříc.
Výpis by v základu mohl vypadat třeba tak, jak vypadá dnes. Přibylo by tlačítko "Nastavení přehledu", které by směrovalo na konfigurační okno, ve kterém by se nastavovaly všechny položky a rozhodlo o tom, které z nich se mají zobrazit i nad výpisem (modifikovat ty "roletky", co jsou tam nyní). Jednotlivá "nastavovátka" by se na stránku vykreslila "floatem", tak jak jdou za sebou v konfiguračním okně.
Popis náčrtu konfiguračního okna:
"přepnutí na následující možnosti" by "enablovalo" veškerá nastavení pod tímto. Zaškrtnuté checkBoxy na začátku každého panelu znamenají "zpřístupni toto nastavení i přímo nad výpisem", nezaškrtnuté: automaticky zobrazuj ve výpisu to, co je nastaveno v tomto panelu (+ možnost "všechny" - tam, kde se to hodí). Do textBoxů by se psala čísla linek (0 = všechny) a nastavených výpisů. Jiné platby = přehled připsaných částek - text. popis (převod kreditu uživateli/od uživatele, dobití převodem, koupě linky atd).
U obou sekcí jsem mezerou oddělil možnosti, které už existují a ty, které bych navrhoval přidat (inspirováno i zdejšími diskutéry ).
Třešničkou na dortu by pak byla možnost jednotlivé panely (a tím i nastavení nad výpisem), popř. i sloupce, přesunout do pořadí, které by vyhovovalo uživateli. Případně navíc přidat oddělovač, který by umožnil nastavení odpovídající panelu za ním vykreslit na další řádek.
(Dívám se, že jsem tam zapomněl přidat panel "dobité / převedené částky"...)
Výpis by v základu mohl vypadat třeba tak, jak vypadá dnes. Přibylo by tlačítko "Nastavení přehledu", které by směrovalo na konfigurační okno, ve kterém by se nastavovaly všechny položky a rozhodlo o tom, které z nich se mají zobrazit i nad výpisem (modifikovat ty "roletky", co jsou tam nyní). Jednotlivá "nastavovátka" by se na stránku vykreslila "floatem", tak jak jdou za sebou v konfiguračním okně.
Popis náčrtu konfiguračního okna:
"přepnutí na následující možnosti" by "enablovalo" veškerá nastavení pod tímto. Zaškrtnuté checkBoxy na začátku každého panelu znamenají "zpřístupni toto nastavení i přímo nad výpisem", nezaškrtnuté: automaticky zobrazuj ve výpisu to, co je nastaveno v tomto panelu (+ možnost "všechny" - tam, kde se to hodí). Do textBoxů by se psala čísla linek (0 = všechny) a nastavených výpisů. Jiné platby = přehled připsaných částek - text. popis (převod kreditu uživateli/od uživatele, dobití převodem, koupě linky atd).
U obou sekcí jsem mezerou oddělil možnosti, které už existují a ty, které bych navrhoval přidat (inspirováno i zdejšími diskutéry ).
Třešničkou na dortu by pak byla možnost jednotlivé panely (a tím i nastavení nad výpisem), popř. i sloupce, přesunout do pořadí, které by vyhovovalo uživateli. Případně navíc přidat oddělovač, který by umožnil nastavení odpovídající panelu za ním vykreslit na další řádek.
(Dívám se, že jsem tam zapomněl přidat panel "dobité / převedené částky"...)
- Přílohy
-
- Odorik - návrh výpisů.jpg (152.06 KiB) Zobrazeno 7740 x
Re: Výpis hovorů - přehlednost a chyby
Opět se připomínám s prosbou, jestli by nešlo (třeba individuálně) nastavit, aby se ve výpisu hovorů/SMS nezobrazovaly nulové operace. Protože pak to vypadá viz příloha a navíc operace s nulovou cenou mně osobně vůbec nezajímají
- Přílohy
-
- vypis.jpg (155.55 KiB) Zobrazeno 7631 x
-
- Příspěvky: 14
- Registrován: úte 06. srp 2013 9:03:15
Re: Výpis hovorů - přehlednost a chyby
Prosím, šlo by ve VÝPIS VOLÁNÍ - STATISTIKA přednastavit OBDOBÍ hodnotou POSLEDNÍCH 30 DNÍ? Pomohlo by to pro snadnou kontrolu zda mi bude účtován denní poplatek za simkartu, či nikoliv. Díky
Re: Výpis hovorů - přehlednost a chyby
Dobrý den
Nevím jestli nemám něco špatně nastaveného?
Na lince 702172 mám registrované mobilní číslo zatím neaktivované. Ve výpisu hovorů při zadání filtru "posledních 7 dní" mám zobrazeny výpisy hovorů z jiného účtu který spravuji. Prosím o radu co je špatně?
Xpetr
Nevím jestli nemám něco špatně nastaveného?
Na lince 702172 mám registrované mobilní číslo zatím neaktivované. Ve výpisu hovorů při zadání filtru "posledních 7 dní" mám zobrazeny výpisy hovorů z jiného účtu který spravuji. Prosím o radu co je špatně?
Xpetr
Re: Výpis hovorů - přehlednost a chyby
V souvislosti s poplatkem za SIM máme spíše v plánu přidat informaci o tom, zda se bude účtovat a kolik by musela být případná útrata, do stránky s nastavováním SIM karty.HANZvonKURDAU píše:Prosím, šlo by ve VÝPIS VOLÁNÍ - STATISTIKA přednastavit OBDOBÍ hodnotou POSLEDNÍCH 30 DNÍ? Pomohlo by to pro snadnou kontrolu zda mi bude účtován denní poplatek za simkartu, či nikoliv. Díky
Re: Výpis hovorů - přehlednost a chyby
Dobrý den,xpetr píše:Dobrý den
Nevím jestli nemám něco špatně nastaveného?
Na lince 702172 mám registrované mobilní číslo zatím neaktivované. Ve výpisu hovorů při zadání filtru "posledních 7 dní" mám zobrazeny výpisy hovorů z jiného účtu který spravuji. Prosím o radu co je špatně?
teď jsem to prověřoval a žádné hovory u dané linky nevidím. Můžete kdyžtak poslat ID nějakého takového hovoru? Lze najít v podrobném výpise.
Re: Výpis hovorů - přehlednost a chyby
Omlouvám se ale už jsem na problém asi přišel. Vše bylo tak jak jsem popsal v prvním příspěvku. Používám IE a náhodně se mi zobrazovaly ve filtrech hovory, které tam jakoby nepatřily z mých druhých dvou účtů. Souběžně s napsáním příspěvku sem, jsem dál zkoušel vše možné, vymazat dočasné soubory,historii a nakonec i cookies v IE. Nic nepomohlo. Pak jsem si řekl že zkusím nainstalovat jiný prohlížeč a ejhle ve Firefoxu vše filtruje tak jak má. Vše ještě budu sledovat a kdyby se něco změnilo dám vědět.Largon píše:Dobrý den,xpetr píše:Dobrý den
Nevím jestli nemám něco špatně nastaveného?
Na lince 702172 mám registrované mobilní číslo zatím neaktivované. Ve výpisu hovorů při zadání filtru "posledních 7 dní" mám zobrazeny výpisy hovorů z jiného účtu který spravuji. Prosím o radu co je špatně?
teď jsem to prověřoval a žádné hovory u dané linky nevidím. Můžete kdyžtak poslat ID nějakého takového hovoru? Lze najít v podrobném výpise.
Díky
Xpetr