Náměty a připomínky

Nikdo nemůže vyhovět všem, ale můžeme mít alespoň přehled a mít tak možnost se zaměřit na to nejpodstatnější.
Odpovědět
Hooonza
Příspěvky: 256
Registrován: úte 03. led 2012 18:09:05

Re: Náměty a připomínky

Příspěvek od Hooonza »

Uživatelská JAVA aplikace pro callback CallBack_OdorWA nabízí zajímavou funkci při volání zpět, jakési zpětné zpětné volání: místo, aby po iniciaci callbacku ústředna odoriku zavolala volajícímu a teprve, když se volající ozve, spojuje se volaný, při CB zpět ústředna zavolá nejprve volanému a teprve po jeho ohlášení volajícímu. Odpadnou hovory a platby, kdy volaný telefon nezvedne. V této funkci je myslím jedno hluché místo, jakmile ústředna zavolá volanému, ten slyší ve sluchátku ticho nebo maximálně tůtání. Bylo by šikovné, kdyby při použití tohoto zpětného volání (callback, ale první jde hovor ústředna-> volaný, po jeho přihlášení jde hovor ústředna-> volající) ústředna mohla volanému pustit nějakou hlášku, např. "Čekejte prosím, budete spojeni" nebo něco v tom smyslu. Díky :)
vlk
Příspěvky: 179
Registrován: ned 29. pro 2013 19:04:40

Re: Náměty a připomínky

Příspěvek od vlk »

Hooonza píše:Uživatelská JAVA aplikace pro callback CallBack_OdorWA nabízí zajímavou funkci při volání zpět, jakési zpětné zpětné volání: místo, aby po iniciaci callbacku ústředna odoriku zavolala volajícímu a teprve, když se volající ozve, spojuje se volaný, při CB zpět ústředna zavolá nejprve volanému a teprve po jeho ohlášení volajícímu. Odpadnou hovory a platby, kdy volaný telefon nezvedne. V této funkci je myslím jedno hluché místo, jakmile ústředna zavolá volanému, ten slyší ve sluchátku ticho nebo maximálně tůtání. Bylo by šikovné, kdyby při použití tohoto zpětného volání (callback, ale první jde hovor ústředna-> volaný, po jeho přihlášení jde hovor ústředna-> volající) ústředna mohla volanému pustit nějakou hlášku, např. "Čekejte prosím, budete spojeni" nebo něco v tom smyslu. Díky :)
Toto může se nastavit i při jiném způsobu inicializování callbacku.
Nicméně má to bezpečnostní riziko, takto může "volaný" hovor přerušit "*" a na účet volajícího volat nepostřehnutelně (až z výpisu). Takže řešení jen pro známé.
xtonda
Příspěvky: 763
Registrován: čtv 08. zář 2011 14:38:19

Re: Náměty a připomínky

Příspěvek od xtonda »

Pokud by mi někdo volal tímto způsobem, tj. zvednu telefon a dostanu hlášku, že mám čekat, tak ho hodně rychle pošlu hodně temných míst a hodně hluboko. Tohle se dá požívat s pár blízkými, se kterými se na tom předem domluvíš a pak už je jedno jestli se tam ozve hláška nebo jen vyzvánění.
Hooonza
Příspěvky: 256
Registrován: úte 03. led 2012 18:09:05

Re: Náměty a připomínky

Příspěvek od Hooonza »

xtonda píše:Pokud by mi někdo volal tímto způsobem, tj. zvednu telefon a dostanu hlášku, že mám čekat, tak ho hodně rychle pošlu hodně temných míst a hodně hluboko. Tohle se dá požívat s pár blízkými, se kterými se na tom předem domluvíš a pak už je jedno jestli se tam ozve hláška nebo jen vyzvánění.
Ono to není tak dramatické, hluché místo není dlouhé.
Ano, opravdu je to funkce spíš pro rodinu nebo pro lidi, se kterými si volám často - tady je lepší tolerance "nenormálních" hovorů a menší bezpezpenostní riziko, zato vzhledem k častosti lepší šance nedovolání se.
JPT
Příspěvky: 323
Registrován: sob 03. lis 2012 22:21:05

Re: Náměty a připomínky

Příspěvek od JPT »

xtonda píše:Pokud by mi někdo volal tímto způsobem, tj. zvednu telefon a dostanu hlášku, že mám čekat, tak ho hodně rychle pošlu hodně temných míst a hodně hluboko. Tohle se dá požívat s pár blízkými, se kterými se na tom předem domluvíš a pak už je jedno jestli se tam ozve hláška nebo jen vyzvánění.
Tak by ta hláška mohla znít třeba "Čekejte, během pár sekund budete spojeni" a to "pár sekund" by snad toho volajícího mohlo obměkčit, aby to nepoložil :-)

Jinak já to nepoužívám. Většinou to každý zvedne tak do 20 sekund a to se hovor prodraží jen o 0,20Kč takže první minuta stojí 1.38Kč a to je vpohodě.
forum-user-UDFENS
Příspěvky: 155
Registrován: pon 22. říj 2012 22:25:36

Re: Náměty a připomínky

Příspěvek od forum-user-UDFENS »

BUG: Příchozí hovory na Skype jméno
Pokud se změní heslo ke Skype účtu a mám nastavené původní nedá se po změně dostat do nastavení Příchozí hovory na Skype. Zobrazí se jen hláška o chybě a že byl kontaktován Administrátor. Chybu ale neřeší, tak to píši sem. Bylo by možné to nějak opravit?
Tak aby se stránka s nastavením ukázala a bylo možné zadat nové heslo.
Uživatelský avatar
Largon
Příspěvky: 448
Registrován: pon 07. lis 2011 10:14:09

Re: Náměty a připomínky

Příspěvek od Largon »

Ve 14:40 jsme nasazovali novou verzi uživatelského rozhraní, která měla problém řešit. Od té doby nám tam žádná výjimka nevyskočila.
forum-user-UDFENS
Příspěvky: 155
Registrován: pon 22. říj 2012 22:25:36

Re: Náměty a připomínky

Příspěvek od forum-user-UDFENS »

Už to funguje. Díky moc. Stránka se sice o chvíli déle načítá ale vypadne pak správné vyhodnocení s oznámením o stavu přihlášení - Špatný login-
JPT
Příspěvky: 323
Registrován: sob 03. lis 2012 22:21:05

Re: Náměty a připomínky

Příspěvek od JPT »

Hlášení nezávažné chybky:

Psal jsem to jen tak mimochodem v jednom příspěvku, tak to asi zapadlo a nebo to chyba neni, když na to nikdo nereagoval ?

V samoobsluze ve výpisu kodeků:
JPT píše:ale všiml jsem si, že když se klikne na "Výhozí nastavení", tak se to vrátí do výchozího, ale to tak zůstane. Myslel jsem, že, když je vedle tlačítko "Uložit" tak ty změny provedené výchozím nastevením se třeba vrátí po znovunačtení stránky zpět a uloží se to až po kliknutí na "Uložit". Nevím jestli to tak má být nebo je to chyba ?
Uživatelský avatar
Largon
Příspěvky: 448
Registrován: pon 07. lis 2011 10:14:09

Re: Náměty a připomínky

Příspěvek od Largon »

JPT píše:Hlášení nezávažné chybky:

Psal jsem to jen tak mimochodem v jednom příspěvku, tak to asi zapadlo a nebo to chyba neni, když na to nikdo nereagoval ?

V samoobsluze ve výpisu kodeků:
JPT píše:ale všiml jsem si, že když se klikne na "Výhozí nastavení", tak se to vrátí do výchozího, ale to tak zůstane. Myslel jsem, že, když je vedle tlačítko "Uložit" tak ty změny provedené výchozím nastevením se třeba vrátí po znovunačtení stránky zpět a uloží se to až po kliknutí na "Uložit". Nevím jestli to tak má být nebo je to chyba ?
Funguje to tak, jak je zamýšleno. Tedy že kliknutím na "výchozí nastavení" se restartuje nastavení kodeků bez nutnosti to potvrzovat kliknutím na "uložit".
Odpovědět