Nastavení SIP účtu v Nimbuzz

Programy, které slouží k volání přes internet z počítače nebo chytrých mobilů.

Re: Nastavení SIP účtu v Nimbuzz

Příspěvekod ViR » úte 31. led 2012 2:27:45

konrad píše:Co je špatně?

A máte aktivní Skype, k jehož jménu je přiřazen ten Rychlý kontakt 1?
ViR
 
Příspěvky: 1327
Registrován: sob 30. črc 2011 10:50:06

Re: Nastavení SIP účtu v Nimbuzz

Příspěvekod konrad » úte 31. led 2012 2:33:02

ano
zároveň jsem zkoušel z počítačového odoriku volat svůj skype, ale k žádnému vytáčení/vyzvánění nedošlo.
Uživatelský avatar
konrad
 
Příspěvky: 103
Registrován: ned 29. led 2012 2:41:25
Bydliště: Praha 1

Re: Nastavení SIP účtu v Nimbuzz

Příspěvekod ViR » úte 31. led 2012 2:43:30

konrad píše:ano, zároveň jsem zkoušel z počítačového odoriku volat svůj skype, ale k žádnému vytáčení/vyzvánění nedošlo.

No tak to je nějak špatně uložené v rychlých kontaktech.... Po zápisu do formuláře rychlých kontaktů a kliknutí na "nastavit" by to mělo být v tabulce zobrazeno nějak takto. (Jo a ta Java aplikace musí mít správně nastavený PIN, příslušný k tomu účtu s rychlými kontakty :-)).
Přílohy
Mustr_konrad.jpg
Mustr_konrad.jpg (25.15 KiB) Zobrazeno 4024 krát
ViR
 
Příspěvky: 1327
Registrován: sob 30. črc 2011 10:50:06

Re: Nastavení SIP účtu v Nimbuzz

Příspěvekod konrad » úte 31. led 2012 2:50:41

vše souhlasí, pin v java jsem kontroloval, je nastavený jako CLIP, tedy devěč číslic plus čtyřmístný zakřížkovaný pin, dohromady 13 míst
Uživatelský avatar
konrad
 
Příspěvky: 103
Registrován: ned 29. led 2012 2:41:25
Bydliště: Praha 1

Re: Nastavení SIP účtu v Nimbuzz

Příspěvekod ViR » úte 31. led 2012 2:59:12

konrad píše:vše souhlasí, pin v java jsem kontroloval, je nastavený jako CLIP, tedy devěč číslic plus čtyřmístný zakřížkovaný pin, dohromady 13 míst

A když pomineme Skype, spojují se alespoň tou aplikací nějaká běžná čísla?
ViR
 
Příspěvky: 1327
Registrován: sob 30. črc 2011 10:50:06

Re: Nastavení SIP účtu v Nimbuzz

Příspěvekod konrad » úte 31. led 2012 3:16:38

Dobrá otázka!
Když jsem to zkoušel po instalaci, vše šlapalo jak má.
Teď když zadám
Hovor na číslo - které chci volat (zadávám svou pevnou linku, abych měl bezprostřední kontrolu)
Hovor z čísla - mého (zadávám svůj mobil = CLIP)
se objeví okno "ocekavejte hovor"
po potvrzení "ok"
to volá na můj mobil, tedy číslo ze kterého se má volat!
Když hovor odmítnu, volání se opakuje dokud neukončím java aplikaci.
Uživatelský avatar
konrad
 
Příspěvky: 103
Registrován: ned 29. led 2012 2:41:25
Bydliště: Praha 1

Re: Nastavení SIP účtu v Nimbuzz

Příspěvekod xsouku04 » úte 31. led 2012 13:10:21

Nyní jsem zkoušel následující. Pod rychlý kontakt s číslem 3 jsem si uložil skype:xsouku04
Hovor "z čísla" jsem vyplnil 3
Hovor na číslo jsem vyplnil 221221221 (pojišťovna direkt, nikoho tím neobtěžuji). Důležité je, že tohle číslo můžu vybrat z kontaktů, které mám uložené na mobilu.

Na mobilu dám "Volby->Volat odorik" a objeví se "očekávejte hovor".
Skype na počítači mi začne vyzvánět a já přijmu hovor.
Slyším zvonění a pak chrchlající plechovou hubu pojišťovny direct. Pojišťovna direct to má špatně uděláno a proto kvalita plechové huby je špatná. To je normální.

Stejný postup je i pokud mám skype spuštěný i rovnou na mobilu. Výhoda? Číslo které chci volat jsem si pohodlně vybral z telefonního seznam na mobilu.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6920
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Nastavení SIP účtu v Nimbuzz

Příspěvekod konrad » úte 31. led 2012 13:22:16

Dobrý den,
děkuji, teď už chápu doufám dobře že přes skype nevyzvání volané číslo, ale spojuje mě přes skype na vlastním mobilu, na kterém musím přijmout hovor (a to mě zarazilo - že mi volá vlastní číslo ze kterého má hovor jít ) a pak jsem spojen s číslem které volám. Chytré, ale pro pochopení ze začátku matoucí. Díky
Uživatelský avatar
konrad
 
Příspěvky: 103
Registrován: ned 29. led 2012 2:41:25
Bydliště: Praha 1

Re: Nastavení SIP účtu v Nimbuzz

Příspěvekod xsouku04 » úte 31. led 2012 18:38:04

Chápete to už dobře. Java aplikace prostě usnadňuje zpětné volání, sama volat vůbec neumí.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6920
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Nastavení SIP účtu v Nimbuzz

Příspěvekod smoulinka » čtv 02. úno 2012 14:16:58

Tak se mi podařilo prográmek nainstalovat i sprovoznit na E66, ale pouze příchozí hovory, odchozí mi na tom nejdou. A přes EDGE / GSM neslyší mě druhá strana tudiž o ničem zase jenom reklamní trik. Funguje pouze spolehlivě při UMTS / HSDPA, ne při EDGE / GSM.



xsouku04 píše:Děkuji za vyjasnění, že by se dalo do e51 nahrát program určený pro E50 mne nenapadlo.

Koukám, na ten MobiFlo

http://store.ovi.com/content/26886

Vypadá to, že konečně existuje univerzální SIP klient pro všechny Symbian telefony.
Technicky tomu totiž nic nebrání, experimentovali jsme s tím před dvěma roky, ale nakonec zavrhli s tím že to není priorita.
Bylo zjevné, že tyto programy mají přístup ke kvalitním zabudovaným zvukovým filtrům včetně kodeku myslím i g729, ale jsou na to nějaké přesložitělé nepřehledné licence, které jsem ani nepochopil k čemu slouží. Pokud hru na licence nechci hrát, vznikají ozvěny a jiné problémy. Např. zvuk vychází ze zadního repráku a pod.

Výhoda nativního SIP klienta pro Symbian telefony je v tom, že by se možná dalo plnohodnotně volat přes SIP i z levnějších telefonů, které nemají SIP v základní výbavě.
Takže lidí, kterým by tak mohlo být dostupné kvalitní VoIP by mohlo být řádově více.
Na rozdíl od Fring a Nimbuz hovor nejde přes třetí stranu a tak nic nebrání tomu aby byl stejně spolehliví a kvalitní jako běžný hovor.
Jediný problém samozřejmě je s kvalitou internetu.
smoulinka
 
Příspěvky: 26
Registrován: sob 28. led 2012 22:35:42

PředchozíDalší

Zpět na VoIP Software

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků